Geplaatst op: 06-07-2022
Auteur: Marc Gerlings

Horst en Nulde veranderen in ‘Veluwe aan Zee’

Horst en Nulde veranderen in ‘Veluwe aan Zee’
Veel enthousiasme van de partners bij de nieuwe naam Veluwe aan zee.
De nieuwe naam van de twee recreatiegebieden past bij de ontwikkeling die de locaties de komende jaren door gaan maken. Leisurelands meldt bij de presentatie op deze middag dat ‘Veluwe aan Zee’ zich gaat richten op het beleven van het strand, een jaarrond aanbod en het wordt zowel een plek voor mensen uit de buurt als toeristen van verder af.

Een definitief bestemmingsplan zorgde eind vorig jaar al voor de start van de gebiedsontwikkeling van Strand Nulde en Horst. In de afgelopen maanden is er veel gebeurd en zijn de eerste grote stappen gezet. Vandaag wordt er een volgende grote stap gezet; de lancering van de nieuwe naam van dit voor het recreatiegebied aan het Veluwemeer, preciezer het Nuldernauw.

Slag in branding en positionering

Naast de herinrichting en aanpassing van de publieke ruimtes en het realiseren van diverse recreatieve voorzieningen is ook het ontwikkelen van een branding en positionering belangrijk onderdeel van de ontwikkeling van het gebied. Leisurelands, de >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 165,75 per jaarVanaf € 331,50 per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Trefwoorden: recreatie, Nulde, Horst, kust, Veluwe, marketing, communicatie

||| Blogs |||

06/05/20
Waarom we vooral in onze vrije tijd moeite hebben met de lockdown
We leven inmiddels meer dan 7 weken in een inteligente lockdown. Een ingrijpende maatregel om het Co...
30/03/20
VrijetijdsTrends 2020 en de invloed van Corona: Thuisentertainment, lokalisering, on- en offline, herstel of crisis
Het Coronavirus heeft een grote impact op ons vrijetijdsgedrag. In een paar weken tijd zijn ons gedrag en de VrijetijdTrends 180 graden gedraaid. De vraag is: wat gebeurt er als deze crisis weer op zijn retour is?
26/03/20
De wederopbouw van de vrijetijdssector
Wat gaat de coronacrisis onze sector van almaar meer-meer-meer opleveren? Wat boeit onze gasten in de toekomst nu echt?
13/01/20
Eenzijdige beeldvorming
Met veel bombarie trokken boeren op 4 oktober naar De Haag om te protesteren. Aanleiding voor dit pr...
13/12/19
Pleasure for all! Hoe gastvrij zijn vrijetijdsbedrijven …?
Nederland heeft 2 miljoen mensen met een beperking. Wat doet de vrijetijdssector om ook deze gasten een warm welkom te heten?

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

05/08/22
Surprise! Je customer experience verhogen met extraatjes
Customer experience wordt groeit en groeit. Klanten willen niet alleen waarde, maar ze willen een beleving. Gelukkig is de Leisure branche daar ideaal voor. Denk eens aan het plaatsnemen op het terras, samen met de hond. Bij sommige terrassen moet je vragen om een bak water. Je kunt daar als bedrijf op inspelen. Geef honden een bak water, nog voordat je de klant de bestelling kunt geven. Of nog beter: geef grote honden een grote bak en kleine honden een kleine bak. Personaliseer de extraatjes!
01/08/22
Exclusief voor leden
Verschil uitzendkracht en zzp wordt kleiner
Begin juli werden de eerste plannen voor de modernisering van de arbeidsmarkt door het kabinet bekendgemaakt. Daarmee wordt het verschil tussen een zzp'er en een uitzendkracht kleiner, verwacht bank ING. Dat kan tot veranderingen leiden in de horeca, attracties en vakantieparken.
13/07/22
Exclusief voor leden
1 miljoen sociale koekjes voor Landal-gasten
Landal GreenParks gaat op 15 van zijn vakantieparken de allerlekkerste koekjes van De Koekfabriek serveren. In totaal gaat het om ruim 1 miljoen handgemaakte koekjes, die gasten geserveerd krijgen bij hun warme dranken. Er is nog een mogelijk leisure-effect. Het kan ook extra bezoek opleveren aan de drie winkels van De Koekfabriek.
13/07/22
Belgische studenten maken favoriete wandelpaden
VIVES Vakantieland werd vorig jaar enthousiast onthaald door fietsers en wandelaars in West- en Oost-Vlaanderen. Een tweede editie kon daarom niet uitblijven: heel de zomer lang stellen eerstejaarsstudenten toerisme en recreatiemanagement van de hogeschool VIVES hun eigen unieke wandel- of fietstocht voor.
13/07/22
Exclusief voor leden
Buitenbioscoop vast onderdeel Summer Hotspot
Goed nieuws voor filmliefhebbers: vanaf deze zomer zijn de parken van Center Parcs uitgebreid met een buitenbioscoop.
12/07/22
Verhaallijn Koninklijk Nederland afgerond
De samenwerking binnen de verhaallijn Koninklijk Nederland is afgerond. De steden Delft, Den Haag, L...
11/07/22
Exclusief voor leden
Holland Casino Venlo rekent op Duitse gasten (40%)
Met het traditionele eerste balletje (de kogel) aan de roulettetafel is Holland Casino Venlo donderd...
11/07/22
Exclusief voor leden
ICCA lijst 2021 met opvallende stijger Leiden
Als stad is het niet zo makkelijk om de grote congressteden van Nederland in te halen. Op de jaarlijkse lijst van de ICCA is de top 3 in Nederland onververanderd maar door extra inspanningen stijgt de stad Leiden een plek en bezet de 4 plaats. Wie weet haalt het volgend jaar nog een plek hoger omdat er dit jaar een congresrecord wordt bereikt in Leiden.