Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 09-03-2023
Auteur: Marc Gerlings

Quirine Kamphuisen vertrekt bij Noordwijk Marketing en stapt over naar reisindustrie

Quirine Kamphuisen vertrekt bij Noordwijk Marketing en stapt over naar reisindustrie
Quirine Kamphuisen. Foto: Noordwijk Marketing.

Per 1 mei aanstaande verlaat Quirine Kamphuisen de stichting Noordwijk Marketing als directeur-bestuurder. Sinds augustus 2019 heeft zij de leiding over de destinatiemarketing organisatie van Noordwijk. Quirine gaat vanaf 1 mei aan de slag als directeur van Stichting Het Buitenhof.

 

Stichting Het Buitenhof is volgens eigen opgave de grootste reisorganisatie voor mensen met een beperking. Voorzitter van de Raad van Toezicht Noorwijk Marketing, Ron van Kesteren: "We vinden het heel erg jammer dat Quirine Noordwijk Marketing gaat verlaten en we zijn enorm trots op wat zij samen met haar team de afgelopen bijna vier jaar heeft bereikt en voor Noordwijk heeft betekend. We zullen op gepaste wijze afscheid van haar nemen en op zoek gaan naar een waardige opvolger.”

Noordwijk Marketing is de initiator van de strategische richting gezond en energiek, wat na een intensief traject de gemeente Noordwijk het predicaat ‘heilzame zeebadplaats’ opleverde en van waaruit belangrijke stappen zijn gezet, zoals onlangs de lancering van Proeftuin Noordwijk. Er is een nieuw merk Noordwijk ontwikkeld, dat de verschillende kernen binnen de gemeente met elkaar verbindt en een prachtige basis biedt om verder uit te bouwen.

In 2022 zijn twee nieuwe VVV’s geopend in Noordwijk en Noordwijkerhout met een enthousiast team vrijwilligers. Noordwijk Marketing is uitgegroeid naar een professionele organisatie die bijdraagt aan een succesvol, inspirerend en leefbaar Noordwijk voor iedereen, bewoners, bezoekers en bedrijven. "Daar heeft Quirine met haar team voor gezorgd”, aldus Ron.

Trefwoorden: Noordwijk, dmo, reizen

CELTH



||| Nieuws |||

08/07/25
Exclusief voor leden
Minor Hotels sleutelt aan B2B platformen
Minor Hotels (560 hotels wereldwijd) zet een stap binnen de B2B-strategie met de lancering van Minor...
07/07/25
SVR vraagt om betaalbaar houden van kampeervakanties
Stichting Vrije Recreatie (SVR) meldt dat kampeervakanties té duur dreigen te worden voor de gast door stijgende toeristenbelasting in combinatie met stijgende kosten bij horeca en supermarkten.
04/07/25
Toeristische bestedingen in Zuid-Limburg stijgen naar recordhoogte
Zuid-Limburg heeft in 2023 een indrukwekkende groei doorgemaakt als toeristische bestemming. Uit onderzoek in opdracht van Visit Zuid-Limburg blijkt dat toeristen en recreanten samen maar liefst €1,59 miljard uitgaven in de regio. Deze groei onderstreept het belang van toerisme als economische motor voor de regio.
04/07/25
Waar genieten Nederlanders deze zomer van hun vakantie?
De zomervakantie staat voor de deur en veel Nederlanders maken zich op voor een welverdiende reis naar het buitenland. Volgens reisorganisatie TUI blijven Spanje, Griekenland en Turkije de populairste Europese vliegbestemmingen.
04/07/25
Air France-KLM wil meerderheidsbelang in SAS
Air France-KLM wil haar belang in het aandelenkapitaal van SAS verhogen van 19,9% naar 60,5% door de volledige overname van de aandelen van Castlelake en Lind Invest.
02/07/25
Exclusief voor leden
Versnelling gebruik AI
Van chatbots en sociale media campagnes tot en met werkprocessen in de horeca, AI is niet meer weg te denken uit de sector leisure. Het gebruik van AI maakt een versnelling mee in onze maatschappij.
27/06/25
Exclusief voor leden
Hoge prijzen zetten Nederlands kusttoerisme onder druk
De Nederlandse kust dreigt binnen- en buitenlandse toeristen kwijt te raken door oplopende prijzen. Een dagje strand kost al snel 100 euro. Dat zet de concurrentiepositie van de Nederlandse kustregio’s onder druk. De kust kan aantrekkelijk blijven als horecaondernemers inzetten op een betere prijs-kwaliteitverhouding. Dat stelt sectorspecialist Services & Leisure Sjuk Akkerman van ING.
26/06/25
VVKR ontvangt 500ste lid
De Vereniging van Kleinschalige Reisorganisaties (VVKR) verwelkomt met trots haar 500ste lid: Tuktuk Reis Sri Lanka.