Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 15-06-2022
Auteur: redactie
Uitgever: NRIT Media

Logan Landing verkozen tot ‘Beste Bed & Breakfast van Nederland 2022’

Logan Landing verkozen tot ‘Beste Bed & Breakfast van Nederland 2022’

Bed & Breakfast Logan Landing is woensdag verkozen tot Beste Bed & Breakfast van Nederland 2022. De Zeeuwse B&B behaalde dankzij de luxe voorzieningen en faciliteiten een topscore in de categorie 5 tulpen van de Nederlandse Bed & Breakfast Classificatie. Ook heeft de reviewscore op Bedandbreakfast.nl bijgedragen aan de winst, gasten beoordelen Logan Landing gemiddeld met een 9,8.


"Logan Landing heeft een wauw-factor die zijn weerga niet kent. Van de filmische oprijlaan en prachtige tuin, tot de luxe gastenverblijven in het statige landhuis. De warme gastvrijheid van de eigenaren maakt het totaalplaatje compleet. Gasten worden hier compleet in de watten gelegd met huisgemaakte taarten, optionele diners en een subliem verzorgd ontbijt. Een ware parel in Zeeland!”, aldus Hanny Arens, voorzitter van Stichting Bed & Breakfast Nederland.


Winnaars per categorie

Naast de hoofdprijs in de categorie 5 tulpen, zijn er ook winnaars uitgeroepen in de categorieën 2 tot en met 4 tulpen. De winst is toegekend op basis van een objectieve normen- en scorelijst. Daarbij zijn de winnaars persoonlijk bezocht en gecontroleerd door een mystery guest. Voor een totaalbeeld van de kwaliteit en gastvrijheid die de B&B’s bieden, tellen ook de reviewcijfers mee die gasten geven op Bedandbreakfast.nl. Dit zijn de winnaars per klasse:


Winnaar categorie 5 Tulpen

Logan Landing in Rilland (Zeeland)


Winnaar categorie 4 Tulpen

Droom in het Bos in Oisterwijk (Noord-Brabant)


Winnaar categorie 3 Tulpen

Bed and Breakfast de Groes in Borculo (Gelderland)


Winnaar categorie 2 Tulpen

B&B De Wijdauw in Eede (Zeeland)

 

Trefwoorden: Award, beste bed & brackfast

CELTH



||| Nieuws |||

02/07/25
Exclusief voor leden
Starbucks met 180 zitplaatsen opent op Schiphol
Centraal gelegen in de vernieuwde Lounge 1 van Schiphol is geopend een grote Starbucks-locatie van 500 vierkante meter. De herontwikkeling is het resultaat van een nauwe samenwerking tussen Schiphol, Avolta AG en Starbucks.
02/07/25
Exclusief voor leden
Versnelling gebruik AI
Van chatbots en sociale media campagnes tot en met werkprocessen in de horeca, AI is niet meer weg te denken uit de sector leisure. Het gebruik van AI maakt een versnelling mee in onze maatschappij.
30/06/25
Drentse Fiets4Daagse bestaat zestig jaar
De Drentse Fiets4Daagse bestaat zestig jaar en de organisatie pakt uit met een kleurrijk randprogramma en een gereduceerd tarief; kinderen t/m 16 jaar fietsen zelfs gratis mee.
30/06/25
Exclusief voor leden
Beeld & Geluid veel te klein voor game event
De kaartverkoop voor game-event Next Level Heroes op zondag 6 juli verloopt zo voorspoedig dat het evenement verhuist naar een grotere locatie.
24/06/25
Exclusief voor leden
Pathé ombouw in Vlissingen maar Terneuzen wordt gesloten
Pathé zet de volgende stap in Zeeland: vanaf donderdag 26 juni verandert CineCity in Pathé Vlissingen. Terneuzen krijgt niet genoeg bezoekers en daarom wordt CineCity Terneuzen gesloten.
20/06/25
Rode Kruis: gebruik je verstand bij warme festivals
Komend weekend lopen de temperaturen in Nederland met gemak op tot boven de 30 graden. Er staan diverse grote festivals op de agenda. Daarom doet het Rode Kruis een dringende oproep: bereid je goed voor, gebruik je gezonde verstand en luister goed naar je lichaam.
19/06/25
Corendon gaat samenwerking aan voor culinaire excursies
Corendon werkt sinds mei samen met het internationale platform ResiRest. ResiRest biedt food-excursies in onder meer de Turkse regio Antalya aan. Een uitrol naar andere destinaties staat op de planning.
18/06/25
Exclusief voor leden
Het muzikale DNA van Ruby Hotels
Bij hotelketen Ruby is muziek geen achtergrondgeluid, maar een hoofdrolspeler. In een tijd waarin hospitality draait om beleving, loopt Ruby Hotels voorop met de duidelijke positie van muziek in de formule. Met een eigen radioshow, live muziek in de hotelbars en Marshall speakers op elke kamer.