Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 17-11-2023
Auteur: Redactie
NRIT

ANVR richt website nu ook op reizigers

ANVR richt website nu ook op reizigers

ANVR heeft een nieuwe website gelanceerd. Grootste verandering is naast een nieuwe uitstraling dat ze zich nu nadrukkelijker richten op consumenten. De brancheorganisatie wil hiermee belangrijke zekerheden die ANVR leden aan reizigers bieden voor een onbezorgde vakantie, beter over het voetlicht brengen.

Door de nieuwe website nu ook te richten op de reiziger ontstaat de mogelijkheid om meer uitleg te geven aan de zekerheden die door ANVR erkende reisbedrijven bieden. Daarnaast is dit een mooi medium waarop de positieve toegevoegde waarde van een pakketreis, in elke vorm nog eens kan worden benadrukt.

Meer informatie voor reizigers

"Ondanks dat wij geen consumenten organisatie zijn hopen wij dat deze vernieuwde website zorgt voor meer duidelijkheid bij de reizigers en het makkelijker vinden van informatie en belangrijk nieuws” aldus Hanita van der Meer, Marketing & Communicatie specialist van de ANVR, "Daarnaast hopen we dat het de reiziger antwoord geeft op vragen die zij hebben en dat hiermee duidelijk wordt waarom het van belang is om bij het boeken van een vakantie altijd te letten op het ANVR logo, ook online”.

Nieuw design

Het nieuwe design, dat ontwikkeld is door branchepartner Blue Flamingos, ziet er modern uit en is ook helemaal doorgetrokken naar de social media kanalen. "Via deze weg zal de ANVR haar leden meer inzicht verschaffen in wat de branchevereniging doet voor haar leden en de reiziger kan via social media gewezen worden op de vele voordelen, voorwaarden, adviezen en zekerheden die ANVR leden te bieden hebben”, zegt van der Meer. Blue Flamingo’s heeft de voorkant (CMS) succesvol aan de verenigingsdatabase van Windex gekoppeld waarbij een extra leden inlogportaal door Windex is ingericht.

Link: https://www.anvr.nl
Trefwoorden: reisbranche, brancheorganisaties, informatie, marketing

CELTH



||| Nieuws |||

03/07/25
Zomervakantie start met bijna 8% meer nieuwe caravans en campers
Aan de vooravond van de zomervakantie is de kampeerbranche in Nederland flink gegroeid. In de eerste helft van 2025 zijn er 6.256 nieuwe caravans en campers afgeleverd, een stijging van 7,7% ten opzichte van dezelfde periode in 2024.
03/07/25
Exclusief voor leden
Minder spanning op arbeidsmarkt gastvrijheidssector
De Landelijke Data Alliantie heeft de nieuwste kwartaalupdate van de Arbeidsmarktmonitor Gastvrijheidssector online gezet. Zien we daar de eerste tekenen van een trendbreuk naar een minder overspannen arbeidsmarkt in de gastvrijheidssector?
03/07/25
Steeds meer reizigers kiezen voor budgetmaatschappijen
Het aantal passagiers dat via Nederlandse luchthavens met een budgetmaatschappij vliegt, is in twintig jaar tijd verdrievoudigd. In 2024 maakten 27,8 miljoen reizigers gebruik van een prijsvechter, tegenover 9,3 miljoen in 2004.
02/07/25
Exclusief voor leden
Starbucks met 180 zitplaatsen opent op Schiphol
Centraal gelegen in de vernieuwde Lounge 1 van Schiphol is geopend een grote Starbucks-locatie van 500 vierkante meter. De herontwikkeling is het resultaat van een nauwe samenwerking tussen Schiphol, Avolta AG en Starbucks.
02/07/25
Minder Nederlanders deze zomer op vakantie
Volgens de meest recente ANWB Vakantiemonitor kiest een kleiner percentage van de Nederlanders – 57% vergeleken met 73% vorig jaar – ervoor om in juli en augustus op vakantie te gaan. Deze verschuiving kenmerkt zich door een duidelijke voorkeur voor dichterbij huis. Vakanties binnen Europa en in eigen land winnen terrein, wat resulteert in de auto als meest gekozen vervoermiddel.
02/07/25
Exclusief voor leden
Forse impact van btw-verhoging op logiessector
De btw-verhoging op logies leidt tot een vraagafname tot 30%, een 8,5% lagere omzet uit toeristische overnachtingen en flinke gevolgen voor budgethotels en de logiessector in de grensstreek. Toch wil het kabinet de btw-verhoging niet terugdraaien.
02/07/25
Exclusief voor leden
Versnelling gebruik AI
Van chatbots en sociale media campagnes tot en met werkprocessen in de horeca, AI is niet meer weg te denken uit de sector leisure. Het gebruik van AI maakt een versnelling mee in onze maatschappij.
30/06/25
Metropolitane fietsroute Delft - Naaldwijk in ontwikkeling
De bestaande fietsroute vanuit Westland naar het centrum van Delft wordt ontwikkeld tot metropolitane fietsroute Delft - Naaldwijk.