Geplaatst op: 19-07-2021
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT

Campagne Breda Marketing genomineerd voor Kern Creativity Award

Campagne Breda Marketing genomineerd voor Kern Creativity Award

DMO Marketing Breda is voor twee Kern-awards genomineerd. De campagne ‘Breda Geeft Je de Ruimte’  is genomineerd voor de Kern Marketing Award 2021 en met de Groene Kaart maken ze kans op de Kern Creativity Award 2021. In totaal zijn voor beide awards 9 projecten genomineerd. Met de awards wil de organisatie kernen in het zonnetje zetten die sociaal-maatschappelijk betekenisvol zijn en ruimte geven aan groeten en ontmoeten. Eerder won Breda Marketing met ‘Breda geeft je de ruimte’ een Indigo Award voor het design.

Breda geeft je de ruimte

De campagne Breda geeft je de ruimte is ontwikkeld om de lokale economie en Breda als aantrekkelijke bestemming te herstellen en promoten tijdens de zomerperiode. Nederlanders waren in deze corona periode op zoek naar veilige, groene en ruime plekken om hun vakantie in eigen land door te brengen. Een kans om Breda breder op de kaart te zetten bij een groter publiek. Met de campagne werden bewoners en bezoekers geïnspireerd om Breda te ontdekken en vaker te kiezen voor de bijzondere plekken en verrassende mogelijkheden in Breda en de regio. 

De Groene Kaart

De Groene Kaart is onderdeel van de campagne ‘Breda Geeft Je De Ruimte’ en laat zien hoe groen, leefbaar en inspirerend een stad kan zijn. De kaart activeert bewoners en ondernemers om samen de stad te vergroenen en bevat een educatief element om je eigen groenkennis te vergroten. Met de kaart heeft de stad een tastbaar product binnen een landelijke campagne om te laten zien hoe groen Breda al is. En een product waarmee we samen worden aangemoedigd de stad te ontdekken en vergroenen. 

Over Kern

Kern is hèt centrum waar vastgoedprofessionals, overheden en kennisinstellingen elkaar ontmoeten. Van belegger tot huurder, van gemeente tot ontwikkelaar en van financier tot consultant. Ze willen waardevolle oplossingen creëren voor kernen in steden en wijken. Voor de toekomst, voor morgen en voor vandaag.

Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, awards, Noord-Brabant, Breda

CELTH
 






||| Nieuws |||

29/05/24
Exclusief voor leden
Hoe duurzaam willen we reizen en wat is het tipping point?
Bijna driekwart van de reizigers is bereid om extra te betalen voor een ticket als dat geld wordt gebruikt om vliegen duurzamer te maken. Tegelijkertijd zegt 43% van de ondervraagden pas voor een treinreis te kiezen als dat goedkoper is dan vliegen. Dat blijkt uit onderzoek van reisorganisatie Better Places.
29/05/24
Exclusief voor leden
Cor Hospes opent EventStreet 2024
Na een succesvolle editie in 2018 vindt op 8 juli 2024 de tweede editie van EventStreet plaats. Dit ...
27/05/24
Samenwerking ANWB en NKC in één camperverkiezing
De ANWB en NKC (Nederlandse Kampeerauto Club) gaan samenwerken in de verkiezing Camper van het Jaar. Voorheen organiseerden beide organisaties een eigen verkiezing.
27/05/24
30.000 bezoekers voor O. 2024
Meer dan 60 producties op 30 verschillende locaties in Rotterdam: van hartje Centrum, over de Hofbogen, tot aan Buitenplaats Brienenoord. Dat leverde Festival voor Opera 30.000 bezoekers op.
27/05/24
Exclusief voor leden
Willem-Alexander opent H'ART Museum officieel
Booking.com en Agoda.com, beide onderdeel van Booking, blijven consumenten misleiden als die op hun sites een accommodatie willen boeken. De boekingsites schermen met nepkortingen, laten onvolledige prijzen zien en zetten consumenten onder druk door schaarste te suggereren die er niet is.
27/05/24
Booking
Booking.com en Agoda.com, beide onderdeel van Booking, blijven consumenten misleiden als die op hun sites een accommodatie willen boeken. De boekingsites schermen met nepkortingen, laten onvolledige prijzen zien en zetten consumenten onder druk door schaarste te suggereren die er niet is.
24/05/24
Exclusief voor leden
Airbnb en Fraudehelpdesk actie tegen vakantiefraude
Het vakantiegeld zit deze maand bij de salarissen. Fraudehelpdesk en Airbnb willen in een gezamenlijke actie daarom nu het bewustzijn vergroten voor scams of phishing door nepaanbieders van vakanties en accommodaties. Vakantiefraude is toegenomen afgelopen jaar.
24/05/24
Exclusief voor leden
Intensieve recreatie een van de problemen voor natuur Kennemerland-Zuid
De Ecologische Autoriteit heeft advies uitgebracht over de natuurdoelanalyse die de provincie Noord-Holland heeft opgesteld voor het Natura 2000-gebied Kennemerland-Zuid. De stikstofbelasting in dit gebied in Noord- en Zuid-Holland is te hoog. Ook het gebrek aan zandverstuivingen, intensieve recreatie en sterk verminderde konijnenbegrazing zijn een risico.

||| Agenda |||

05/06/24 t/m 07-06-24
05/06/24 t/m 07-06-24: THE INC Conference
Van 5 tot en met 7 juni 2024 is de Hotelschool The Hague gastheer van de internationale INC Conferen...
06/06/24
06/06/24 t/m 06-06-24: Nationaal Congres Citymarketing
Het Nationaal Congres Citymarketing heeft dit jaar als thema: Talent & Impacts. Gaststad is dit ...
11/06/24
11/06/24 t/m 11-06-24: Openhuis Posta7 - FEC & Retailtainment
Op dinsdag 11 juni organiseert Pleisureworld Openhuis bij FEC Posta7. Dat is dé hotspot ...
24/06/24 t/m 26-06-24
24/06/24 t/m 26-06-24: CBTS 2024
Van 24 tot en met 26 juni organiseert de Breda University of Applied Sciences de jaarlijkse CBTS-con...
25/06/24 t/m 28-06-24
25/06/24 t/m 28-06-24: Atlas Annual Conference 2024
Onder het thema 'Navigating the Future' organiseert de Breda University of Applied Sciences van 25 t...