Rebranding Saudia in teken digitale transformatie
Duidelijke rol voor de kleur groen op de vliegtuigen. Foto: Saudia. Saudia, de nationale luchtvaartmaatschappij van Saudi-Arabië, onthulde haar nieuwe merkidentiteit. Deze nieuwe identiteit is in lijn met een breder strategisch digitaal transformatieplan gericht op het versterken van de ondersteuning van de luchtvaartmaatschappij voor de nationale ambitie Vision 2030.
De rebranding markeert het begin van concepten op het gebied van klantenservice met een sterke focus op digitale aspecten en het verbeteren van de gastervaring door de Saudische cultuur te vieren. Deze transformatie versterkt de nationale identiteit van Saudia door alle producten en diensten opnieuw vorm te geven en alle vijf zintuigen aan te spreken. Gasten kunnen tijdens hun reis een authentieke Saudische ervaring verwachten, die het beste van Saudi-Arabië en zijn rijke cultuur laat zien, belooft Saudia. Dit omvat een onderscheidende geur en geluidsidentiteit, lokaal geïnspireerde gerechten, allemaal gemaakt door bekwame Saudische ambachtslieden. De rebranding omvat ook nieuwe uniformen voor het cabinepersoneel en het grondpersoneel. Lees verder >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform. Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Trefwoorden: luchtvaart, rebranding, digitaal
|
|
16/05/25
Met de officiële opening van het Taiwan Tourism Information Center (TTIC) in Amsterdam op 15 mei 2025 zet de Taiwan Tourism Administration (TTA) een grote stap om haar positie op de Nederlandse toeristische markt te versterken.
|
16/05/25
Landal breidt haar aanbod fors uit met tien nieuwe luxe resorts in Oostenrijk, dankzij een strategisch partnerschap met Alps Resorts. Hiermee komt het totaal aantal Oostenrijkse Landal-bestemmingen op 25. De nieuwe accommodaties zijn direct boekbaar via de Landal-platforms.
|
16/05/25
De Pontjesdagen, het jaarlijkse fietsevenement langs en over de Maas, beleven dit jaar een ware groeispurt. Waar in 2024 nog 252 fietspakketten werden verspreid, zijn dat er dit jaar al 3.000. De pakketten, met routes, voordeelbonnen en tips, zijn populair bij recreatieve fietsers.
|
15/05/25
Op donderdag 15 mei opent Koningin Máxima Fenix: het nieuwe kunstmuseum over migratie in Rotterdam. Blikvanger is de dubbel gedraaide trap van blinkend roestvrijstaal in het hart van het gebouw en boven het dak uitmondt in een panoramadak.
|
15/05/25
Komende week wordt het vakantiegeld weer overgemaakt naar miljoenen Nederlanders. Waar de één al koffers aan het pakken is, kijkt de ander of er nog geld overblijft voor een uitje ná het betalen van de vaste lasten.
|
15/05/25
Welke factoren beïnvloeden het bezoek aan natuurgebieden? Is het de dag van de week, periode van het jaar, vakanties of feestdagen, zon, regen of wind of vrije dagen? Market Intelligence Analist van Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen, Pim Nouwens, dook in de data van de Visitor Data Monitor en kwam met interessante conclusies.
|
15/05/25
Stichting Bureau Toerisme, de destinatiemarketingorganisatie voor het Rivierengebied, investeert stevig in kunstmatige intelligentie (AI) om haar marketing- en communicatiestrategie te moderniseren en toekomstbestendig te maken.
|
14/05/25
Zaterdag 24 mei 2025 is in Neder-Betuwe de feestelijke opening van Klompenpad XL: het Spanjaardspad. Wethouder Herma van Dijkhuizen van gemeente Neder-Betuwe en projectleider Martijn Grievink van Stichting Landschapsbeheer Gelderland onthullen het startpaneel in Opheusden.
|
|
20/05/25 t/m 22-05-25
Vanaf 25 juni 2025 verandert de wetgeving rond selfservice-oplossingen ingrijpend door de inwerkingt...
|
20/05/25
Op dinsdag 20 mei staat, op de LDA Kennisdag 2025, alles in het teken van innovatie in data&nbs...
|
26/05/25
De Breda University of Applied Sciences organiseert in samenwerking met het Ministerie van Infr...
|
27/05/25
Op dinsdag 27 mei vindt het HZ Changemaker Event plaats. Dan wordt voor de tweede keer de HZ Changem...
|
24/06/25
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert op dinsdag 24 juni 2025 de vakbeurs 'V...
|
|