Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 06-05-2022
Auteur: Marc Gerlings

Slimme tool blind webpages bij site Leiden Convention Bureau

Slimme tool blind webpages bij site Leiden Convention Bureau
Leiden, Galgewater en in de achtergrond molen De Put.
Het Leiden Convention Bureau heeft een nieuwe website. Compleet vernieuwd met een moderne en toegankelijke uitstraling. Blind webpages is een nieuwe tool en dat kan nieuwe congressen over de streep trekken.

De nieuwe site inspireert en laat vele congresmogelijkheden in Leiden zien, zowel voor organisatoren als deelnemers. De pagina vind je online als leidenconventionbureau.nl
 

Blind webpages

De site van het Leiden Convention Bureau heeft een handige nieuwe ‘tool’: Blind webpages. Deze pagina’s geven informatie over een specifiek congres en zijn alleen toegankelijk voor deelnemers van dit congres. Dat kan ook van invloed zijn op uitgaven in de stad.

Ook vinden de deelnemers hier informatie over wat er in Leiden te doen is en waar zij kunnen verblijven. Zo inspireert het Leiden Convention Bureau congresgangers om net iets langer te blijven en meer te ondernemen.

Het aantal congressen in de stad is sterk gestegen en de reden is het lopende Europese themajaar City of Science 2022. Nog nooit eerder ontving Leiden zoveel congressen als in dit jaar.
Trefwoorden: Leiden, congres, website, marketing, DMO

CELTH



||| Nieuws |||

02/07/25
Exclusief voor leden
Starbucks met 180 zitplaatsen opent op Schiphol
Centraal gelegen in de vernieuwde Lounge 1 van Schiphol is geopend een grote Starbucks-locatie van 500 vierkante meter. De herontwikkeling is het resultaat van een nauwe samenwerking tussen Schiphol, Avolta AG en Starbucks.
02/07/25
Exclusief voor leden
Versnelling gebruik AI
Van chatbots en sociale media campagnes tot en met werkprocessen in de horeca, AI is niet meer weg te denken uit de sector leisure. Het gebruik van AI maakt een versnelling mee in onze maatschappij.
30/06/25
Drentse Fiets4Daagse bestaat zestig jaar
De Drentse Fiets4Daagse bestaat zestig jaar en de organisatie pakt uit met een kleurrijk randprogramma en een gereduceerd tarief; kinderen t/m 16 jaar fietsen zelfs gratis mee.
30/06/25
Exclusief voor leden
Beeld & Geluid veel te klein voor game event
De kaartverkoop voor game-event Next Level Heroes op zondag 6 juli verloopt zo voorspoedig dat het evenement verhuist naar een grotere locatie.
24/06/25
Exclusief voor leden
Pathé ombouw in Vlissingen maar Terneuzen wordt gesloten
Pathé zet de volgende stap in Zeeland: vanaf donderdag 26 juni verandert CineCity in Pathé Vlissingen. Terneuzen krijgt niet genoeg bezoekers en daarom wordt CineCity Terneuzen gesloten.
20/06/25
Rode Kruis: gebruik je verstand bij warme festivals
Komend weekend lopen de temperaturen in Nederland met gemak op tot boven de 30 graden. Er staan diverse grote festivals op de agenda. Daarom doet het Rode Kruis een dringende oproep: bereid je goed voor, gebruik je gezonde verstand en luister goed naar je lichaam.
19/06/25
Corendon gaat samenwerking aan voor culinaire excursies
Corendon werkt sinds mei samen met het internationale platform ResiRest. ResiRest biedt food-excursies in onder meer de Turkse regio Antalya aan. Een uitrol naar andere destinaties staat op de planning.
18/06/25
Exclusief voor leden
Het muzikale DNA van Ruby Hotels
Bij hotelketen Ruby is muziek geen achtergrondgeluid, maar een hoofdrolspeler. In een tijd waarin hospitality draait om beleving, loopt Ruby Hotels voorop met de duidelijke positie van muziek in de formule. Met een eigen radioshow, live muziek in de hotelbars en Marshall speakers op elke kamer.