Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 13-05-2022
Auteur: Marc Gerlings

Reisapp Glimble campagne met Snelle

Reisapp Glimble campagne met Snelle

Popartiest Snelle, bekend van zijn hits ‘Reünie’ en ‘Blijven Slapen’, verraste gister busreizigers in Leiden met een mini-concert. Het is de start van de introductiecampagne voor de nieuwe reisapp Glimble.

De artiest die voor shows, studiosessies en afspraken veel onderweg is, liet tijdens dit ludieke optreden voor het eerst de song ‘Geen plek als onderweg’ horen.



Makkelijk plannen en reizen

Hiermee brengt Snelle, in samenwerking met reisapp glimble, een ode aan het reizen en onderweg zijn. Glimble is een reisapp van meerdere vervoersbedrijven in Nederland. De app geeft zowel opties voor openbaar vervoer maar je kunt ook je eigen vervoer erin meenemen. Je kunt er in plannen, boeken en betalen. Je kunt zelfs instellen dat je een melding krijgt wanneer je moet uitstappen uit bus of trein voor je volgende verbinding. Met de campagne wordt ingespeeld op de creativiteit en de nieuwe ideeën die vaak tijdens het reizen opkomen.

Vanaf station Leiden Centraal werden passagiers en fans met een 'Snelle dienst' naar een speciale halte gebracht, omgetoverd tot podium. Hier werden zij verrast met een mini-concert waar de artiest een akoestische en intieme set speelde van 10 minuten.

Geen plek als onderweg

Snelle over de nieuwe song ‘Geen plek als onderweg’. Snelle over het nummer en daarmee over de campagne: "Ik ben altijd onderweg naar shows, naar de studio, naar interviews, ga zo maar door. Ik ging vroeger altijd met de trein naar mijn bijbaantje en ook in het begin van mijn carrière hebben we met de crew veel gereisd met het openbaar vervoer naar optredens. Achteraf gezien was dit echt een van de leukste periodes tot nu toe, omdat we hier veel inspiratie uit haalden. Daarom heb ik voor de lyrics mijn herinneringen verzameld en deze song ontwikkeld die iedereen kan luisteren onderweg”.

Anne Hettinga, CEO Arriva Nederland, over de nieuwe glimble reisapp: "Wij combineren met glimble de moderne digitale wereld met fijn bewegen in een fysieke wereld. Reizen is een ervaring op zich. Ik ben trots dat we nu samen met Snelle onderweg zijn om bestemmingen en mensen met elkaar te verbinden.”

Snelle 15 maanden verbonden aan Glimble

De campagne ‘Geen plek als onderweg’ loopt tot eind juni en vormt de aftrap voor een langdurige samenwerking van 15 maanden tussen Snelle en glimble.


Trefwoorden: Glimble, reisapp, campagne, marketing

CELTH



||| Nieuws |||

02/07/25
Exclusief voor leden
Starbucks met 180 zitplaatsen opent op Schiphol
Centraal gelegen in de vernieuwde Lounge 1 van Schiphol is geopend een grote Starbucks-locatie van 500 vierkante meter. De herontwikkeling is het resultaat van een nauwe samenwerking tussen Schiphol, Avolta AG en Starbucks.
02/07/25
Exclusief voor leden
Versnelling gebruik AI
Van chatbots en sociale media campagnes tot en met werkprocessen in de horeca, AI is niet meer weg te denken uit de sector leisure. Het gebruik van AI maakt een versnelling mee in onze maatschappij.
30/06/25
Drentse Fiets4Daagse bestaat zestig jaar
De Drentse Fiets4Daagse bestaat zestig jaar en de organisatie pakt uit met een kleurrijk randprogramma en een gereduceerd tarief; kinderen t/m 16 jaar fietsen zelfs gratis mee.
30/06/25
Exclusief voor leden
Beeld & Geluid veel te klein voor game event
De kaartverkoop voor game-event Next Level Heroes op zondag 6 juli verloopt zo voorspoedig dat het evenement verhuist naar een grotere locatie.
24/06/25
Exclusief voor leden
Pathé ombouw in Vlissingen maar Terneuzen wordt gesloten
Pathé zet de volgende stap in Zeeland: vanaf donderdag 26 juni verandert CineCity in Pathé Vlissingen. Terneuzen krijgt niet genoeg bezoekers en daarom wordt CineCity Terneuzen gesloten.
20/06/25
Rode Kruis: gebruik je verstand bij warme festivals
Komend weekend lopen de temperaturen in Nederland met gemak op tot boven de 30 graden. Er staan diverse grote festivals op de agenda. Daarom doet het Rode Kruis een dringende oproep: bereid je goed voor, gebruik je gezonde verstand en luister goed naar je lichaam.
19/06/25
Corendon gaat samenwerking aan voor culinaire excursies
Corendon werkt sinds mei samen met het internationale platform ResiRest. ResiRest biedt food-excursies in onder meer de Turkse regio Antalya aan. Een uitrol naar andere destinaties staat op de planning.
18/06/25
Exclusief voor leden
Het muzikale DNA van Ruby Hotels
Bij hotelketen Ruby is muziek geen achtergrondgeluid, maar een hoofdrolspeler. In een tijd waarin hospitality draait om beleving, loopt Ruby Hotels voorop met de duidelijke positie van muziek in de formule. Met een eigen radioshow, live muziek in de hotelbars en Marshall speakers op elke kamer.