Geplaatst op: 15-02-2023
Auteur: redactie
Uitgever: NRIT Media

Hartverwarmend Noordwijk

Hartverwarmend Noordwijk

Vanaf 14 februari kun je helemaal je hart ophalen in Noordwijk. Want juist op deze Valentijnsdag startte de brede campagne Hartverwarmend Noordwijk. Tot en met 19 maart aanstaande kan iedereen in de hele gemeente genieten van heerlijke culinaire ‘made with love’ menu’s, ‘with love’ arrangementen in hotels, leuke acties in de winkels, de ‘love deals’, en in de winkelkernen van Noordwijkerhout, Noordwijk Binnen en Noordwijk aan zee een ‘hartenjagen speurtocht’.

 

Noordwijk breed

De campagne Hartverwarmend Noordwijk is ontwikkeld en uitgevoerd door Noordwijk Marketing, samen met de retail en horecaondernemers en komt voort uit het uitvoeringsprogramma Retail- en Horecavisie van de gemeente Noordwijk. Zo wordt het extra aantrekkelijk voor bewoners en bezoekers om deze maand erop uit te gaan en te genieten in Noordwijk. En geeft een steun in de rug aan de ondernemers in een periode van het jaar dat het rustiger is.

 

Liefdevol aangeboden

Gedurende de hele campagneperiode voel je de liefde in Noordwijk. Hartverwarmend om te zien hoe vele ondernemers hieraan bijdragen met speciale producten en acties waar iedereen blij van wordt. Zo zijn er prachtige prijzen te winnen tijdens de koop & win zaterdagen op 25 februari en 11 maart in de drie winkelkernen en tag & win acties op social media. Waarbij alle prijzen worden aangeboden door de deelnemende ondernemers in Noordwijk en Noordwijkerhout. Het complete overzicht van het Hartverwarmend Noordwijk aanbod is te vinden op de website van Noordwijk.

 

Link: https://www.noordwijk.info/nl/thema/hartverwarmend-noordwijk
Trefwoorden: Valentijnsdag, campagne

CELTH
 






||| Nieuws |||

29/03/24
Trendcongres Toerisme en Vrijetijd 2024 - Zet jouw transitie in
Met zijn aanstekelijke visie op toerisme laat key-note spreker Peter de Wilde (CEO Toerisme Vlaanderen en Agentschap Onroerend Erfgoed) jou de transitie in toerisme beleven op 18 april. Dat is de dag van het Trendcongres Toerisme en Vrijetijd 2024.
25/03/24
Exclusief voor leden
Goed toeristisch jaar voor Royal Delft
Dat het inkomend toerisme in 2023 weer volop draaide zagen ze ook bij Royal Delft. De bezoekersaantallen en omzet groeiden fors. Het bedrijf richt zich met een unieke propositie op de toeristische markt.
13/12/23
Impact maken met Bureau Ruimte voor Vrije Tijd
Door de toenemende vraag naar beleidsvisies en onderzoeken over recreatie en toerisme is Bureau Ruimte voor Vrije Tijd op zoek naar een projectleider vrijetijdseconomie.
05/12/23
26 miljoen euro voor grote winkelgebieden in negen gemeenten
Negen gemeenten ontvangen in totaal 26 miljoen euro om hun winkelgebied aan te pakken. Dat heeft minister Adriaansens van Economische Zaken en Klimaat (EZK) vandaag bekendgemaakt.
26/04/23
Internationale conferentie over consumentengedrag in toerisme naar Nederland
De Breda University of Applied Sciences heeft een toonaangevende internationale conferentie binnengehaald. De vijftiende editie van het jaarlijkse Consumer Behaviour in Tourism Symposium (CBTS) is van 31 mei tot 2 juni 2023 in Breda.
21/04/23
Met Hospitality Pact Regio Zwolle presenteert vrijetijdssector zich als aantrekkelijke werkgever
Op vrijdag 14 april 2023 is in het Mac3Park Stadion in Zwolle het Hospitality Pact Regio Zwolle ondertekend door vertegenwoordigers van de overheid, het beroepsonderwijs en ondernemersorganisaties actief in de vrijetijdssector.
15/02/23
Hartverwarmend Noordwijk
Campagne Valentijnsdag in Noordwijk. Genieten van "love" op het gebied van culinair, hotels en winkels en een hartenjagen speurtocht.
16/01/23
Beste seizoen ooit voor Europa-Park
Europa-Park in Duitsland heeft in het seizoen 2022 voor het eerst meer dan zes miljoen bezoekers in één seizoen ontvangen. Het park wordt daarmee door de bezoekers ‘beloond’ voor de 80 miljoen euro die de afgelopen drie jaar in het park werd geïnvesteerd. Maar er zijn ook grote uitdagingen.