Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 07-09-2023
Auteur: Marc Gerlings

Stip groeit met 40%

Stip groeit met 40%
Vernieuwde website Stip met veel aandacht voor Formule 1 en cruises. Foto: Stip reizen.

Stip Reizen viert dit jaar haar 15-jarig jubileum met een gloednieuwe website. Het jubilerende Stip Reizen heeft dit jaar een spectaculaire groei doorgemaakt, vooral op het gebied van cruisevakanties. Met partners wordt dat aanbod nog verder uitgebreid.

Daarnaast is het Formule 1-project naar Abu Dhabi een groot succes. Komende november brengt de reisorganisatie maar liefst 6.000 Oranjefans naar de laatste F1 race van het seizoen. De reisorganisatie voegt daarnaast rondreizen, fly drives, citytrips en in het najaar ook cruise-only pakketten toe aan haar portfolio.

Partner Traveltek 

Het huidige aanbod van zeecruises, Formule 1-reizen en zonvakanties breidt Stip Reizen op korte termijn fors uit met nieuwe producten. De reisorganisatie voegt rondreizen & fly drives binnen en buiten Europa, citytrips en in het najaar ook cruise-only pakketten toe. Hiervoor zijn ze een samenwerking aangegaan met het Engelse Traveltek, waardoor er toegang is tot meer dan 15.000 cruise-only opties.

Fred Verlinden, directeur van Stip Reizen, benadrukt het belang van deze uitbreiding: "Stip heeft een fantastisch en zeer succesvol jaar met 40% groei achter de rug en daarom is dit hét moment om ons aanbod uit te breiden en verder te investeren in onze producten. Dat doen we onder de vlag van Stip, maar ook via Corendon. De verkoop van de typisch Stip-producten via Corendon is voor beide partijen een waardevolle aanvulling."

De cruisevakanties van Stip Reizen hebben dit jaar spectaculair terrein gewonnen met een indrukwekkende groei van het aantal boekingen. Ook het Formule 1-project naar Abu Dhabi, dat plaatsvindt in november, is een groot succes met een groeiend aantal deelnemende Oranje fans. 

Nieuwe website en mobiele website 

Om de gasten en potentiële gasten nog beter van dienst te zijn, is vandaag de nieuwe website op het Corendon-platform gelanceerd www.stipreizen.nl. Daarnaast is ook een nieuwe mobiele website geïntroduceerd, zodat het nog eenvoudiger wordt om een reis te boeken.

In oktober viert Stip Reizen haar 15e verjaardag groots met meerdere consumentenacties zoals winacties van cruises naar Dubai en Formule 1-reizen. Ook organiseert Stip diverse scheepsbezoeken. Meer informatie hierover is binnenkort te vinden op de website www.stipreizen.nl en via de sociale media kanalen.

Trefwoorden: reizen, touroperator, Stip, Corendon, Traveltek

CELTH



||| Nieuws |||

18/06/25
Exclusief voor leden
Het muzikale DNA van Ruby Hotels
Bij hotelketen Ruby is muziek geen achtergrondgeluid, maar een hoofdrolspeler. In een tijd waarin hospitality draait om beleving, loopt Ruby Hotels voorop met de duidelijke positie van muziek in de formule. Met een eigen radioshow, live muziek in de hotelbars en Marshall speakers op elke kamer.
17/06/25
Exclusief voor leden
Pocketpark Houthavens Botanique open
Prinses Margarita opende in de Amsterdamse Houthavens het Houthavens Botanique. Dit groene pocketpark, een samenwerking van Heren2, Boomkwekerij Ebben en Erwin Stam Tuinstudio, benadrukt het belang van groenbeleving.
17/06/25
Caroline Belt wordt directeur-bestuurder voor de Van Gogh Sites Foundation.
Met ingang van 1 juli start Caroline Belt als directeur-bestuurder voor de Van Gogh Sites Foundation. Caroline neemt hiermee het stokje over van Frank van den Eijnden die in de afgelopen 15 jaar Van Gogh in Brabant op de kaart heeft gezet en Simone van der Heiden die vanaf 2022 mede de directie heeft gevoerd.
10/06/25
Beleefkaart Ijsseldelta brengt toeristen op ideeën
MarketingOost meldt de lancering van de Beleefkaart IJsseldelta. Deze gratis kaart brengt de mooiste plekken en activiteiten in beeld en is bedoeld voor iedereen die de regio wil ontdekken, beleven en waarderen.
10/06/25
Exclusief voor leden
Toverland scoort goed bij Klantvriendelijkste Bedrijf 2025
Attractiepark Toverland behaalde dubbelslag bij verkiezing van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2025. Picnic wint de verkiezing en Efteling pakt de zesde plek.
06/06/25
Exclusief voor leden
Voorbereid op de regels toegankelijkheid websites en apps?
Vanaf 28 juni 2025 gelden regels voor de toegankelijkheid van websites en apps waarop bedrijven producten of diensten aanbieden. De Autoriteit Consument & Markt (ACM) gaat toezicht houden op de toegankelijkheid van e-handelsdiensten en elektronische communicatiediensten.
05/06/25
Podcastserie zet MBO en leisuresector in de spotlight deze zomer
Leisuretalk en Gastvrijheid Begint van Binnen starten deze zomer een nieuwe zomer special met de titel "MBO -Mega Belangrijk Onderwijs! - De podcast.
04/06/25
Barbara Oomen bij afscheid: praktijkgericht onderzoek belangrijk voor de regio
Barbara Oomen nam op dinsdag 3 juni afscheid als voorzitter van het College van Bestuur van HZ University of Applied Sciences. Ze deed dat met studenten, collega’s en relaties uit het werkveld in het atrium van de HZ in Vlissingen.

||| Agenda |||

25/06/25
25/06/25 t/m 25-06-25: Vakbeurs Family Entertainment Centers
Pleisureworld organiseert op woensdag 25 juni 2025 de Vakbeurs Family Entertainment Centers op ...
27/06/25
27/06/25 t/m 27-06-25: Beleidsmakersdag
De Beleidsmakersdag staat zo vlak voor de vakanties in het teken van 'Vooruitwerken em verbinden ric...
27/08/25
27/08/25 t/m 27-08-25: CELTH Industry Day World Leisure Congress
Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...