Geplaatst op: 15-02-2023
Auteur: redactie
Uitgever: NRIT Media

Hartverwarmend Noordwijk

Hartverwarmend Noordwijk

Vanaf 14 februari kun je helemaal je hart ophalen in Noordwijk. Want juist op deze Valentijnsdag startte de brede campagne Hartverwarmend Noordwijk. Tot en met 19 maart aanstaande kan iedereen in de hele gemeente genieten van heerlijke culinaire ‘made with love’ menu’s, ‘with love’ arrangementen in hotels, leuke acties in de winkels, de ‘love deals’, en in de winkelkernen van Noordwijkerhout, Noordwijk Binnen en Noordwijk aan zee een ‘hartenjagen speurtocht’.

 

Noordwijk breed

De campagne Hartverwarmend Noordwijk is ontwikkeld en uitgevoerd door Noordwijk Marketing, samen met de retail en horecaondernemers en komt voort uit het uitvoeringsprogramma Retail- en Horecavisie van de gemeente Noordwijk. Zo wordt het extra aantrekkelijk voor bewoners en bezoekers om deze maand erop uit te gaan en te genieten in Noordwijk. En geeft een steun in de rug aan de ondernemers in een periode van het jaar dat het rustiger is.

 

Liefdevol aangeboden

Gedurende de hele campagneperiode voel je de liefde in Noordwijk. Hartverwarmend om te zien hoe vele ondernemers hieraan bijdragen met speciale producten en acties waar iedereen blij van wordt. Zo zijn er prachtige prijzen te winnen tijdens de koop & win zaterdagen op 25 februari en 11 maart in de drie winkelkernen en tag & win acties op social media. Waarbij alle prijzen worden aangeboden door de deelnemende ondernemers in Noordwijk en Noordwijkerhout. Het complete overzicht van het Hartverwarmend Noordwijk aanbod is te vinden op de website van Noordwijk.

 

Link: https://www.noordwijk.info/nl/thema/hartverwarmend-noordwijk
Trefwoorden: Valentijnsdag, campagne

CELTH
 
   
   
   
   

   

   
   

   
   
   

   


||| Nieuws |||

04/10/24
Rabobank: Ketens dominanter in horeca en recreatie
Ketens worden tot 2040 steeds dominanter in de sectoren horeca en recreatie. Ondernemers doen er goed aan zich te richten op een flexibel en betaalbaar concept. En bedrijven moeten zelf de regie nemen op verduurzamen, anders dicteren ketenpartners die voor je. Dat zijn enkele opmerkelijke conclusies van Rabobank in haar nieuwe Sectorvisie Horeca & Recreatie.
04/10/24
Nederlanders willen eerlijke vliegbelasting, ook zorgen om betaalbaarheid vliegen
Ruim een derde (34%) van de Nederlanders vreest dat vliegen te duur voor hen wordt als de kosten van vliegen verder stijgen. Veel Nederlanders zien in een eerlijkere opzet van de vliegbelasting een oplossing. Dat betekent dat er een meerderheid is voor afstandsafhankelijke vliegbelasting, hogere belasting voor businessclass en een heffing voor transferpassagiers.
04/10/24
Waterstate Wellness Hotel geopend
Onder grote belangstelling opende Waterstate Wellness Hotel woensdagmiddag 25 september officieel zijn deuren. De exclusieve opening begon met een warm welkomstwoord van zowel de directie als de wethouder Joost De Goffau van Goes.
04/10/24
Exclusief voor leden
Toverland vernieuwt parade Halloween
Dit jaar beginnen de Halloween Nights extra goed met een vernieuwde parade.
04/10/24
Week van de Veiligheid met nieuwe campagne
Ondernemers en hun personeel worden helaas in toenemende mate geconfronteerd met agressie en geweld....
03/10/24
Exclusief voor leden
Strategische samenwerking MECC en EMG
Event Management Group (EMG) en MECC Maastricht gaan samenwerking. Daarmee willen de twee hun marktpositie versterken en de klantervaring verder te optimaliseren.
03/10/24
ZigZag campagne in Breda voor cultuur
Om aandacht te vestigen op het rijke cultuuraanbod in de stad is Breda Marketing in opdracht van Gemeente Breda gestart met de campagne ‘ZigZag door cultureel Breda’. De campagne etaleert de mix in aanbod, van groot tot ‘klein dat groots is’.
03/10/24
Exclusief voor leden
Hertzinger Green Connect,eVentje en De Lemeler Esch winnen duurzame kampeerawards
Op het Duurzaamheidscongres Kampeerbranche zijn de duurzame kampeerawards uitgereikt. Hertzinger Green Connect,eVentje en De Lemeler Esch gingen er met de Awards vandoor.

||| Agenda |||

10/10/24
10/10/24 t/m 10-10-24: Education & Research Day
Op donderdag 10 oktober 2024 organiseert de Hotelschool The Hague een Education & Research Day. ...
12/10/24 t/m 13-10-24
12/10/24 t/m 13-10-24: Campervan Days
Tien vooraanstaande Nederlandse campermerken en NKC organiseren een gloednieuw event; Campervan Days...
15/10/24
15/10/24 t/m 15-10-24: Discover Your Future Networking Event
De Academy for Leisure & Events van de Breda University of Applied Sciences organiseert op dinsd...
23/10/24
23/10/24 t/m 23-10-24: Seminar Creating Equitable Destinations
CELTH organiseert in samenwerking met The Travel Foundation de online presentatie van het onderzoeks...
12/11/24 t/m 14-11-24
12/11/24 t/m 14-11-24: Recreatie Vakbeurs 2024
Op 12, 13 & 14 november 2024 vindt de jaarlijkse Recreatie Vakbeurs plaats in Evenementenhal Har...