Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 13-05-2022
Auteur: Marc Gerlings

Reisapp Glimble campagne met Snelle

Reisapp Glimble campagne met Snelle

Popartiest Snelle, bekend van zijn hits ‘Reünie’ en ‘Blijven Slapen’, verraste gister busreizigers in Leiden met een mini-concert. Het is de start van de introductiecampagne voor de nieuwe reisapp Glimble.

De artiest die voor shows, studiosessies en afspraken veel onderweg is, liet tijdens dit ludieke optreden voor het eerst de song ‘Geen plek als onderweg’ horen.



Makkelijk plannen en reizen

Hiermee brengt Snelle, in samenwerking met reisapp glimble, een ode aan het reizen en onderweg zijn. Glimble is een reisapp van meerdere vervoersbedrijven in Nederland. De app geeft zowel opties voor openbaar vervoer maar je kunt ook je eigen vervoer erin meenemen. Je kunt er in plannen, boeken en betalen. Je kunt zelfs instellen dat je een melding krijgt wanneer je moet uitstappen uit bus of trein voor je volgende verbinding. Met de campagne wordt ingespeeld op de creativiteit en de nieuwe ideeën die vaak tijdens het reizen opkomen.

Vanaf station Leiden Centraal werden passagiers en fans met een 'Snelle dienst' naar een speciale halte gebracht, omgetoverd tot podium. Hier werden zij verrast met een mini-concert waar de artiest een akoestische en intieme set speelde van 10 minuten.

Geen plek als onderweg

Snelle over de nieuwe song ‘Geen plek als onderweg’. Snelle over het nummer en daarmee over de campagne: "Ik ben altijd onderweg naar shows, naar de studio, naar interviews, ga zo maar door. Ik ging vroeger altijd met de trein naar mijn bijbaantje en ook in het begin van mijn carrière hebben we met de crew veel gereisd met het openbaar vervoer naar optredens. Achteraf gezien was dit echt een van de leukste periodes tot nu toe, omdat we hier veel inspiratie uit haalden. Daarom heb ik voor de lyrics mijn herinneringen verzameld en deze song ontwikkeld die iedereen kan luisteren onderweg”.

Anne Hettinga, CEO Arriva Nederland, over de nieuwe glimble reisapp: "Wij combineren met glimble de moderne digitale wereld met fijn bewegen in een fysieke wereld. Reizen is een ervaring op zich. Ik ben trots dat we nu samen met Snelle onderweg zijn om bestemmingen en mensen met elkaar te verbinden.”

Snelle 15 maanden verbonden aan Glimble

De campagne ‘Geen plek als onderweg’ loopt tot eind juni en vormt de aftrap voor een langdurige samenwerking van 15 maanden tussen Snelle en glimble.


Trefwoorden: Glimble, reisapp, campagne, marketing

CELTH




||| Nieuws |||

16/07/25
Aantal bezoekers VVV's Noordwijk stijgt fors
Een recordaantal van 23.904 bezoekers in VVV Noordwijk en Noordwijkerhout in de eerste helft van 2025. Voor VVV Noordwijk betekent dat een stijging van 34% ten opzichte van 2024, voor Noordwijkerhout een stijging van 16%.
15/07/25
Royal Den Haag viert de vrijheid
Het is inmiddels een traditie. Den Haag viert Royal September. Dit jaar kleurt de hofstad in de aanloop naar Prinsjesdag feestelijk oranje. Deze 10-daagse staat in het teken van vrijheid.
15/07/25
Vernieuwde fietsroute 'Duits Lijntje' laat je de historie van een Europese spoorlijn beleven
Fietsers kunnen vanaf 14 juli de rijke geschiedenis van de bijzondere spoorlijn het 'Duits Lijntje' ervaren via een nieuwe themaroute.
11/07/25
De fuik van nepadvertenties voor vakanties
Cybercriminelen zetten online advertenties in om vakantiegangers op te lichten. Mensen die dit niet op tijd door hebben, lopen het risico om aan oplichters allerlei persoonlijke informatie of creditcardgegevens prijs te geven. Daarom is het belangrijk dat mensen altijd eerst de officiële contactinformatie van reisorganisaties checken voordat ze contact opnemen.
09/07/25
CELTH Industry Day brengt wetenschap en praktijk samen tijdens World Leisure Congress
Op woensdag 27 augustus 2025 organiseert het Centre of Expertise Leisure, Tourism & Hospitality (CELTH) de Industry Day tijdens het World Leisure Congress in Breda. Deze dag vormt de brug tussen wetenschap en praktijk in de leisure-, toerisme- en hospitalitysector.
02/07/25
Exclusief voor leden
Starbucks met 180 zitplaatsen opent op Schiphol
Centraal gelegen in de vernieuwde Lounge 1 van Schiphol is geopend een grote Starbucks-locatie van 500 vierkante meter. De herontwikkeling is het resultaat van een nauwe samenwerking tussen Schiphol, Avolta AG en Starbucks.
02/07/25
Exclusief voor leden
Versnelling gebruik AI
Van chatbots en sociale media campagnes tot en met werkprocessen in de horeca, AI is niet meer weg te denken uit de sector leisure. Het gebruik van AI maakt een versnelling mee in onze maatschappij.
30/06/25
Drentse Fiets4Daagse bestaat zestig jaar
De Drentse Fiets4Daagse bestaat zestig jaar en de organisatie pakt uit met een kleurrijk randprogramma en een gereduceerd tarief; kinderen t/m 16 jaar fietsen zelfs gratis mee.

||| Agenda |||

27/08/25
27/08/25 t/m 27-08-25: CELTH Industry Day World Leisure Congress
Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...
11/09/25
11/09/25 t/m 11-09-25: Atlasfestival 2025 –Vitamine L: de Leefomgeving als ingrediënt voor Gezondheid
Het Atlasfestival 2025 staat in het teken vanVitamine L– de leefomgeving als bron van gezondheid. ...
02/04/26
02/04/26 t/m 02-04-26: Trendcongres Toerisme 2026
Het Trendcongres Toerisme 2026 is op donderdag 2 april 2026 bij Saxion Hogeschool in Deventer. De ed...