Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 21-10-2022
Auteur: redactie
Uitgever: NRIT Media

TV en drukwerk in één zuil

TV en drukwerk in één zuil

Met trots presenteren Visit Zuid-Limburg en Hubmedia hun officiële samenwerking op het gebied van folderverspreiding- en informatieverstrekking op 123 locaties van toeristische ondernemers in Zuid-Limburg. Hubmedia breidt hiermee haar dienstverlening uit met nieuwe uniforme drukwerkdisplays, voorzien van een TV-scherm en toeristisch drukwerk. Visit Zuid-Limburg creëert met de samenwerking extra zichtbaarheid naar toeristen, recreanten en inwoners. Beide organisaties zijn verheugd met deze kwalitatieve uitbreiding van hun service. Ondernemer Lars Dorren van Hotel Riche in Valkenburg, is de eerste ondernemer waar de display geplaatst is. 

 

"Wij waren al langer op zoek naar een manier waarop we onze gasten op kwalitatieve wijze van actuele toeristische informatie konden voorzien, liefst digitaal en met drukwerk. Het voordeel van deze display is, dat we er geen omkijken naar hebben omdat Visit Zuid-Limburg inhoudelijk verantwoordelijk is voor de informatie en Hubmedia zorgt voor de fysieke aanvulling op onze locatie. Zo kunnen we meeliften op de herkenbare uniforme uitstraling en bekendheid van Visit Zuid-Limburg en Hubmedia in de communicatie naar onze gast” aldus Dorren.  

 

Toelichting samenwerking 

Visit Zuid-Limburg kan via het distributienetwerk van Hubmedia in Zuid-Limburg gasten in het hele gebied bereiken en zo bijdragen aan de spreiding, verleiding en beleving van gasten. Geheel passend binnen de strategie Visie Bestemming Zuid-Limburg 2030 en een aanvulling op haar eigen netwerk van Visit Zuid-Limburg Experiences, Shops en Servicepunten. Met de investering en de uitbreiding van de folderdisplays met TV-schermen, kan Hubmedia een stap zetten in de vernieuwing van haar dienstenpakket met een partner die inhoudelijke kwaliteit levert en al 137 jaar het betrouwbare en bekende VVV merk is van Zuid-Limburg. Kortom, Visit Zuid-Limburg levert de juiste inhoudelijke informatie en Hubmedia zorgt voor een uitgebreide verspreiding via digitale toeristische informatie en gratis Visit Zuid-Limburg producten.

Topics:Marketing
Trefwoorden: toeristische informatie, folderverspreiding, display

CELTH



||| Nieuws |||

21/05/25
Ryanair rapporteert winstdaling ondanks recordaantal passagiers
Luchtvaartmaatschappij Ryanair heeft over het afgelopen boekjaar (2024-2025) een winst na belasting van €1,61 miljard gerapporteerd. Dit is een daling ten opzichte van de €1,92 miljard winst in het voorgaande jaar. Ondanks de winstdaling vervoerde de Ierse prijsvechter een recordaantal van 200 miljoen passagiers, een stijging van 9% ten opzichte van het jaar ervoor.
21/05/25
Mnister Beljaarts neemt 'Handreiking regeldruk in de watersport- en recreatiesector’ in ontvangst
HISWA-RECRON-directeur Geert Dijks heeft de ‘Handreiking regeldruk in de watersport- en recreatiesector’ deze week aangeboden aan minister Beljaarts van Economische Zaken.
21/05/25
Boele wordt salesmanager Retail bij Corendon
Tineke Boele start op 1 juli 2025 als Salesmanager Retail bij reisbedrijf Corendon. In deze rol is zij verantwoordelijk voor de verkoop van reisproducten via retailpartners.
21/05/25
Werkveldkandidaten gezocht voor Professional Doctorate in Leisure, Tourism & Hospitality
CELTH zoekt voor de professional doctorate kandidaten uit het werkveld. De PD biedt organisaties de kans om voorop te lopen in innovatie binnen de LTH-sector. Het traject, dat vier tot zes jaar duurt, combineert praktijkgericht onderzoek met concrete interventies.
21/05/25
Advies; voorlopig niet wandelen bij landgoed Den Treek-Henschoten
Na een incident op Landgoed Den Treek – Henschoten van maandag 19 mei waarbij mogelijk een wolf is betrokken, heeft de provincie Utrecht een aantal stappen gezet om zo snel mogelijk passende maatregelen te kunnen nemen.
20/05/25
Open Watersport Weken 2025 trekken meer dan 25.000 bezoekers
De derde editie van de Open Watersport Weken, die plaatsvonden van 5 april tot en met 18 mei in Frie...
20/05/25
Exclusief voor leden
Waarom we landgenoten tijdens vakantie vermijden
Hard praten, zeuren over het eten en alleen maar bezig zijn met geld. Maar liefst 69 procent van alle Nederlanders ergert zich tijdens de vakantie aan het gedrag van landgenoten.
19/05/25
Exclusief voor leden
Flexibel arbeidscontract moet meer zekerheid bieden
Werknemers met een flexibel arbeidscontract krijgen meer zekerheid over hun inkomen en hun werktijd. Zo krijgen uitzendkrachten recht op ten minste gelijkwaardige arbeidsvoorwaarden als reguliere werknemers. Dat staat onder meer in een wetsvoorstel van ministerie Sociale Zaken en Werkgelegenheid.

||| Agenda |||

20/05/25 t/m 22-05-25
20/05/25 t/m 22-05-25: Week van de Self Service
Vanaf 25 juni 2025 verandert de wetgeving rond selfservice-oplossingen ingrijpend door de inwerkingt...
26/05/25
26/05/25 t/m 26-05-25: European Sustainable Tourism Mobility Forum 2025
De Breda University of Applied Sciences organiseert in samenwerking met het Ministerie van Infr...
27/05/25
27/05/25 t/m 27-05-25: HZ Changemaker Event
Op dinsdag 27 mei vindt het HZ Changemaker Event plaats. Dan wordt voor de tweede keer de HZ Changem...
24/06/25
24/06/25 t/m 24-06-25: Vakbeurs Vakantiehuis van de Toekomst
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert op dinsdag 24 juni 2025 de vakbeurs 'V...
25/06/25
25/06/25 t/m 25-06-25: Vakbeurs Family Entertainment Centers
Pleisureworld organiseert op woensdag 25 juni 2025 de Vakbeurs Family Entertainment Centers op ...