Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 13-07-2021
Auteur: Marc Gerlings

Efteling ziet kansen in netwerk Talpa

Efteling ziet kansen in netwerk Talpa
Talpa biedt voor de Efteling kansen in België en Duitsland.
De Efteling en Talpa Network gaan samenwerken op meerdere kanalen van Talpa Network. Met onder meer zichtbaarheid op Talpa’s bij het televisieprogramma Marble Mania en middels het veilen van entreetickets van het attractiepark door de veilingwebsite VakantieVeilingen. Het leidt mogelijk tot een internationale aanpak.

Via VakantieVeilingen en ActievandeDag wordt het vanaf deze week mogelijk om op entreetickets voor doordeweekse dagen van de Efteling te bieden. Daarnaast zijn bekende elementen uit het attractiepark straks ook zichtbaar in het succesvolle SBS6 programma Marble Mania, dat in 2022 een vervolgserie krijgt. Beide partijen gaan onderzoeken of er verdere internationale doorvertaling mogelijk is, gezien het programma inmiddels ook aan België en Duitsland is verkocht. VakantieVeilingen is in beide landen actief. 

Koen Sanders, Directeur Commercie, Creatie & Ontwikkeling bij de Efteling: "Middels de mediakanalen van Talpa Network hopen we een nieuwe doelgroep te bereiken. We bekijken als Efteling altijd hoe we dat het beste kunnen doen, ook via waardevolle partners. Het is mooi dat in dit geval alle facetten van de samenwerking worden ingezet en daarmee krachten worden gebundeld.”

Joost Brakel, CEO van Talpa eCommerce: "De kern van onze strategie is om langdurige samenwerkingen te zoeken met hoogwaardige merken in het Travel & Leisure segment. We zijn heel trots op deze samenwerking met de Efteling. Met behulp van het Bureau van Talpa Network hebben wij met inzet van het netwerkeffect een mooie campagne bedacht.”
Trefwoorden: attractiepark, Efteling, Talpa, online, marketing, veilingsite

CELTH



||| Nieuws |||

04/07/25
Exclusief voor leden
ZooParc Overloon opent nieuw expeditiegebied Ngyuwe
ZooParc Overloon heeft vandaag het langverwachte expeditiegebied Ngyuwe geopend voor abonnementhouders. Dit nieuwe deel van het park staat volledig in het teken van Tropisch Afrika en is vanaf 11 juli toegankelijk voor alle bezoekers.
04/07/25
Nieuwe erfgoedroute-app brengt Limburgs verleden tot leven
Onder grote belangstelling is de gratis app Erfgoed Route Limburg gelanceerd. De app biedt wandelaars en fietsers een unieke manier om het erfgoed van Noord- en Midden-Limburg te beleven via audio- en videoverhalen op locatie.
04/07/25
Nieuw regionaal Limburgs congresbureau zet in op internationale kenniscongressen
Limburg krijgt een provinciebreed opererend congresbureau dat zich richt op het aantrekken van internationale meerdaagse congressen, met een focus op wetenschap en innovatie. Het vernieuwde bureau is een doorontwikkeling van het Maastricht Convention Bureau (MCB).
04/07/25
Nieuwe fietsroute rond het IJsselmeer met veerverbindingen
De veerverbindingen tussen Enkhuizen, Stavoren, Urk en Medemblik zijn voortaan onderdeel van de fiets- en wandelnetwerken van Noord-Holland, Friesland en Urk. Dit maakt het eenvoudiger om recreatieve routes over het IJsselmeer te plannen.
04/07/25
Nieuwe tool brengt toeristisch aanbod regio in kaart
Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen (TVAN) heeft op 3 juli de Destination Data Monitor gelanceerd: een interactieve tool die inzicht geeft in het toeristisch aanbod per gemeente of regio.
04/07/25
Exclusief voor leden
Petitie: informeer passagiers over tromboserisico
De Trombosestichting is een petitie gestart om luchtvaartmaatschappijen te bewegen passagiers beter te informeren over het risico op trombose tijdens lange vluchten.
04/07/25
Exclusief voor leden
Opening nieuwe camperplaats in hart van Emmen
Emmen verwelkomt camperreizigers met een gloednieuwe camperplaats aan het Westeind.
04/07/25
Toeristische bestedingen in Zuid-Limburg stijgen naar recordhoogte
Zuid-Limburg heeft in 2023 een indrukwekkende groei doorgemaakt als toeristische bestemming. Uit onderzoek in opdracht van Visit Zuid-Limburg blijkt dat toeristen en recreanten samen maar liefst €1,59 miljard uitgaven in de regio. Deze groei onderstreept het belang van toerisme als economische motor voor de regio.