Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 15-06-2023
Auteur: Redactie
NRIT

Noordwijk Marketing organiseerde Instameet

Noordwijk Marketing organiseerde Instameet

Noordwijk Marketing organiseerde in samenwerking met de gemeente Noordwijk en de cultuurverenigingen een Instameet; een rondleiding door Noordwijk voor social media influencers met een passie voor fotografie, cultuur en Instagram.

Het doel van de Instameet is Noordwijk op de kaart zetten als een gemeente waar op cultureel gebied altijd iets te doen is met film, muziek, theater en festivals.

De foto’s, filmpjes en Instagram berichten worden al volop door de influencers op hun accounts gedeeld. Natascha van der Wal, beleidsmedewerker Kunst & Cultuur van de gemeente Noordwijk: "Ik ben trots op deze samenwerking. Zo zorgen we er samen voor dat Noordwijk bruist."

De deelnemers aan de Instameet bezochten per fiets diverse kunstwerken van de Biënnale Noordwijk; op Landgoed Nieuw Leeuwenhorst, Streekmuseum Veldzicht en het strand. Bij de kunstwerken werd een korte voorstelling verzorgd door actrices en muzikanten van onder andere Aan Zee Theaterproducties en KunstKlank. Beide organisaties verzorgen deze zomer diverse voorstellingen op buitenlocaties in de gemeente Noordwijk, welke te vinden zijn in de uitagenda. De Instameet werd afgesloten op het strand met een lunch.

Trefwoorden: marketing, dmo, kusttoerisme, influencers

CELTH



||| Nieuws |||

16/07/25
Aantal bezoekers VVV's Noordwijk stijgt fors
Een recordaantal van 23.904 bezoekers in VVV Noordwijk en Noordwijkerhout in de eerste helft van 2025. Voor VVV Noordwijk betekent dat een stijging van 34% ten opzichte van 2024, voor Noordwijkerhout een stijging van 16%.
15/07/25
Laadnetwerk voor elektrische vliegtuigen naar Lelystad
Duurzame luchtvaartstartup NRG2fly heeft een investering opgehaald voor de uitrol van een laadnetwer...
15/07/25
Royal Den Haag viert de vrijheid
Het is inmiddels een traditie. Den Haag viert Royal September. Dit jaar kleurt de hofstad in de aanloop naar Prinsjesdag feestelijk oranje. Deze 10-daagse staat in het teken van vrijheid.
15/07/25
Vernieuwde fietsroute 'Duits Lijntje' laat je de historie van een Europese spoorlijn beleven
Fietsers kunnen vanaf 14 juli de rijke geschiedenis van de bijzondere spoorlijn het 'Duits Lijntje' ervaren via een nieuwe themaroute.
15/07/25
Sal weer in winteraanbod Corendon
Touroperator Corendon voegt het Kaapverdische eiland Sal weer toe aan het winteraanbod. Vanaf november 2025 vliegen reizigers drie keer per week (dinsdag, donderdag en zaterdag) met Corendon Dutch Airlines vanaf Amsterdam naar Sal.
15/07/25
Exclusief voor leden
Jaarbeurs stroomlijnt registratie tot leadgeneratie
Koninklijke Jaarbeurs bundelt haar krachten met het internationale eventmanagementplatform Visit by GES. Met deze stap brengt de Utrechtse evenementenorganisatie al haar registratie, ticketing, matchmaking en leadgeneratie onder in één centraal platform.
15/07/25
Prognose zomer 2025: toeristisch bezoek stijgt in regio's Veluwe, Arnhem en Rijk van Nijmegen
De zomer van 2025 brengt groei voor de regio’s Veluwe, Arnhem en het Rijk van Nijmegen. Dat blijkt uit de nieuwste prognose van Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen.
14/07/25
Frieslands museumnacht 2025 'Als sterren vallen'
Op zaterdag 27 september 2025 beleeft Friesland de vierde editie van Museumnacht FRL. Het thema is 'Als sterren vallen'. Dit is de enige provinciebrede museumnacht in Nederland.