Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 05-07-2022
Auteur: Marc Gerlings

Adfemture winnende busreis van BAAV competitie 2022

Adfemture winnende busreis van BAAV competitie 2022
Het winnende team van Thomas More bij de BAAV competitie van 2022.

Yanne Bots, Elias De Bruyn en Merel Dubois, tweedejaars studenten van de opleiding Toerisme en Recreatiemanagement bij Thomas More zijn twee keer in de prijzen gevallen bij de jaarlijkse wedstrijd van de BAAV,  de Vlaamse autocarsector. 

Met hun originele autocarreis 'Adfemture' en hun 'uitzonderlijke visie' ? tekenden ze niet alleen voor ? de beste busreis vanuit. Ze wonnen ook de overkoepelende prijs voor de vijf deelnemende hogescholen. 

Jaarlijks nemen studenten uit het tweede bachelorjaar Toerisme en Recreatiemanagement van Thomas More deel aan de wedstrijd van de Vlaamse autocarristen van de Beroepsvereniging voor Vlaamse autocar- en autobusbedrijven(BAAV) met de bedoeling om een frisse blik te werpen op de autocarreizen en met vernieuwende ideeën te komen.  

Yanne Bots, Elias De Bruyn en Merel Dubois staken de creatieve reis 'Adfemture' in elkaar hebben, speciaal voor vrouwelijke ondernemers. Hiervoor werkten zij samen met Lindencars uit Rotselaar. Hun originele concept maakte veel indruk op de wedstrijdjury en ze gingen dan ook aan de haal met ?de hoofdprijs.

Deze reis is van zo’n uitzonderlijke kwaliteit dat de studenten waarschijnlijk de kans krijgen om hem de commercialiseren. Zoals BAAV-secretaris Jan Deman het verwoordde: "Vanaf pagina 1 was de jury echt zwaar onder de indruk van de topkwaliteit van dit dossier, de originaliteit, de weloverwogen keuzes die de studenten hebben gemaakt … Overal is over nagedacht, wat geresulteerd heeft in een topprogramma." 
Trefwoorden: bus, busreis, autocar, reizen, ondernemer, Thomas More

CELTH



||| Nieuws |||

27/06/25
Exclusief voor leden
Wordt Groningen de AI-stad van Nederland?
Kunstmatige intelligentie (AI) is de technologie die onze economie, veiligheid en manier van leven de komende jaren gaat bepalen. Maar op dit moment komen de belangrijkste innovaties uit de Verenigde Staten en China. Dat maakt Europa, en dus ook Nederland, te afhankelijk van anderen. In Groningen moet een AI-fabriek komen die in 2027 operationeel wordt.
24/06/25
Nederland behoudt 8e plek op wereldranglijst congressen
Nederland staat voor het derde jaar op rij op de achtste plaats in de wereldwijde ranglijst van de International Congress and Convention Association (ICCA). Deze stabiele positie onderstreept de kracht van Nederland als toonaangevende bestemming voor internationale congressen en bijeenkomsten.
10/06/25
Eurostar rijdt naar Frankfurt en Genève
Eurostar heeft voor het derde jaar op rij positieve eindejaarsresultaten en groeicijfers gemeld. Interessanter is het feit dat met de vernieuwing van de treinstellen ook nieuwe bestemmingen zijn aangekondigd in het hart van Europa.
24/04/25
KLM voegt Barbados weer toe aan winterbestemmingen
KLM start in het winterseizoen van 2025 met de heropening van de nieuwe tropische bestemming Bridget...
07/04/25
Libéma ontwikkelt Kasteel Steenenburg tot complete horeca
Het roze kasteel van voormalig attractiepark ‘Land van ooit’ wordt door Libéma verbouwd tot horecagelegenheid. Er wordt ook een hotel bijgebouwd. Libéma richt zich op zowel de zakelijke als de toeristische gast. In september gaat het kasteel open voor de gasten.
21/03/25
Exclusief voor leden
Jaarbeurs verlengt contracten frisdrank en horeca
Koninklijke Jaarbeurs en Coca-Cola Europacific Partners (CCEP) verlengen en versterken hun samenwerking voor de komende jaren.
11/03/25
Privium lounge open in Eindhoven Airport
Deze week is op Eindhoven Airport door de Schiphol Group de Privium ExpressLounge officieel geopend. De lounge bevindt zich op de eerste verdieping, naast de Starbucks.
10/03/25
Exclusief voor leden
Rotterdam The Hague Airport sorteert voor op grotere vliegtuigen
Na de modernisering van de vertrekhal en de security, gaat Rotterdam The Hague Airport (RTHA) aan de slag met de volgende fase in het toekomstbestendig maken van de luchthaven. Dit betekent dat de werkplekken van de operationele afdelingen in de terminal worden verbeterd en er aanpassingen worden gedaan in het passagiersproces.