Het best gewaardeerde leisurebedrijf
De Efteling is in de categorie Leisure het meest klantvriendelijke bedrijf van Nederland. Op de tweede plaats staat Apenheul gevolgd door Van der Valk Hotels & Restaurants. De Efteling behaalde een rapportcijfer 8,07 en stond over alle branches op een 3e positie achter Rituals en bol.com. Vorig jaar stond de Efteling nog op positie 70 en herpakte zich dit jaar sterk. Het park had vorig jaar veel last van de coronamaatregelen wat een sterk effect had op de score. Volgens de jury klopt bij de Efteling het hele verhaal...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform. Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Trefwoorden: dagrecreatie, attractieparken, klantwaardering, waardering
|
|
21/05/25
CELTH zoekt voor de professional doctorate kandidaten uit het werkveld. De PD biedt organisaties de kans om voorop te lopen in innovatie binnen de LTH-sector. Het traject, dat vier tot zes jaar duurt, combineert praktijkgericht onderzoek met concrete interventies.
|
19/05/25
In de meivakantie hebben attracties op de Veluwe, in de regio Arnhem en het Rijk van Nijmegen meer bezoek ontvangen dan een jaar eerder. Het was wel rustiger in de binnensteden en in de natuur. Er waren meer bezoekers uit andere regio’s.
|
19/05/25
De Efteling heeft met ‘De Prinses op de Erwt’ haar nieuwste sprookje gepresenteerd. De prinses heeft voor het eerst een donkere huidskleur. Volgens lector storytelling Moniek Hover van de Breda University of Applied Sciences past een dergelijke verandering prima bij het fenomeen sprookje.
|
13/05/25
Ruim 1,4 miljoen bezoekers vanuit de hele wereld brachten een bezoek aan de keukenhof en beoordeelden het bezoek met een 8,7.
|
08/05/25
Na een jaar in Engeland te zijn geweest voor een onzichtbare metamorfose reed Aagje haar eerste rondje met een elektrische aandrijving.
|
02/05/25
Tijdens jubileumjaar maakt het park het Projet van het Jaar bekend en in de zomer vindt de opening van het themagebied Ngyuwe plaats.
|
02/05/25
In samenwerking met Watermelon heeft het dierenpark door de inzet van de AI-agent de digitale klantenservice grotendeels geautomatiseerd.
|
02/05/25
Vanaf woensdag 14 april is het Sprookjesbos van de Efteling een nieuw sprookje rijker. Dit keer is het een gezongen vertelling.
|
|
20/05/25 t/m 22-05-25
Vanaf 25 juni 2025 verandert de wetgeving rond selfservice-oplossingen ingrijpend door de inwerkingt...
|
25/06/25
Pleisureworld organiseert op woensdag 25 juni 2025 de Vakbeurs Family Entertainment Centers op ...
|
|