Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 30-06-2023
Auteur: Marc Gerlings

Jaarbeurs werkt samen met hotelwebsite Moonback

Jaarbeurs werkt samen met hotelwebsite Moonback
Gemak bieden in het boeken van hotelovernachtingen.

Koninklijke Jaarbeurs in Utrecht kondigt werk samen met hotelboekingswebsite Moonback. Jeroen van Hooff, CEO Koninklijke Jaarbeurs: "Wij willen bezoekers, exposanten en organisatoren van beurzen, congressen en vergaderingen de allerbeste klantbeleving bieden. Gemak is hierbij essentieel.”

Van Hooff vervolgt: "Bij meerdaagse en internationale bijeenkomsten is het van belang dat eenvoudig een goede accommodatie in de buurt van Jaarbeurs gevonden en geboekt kan worden.” Samen met Moonback ontwikkelde Jaarbeurs een overzichtelijke hotelplattegrond van Utrecht waarop alle aangesloten hotels te zien zijn. 


Een eerlijke boekingssite?

"De samenwerking met Moonback is een weloverwogen keuze.” vertelt Jeroen van Hooff. "Moonback is een eerlijke boekingssite met een gelijke behandeling voor alle hotels. Hotels betalen geen extra commissies om op een hogere plek te komen. Bij Moonback boek je het hotel van je keuze op basis van locatie op de plattegrond. De samenwerking met Moonback biedt niet alleen onze bezoekers en klanten een waardevolle aanvulling, maar is dat ook voor de hotels in en rond Utrecht.” 

Moonback is in 2020 door een crowdfundingcampagne ontstaan en biedt naast regio Utrecht accommodaties in meer dan 50 steden in Europa. Rianne Klaren, Co-founder en CCO Moonback: ”Ik ben er trots op dat Koninklijke Jaarbeurs ons als partner voor hotelovernachtingen heeft gekozen. Op deze manier zorgen we samen voor een win-win situatie voor de bezoekers, hotels, Jaarbeurs en Moonback.” 


Geïntegreerde hoteloplossing bij evenementen 

Via de evenementenagenda en de websites van de verschillende beurzen van Jaarbeurs kan eenvoudig een hotel gekozen en geboekt worden. Het platform laat een handige kaart zien met de afstand van Jaarbeurs tot de verschillende hotels. Daarnaast is allerlei stadsinformatie aan de kaart toegevoegd. De samenwerking tussen Moonback en Jaarbeurs is wederom een innovatie waarmee Jaarbeurs ook op digitaal vlak de toegevoegde waarde voor haar gasten naar een hoger niveau brengt. 

De hotelplattegrond is te zien via moonback.com/jaarbeurs 

Trefwoorden: Jaarbeurs, hotel, marketing, accommodatie, evenement

CELTH



||| Nieuws |||

16/07/25
Eerste podhotel van Nederland opent in hartje Den Haag
In het centrum van Den Haag is De Lola Podshotel officieel geopend, het eerste volwaardige podhotel van Nederland. Gevestigd in de voormalige Foodhallen aan de Haagsche Bluf, introduceert het hotel een innovatief slaapconcept met 80 compacte slaapunits.
10/07/25
Exclusief voor leden
Vrije consumptie stagneert, grote verschillen in vrijetijdssector
Nederlandse consumenten maken een pas op de plaats. Uit transactiedata van ING blijkt dat consumenten iets minder goederen en iets meer diensten kochten. Uit de vrijetijdssector komen wisselende resultaten naar voren.
09/07/25
CELTH Industry Day brengt wetenschap en praktijk samen tijdens World Leisure Congress
Op woensdag 27 augustus 2025 organiseert het Centre of Expertise Leisure, Tourism & Hospitality (CELTH) de Industry Day tijdens het World Leisure Congress in Breda. Deze dag vormt de brug tussen wetenschap en praktijk in de leisure-, toerisme- en hospitalitysector.
08/07/25
Rustwat opnieuw verkozen tot leukste waterrasterras
Voor het tweede jaar op rij is Rustwat aan de Linge uitgeroepen tot ‘Het leukste terras aan het water’ in het Rivierengebied. Het terras wist opnieuw de meeste stemmen te verzamelen tijdens de jaarlijkse verkiezing van Stichting Bureau Toerisme.
08/07/25
Exclusief voor leden
Minor Hotels sleutelt aan B2B platformen
Minor Hotels (560 hotels wereldwijd) zet een stap binnen de B2B-strategie met de lancering van Minor...
02/07/25
Exclusief voor leden
Starbucks met 180 zitplaatsen opent op Schiphol
Centraal gelegen in de vernieuwde Lounge 1 van Schiphol is geopend een grote Starbucks-locatie van 500 vierkante meter. De herontwikkeling is het resultaat van een nauwe samenwerking tussen Schiphol, Avolta AG en Starbucks.
02/07/25
Exclusief voor leden
Forse impact van btw-verhoging op logiessector
De btw-verhoging op logies leidt tot een vraagafname tot 30%, een 8,5% lagere omzet uit toeristische overnachtingen en flinke gevolgen voor budgethotels en de logiessector in de grensstreek. Toch wil het kabinet de btw-verhoging niet terugdraaien.
02/07/25
Exclusief voor leden
Versnelling gebruik AI
Van chatbots en sociale media campagnes tot en met werkprocessen in de horeca, AI is niet meer weg te denken uit de sector leisure. Het gebruik van AI maakt een versnelling mee in onze maatschappij.