Internationale conferentie over consumentengedrag in toerisme naar Nederland
De Breda University of Applied Sciences heeft een toonaangevende internationale conferentie binnengehaald. De vijftiende editie van het jaarlijkse Consumer Behaviour in Tourism Symposium (CBTS) is van 31 mei tot 2 juni 2023 in Breda. De driedaagse conferentie wordt afgesloten met een Industry Day die, na inschrijving, gratis is te bezoeken. Tijdens de CBTS Industry Day krijgt u als professional genoeg inspiratie van internationale sprekers, die hun visie, inzichten en best practices delen. Laat je inspireren door hun verhalen en leer waarom zij het verschil maken in de branche. Er is aandacht voor emoties, ervaringen en de duurzame en technologische transitie in toerisme en hospitality om de toekomst van Consumer Behaviour in a World of Disruption beter te kunnen voorspellen. Gerenommeerde en inspirerende sprekers delen hun inzichten over huidige en toekomstige drijfveren van consumentengedrag in een veranderende wereldwijde omgeving: - Cihan Cobanoglu, Professor of the School of Hospitality and Tourism Management, University of South Florida
- Frans Leenaars, Group Director Customer Experience, TUI
- Peter van der Schans, Executive Director & Vice President, IAPAA EMEA
- Wim Strijbosch, Senior Researcher Experience Lab, Breda University of Applied Sciences
- Désirée Breedveld, Commercial Director, Rotterdam The Hague Airport
- Paul Peeters, Professor Sustainable Transport and Tourism, Breda University of Applied Sciences
- Bastiaan Hilferink, Customer Journey Expert, Aegon
- Jeroen Klijs, Professor Tourism Impacts on Society, Breda University of Applied Sciences
Daarnaast worden tijdens diverse praktische sessies de thema’s emoties & experiences, digitalisering, duurzaamheid, sociale impact en data in relatie tot consumentengedrag vanuit diverse invalshoeken belicht. Voor meer informatie en gratis registratie: cbtsconference.com/industry-day/ of contact de organisatie bij vragen: cbtsconference.com/contact/. Aanmelden kan tot 17 mei 2023, vol is vol.
Topics:Attractieparken, Cultuur, Dagrecreatie, Duurzaam toerisme, Evenementen, Horeca, Leisure, Marketing, Onderzoek, Reis & vervoer, Retail, Toerisme, Vakanties, Verblijfsrecreatie, Watersport, Zakelijk toerisme
Trefwoorden: congressen, consumentengedrag. attractieparken, beleid, CELTH, cultuur, dagrecreatie, duurzaam toerisme, evenementen, horeca, leisure, marketing, natuur, onderzoek, reisbranche, retail, toerisme, vakanties, verblijfsrecreatie, watersport, wellness, zakelijk toerisme
|
|
02/10/23
Rijkswaterstaat verbreedt en vernieuwt de Schipholbrug over de Ringvaart van de Haarlemmermeer. Deze beweegbare brug is onderdeel van de oostelijke Staande Mastroute. De werkzaamheden hebben gevolgen voor de bekende recreatieve staande mastroute.
|
27/09/23
Het toezicht op de historische zeilvloot in Nederland, de zogeheten ‘bruine vloot’, is nog steeds onvoldoende. Dat stelt de Onderzoeksraad voor Veiligheid in een onderzoek naar aanleiding van twee ongelukken in 2022. Minister Harbers van Infrastructuur en Veiligheid grijpt nu in. Onder andere door het instellen van de Taskforce Historische Zeilvloot.
|
20/09/23
Nu breidt de touroperator zijn aanbod uit en lanceert een breed winterprogramma met 11 verschillende bestemmingen in vier landen.
|
04/09/23
Wederom 30.000 bezoekers op de kades en steigers en ruim 430 boten in het water in de Bataviahaven Lelystad.
|
29/08/23
Het aantal tankstations voor pleziervaartuigen met het duurzame biologische Hydrotreated V...
|
08/08/23
De inflatie is op weg terug naar beneden maar stijgen nog steeds bovengemiddeld. De prijzen in de vrijetijdssector ontwikkelen zich veelal wisselend met uitschieters voor vakantieparken, kampeerartikelen en boten. Internationale vluchten werden juist goedkoper.
|
24/07/23
Dit weekend in de publiekspers heel wat commotie rond de mogelijke invoering van een verplicht vaarbewijs voor de recreatievaart. Waar komt dat idee ineens weer vandaan en wat vinden betrokken partijen? We zoeken het uit.
|
21/06/23
Riviercruises werden wel heel hard geraakt door de pandemie maar zijn nu weer boven het niveau van 2019. Dat meldt Limburg Marketing die cijfers van de gemeente Roermond aanhaalt en in de eigen boekingen voor landprogramma’s een forse groei ziet.
|
Momenteel geen berichten aanwezig.
|