Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 12-05-2021
Auteur: Marc Gerlings

Restaurant toegevoegd aan Golden Tulip Zevenbergen

Restaurant toegevoegd aan Golden Tulip Zevenbergen
Auberge 1953. Foto: Golden Tulip.
De afgelopen maanden heeft Golden Tulip Zevenbergen een geheel nieuw restaurant gebouwd in het hotel. Bovendien heeft de lobby een metamorfose ondergaan en is een deel van de kamers vernieuwd. Als de corona-maatregelen het toelaten, kan het nieuwe restaurant ‘Auberge 1953’ open.

Eén van de grootste veranderingen voor Golden Tulip Hotel Zevenbergen is de integratie van het nieuwe restaurant ‘Auberge 1953’ en bijbehorende keuken in het hotel. Na 43 jaar sluiten eigenaren George en Maïté Muns het aanliggende pand waar het gerenommeerde restaurant ‘De 7 Bergsche Hoeve’ was gevestigd. De naam van het nieuwe restaurant verwijst naar het bouwjaar van ‘De 7 Bergsche Hoeve’.

Naast het nieuwe restaurant, heeft Golden Tulip Zevenbergen ook diverse hotelkamers gerenoveerd. Elke kamer is voorzien van nieuw behang, nieuwe vloerbedekking, gordijnen en meubels. Een aantal kamers hebben bovendien een nieuwe pvc vloer gekregen. Tevens is in samenwerking met Studio Senses, de non-food tak van Hanos-ISPC, een nieuw ontwerp gemaakt om de vergaderruimtes en lobby te restylen met onder andere modern meubilair en een gezellige open haard. Hierdoor ontstaat een sfeervolle uitstraling, volledig in dezelfde stijl als de ontbijtruimte en het restaurant.

Hotel Manager Severine Brengard: "De afgelopen maanden hebben we hard gewerkt om deze verbouwing te realiseren. Alle afdelingen van ons hotel kunnen nu binnen dezelfde muren functioneren. Met hetzelfde team gaan we ervoor zorgen dat de kwaliteit op hoog niveau blijft en dat we onze gasten in een sfeervolle ambiance kunnen ontvangen.”

Trefwoorden: hotel, restaurant

CELTH




||| Nieuws |||

06/08/25
Citymarketing als structureel instrument voor toekomstbestendig Alkmaar
In aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen roept Stichting Hart van Noord-Holland beleidsmakers op om structureel te investeren in citymarketing. De organisatie, verantwoordelijk voor de citymarketing van Alkmaar, presenteert een integrale visie waarin bezoekers, bewoners, bedrijven en talenten centraal staan. Het doel: een aantrekkelijke, leefbare en economisch vitale gemeente.
06/08/25
Recordaantal lastminute-boekingen: flexibiliteit en beleving sturen boekgedrag
Volgens nieuwe cijfers van HotelSpecials.nl is in juli 2025 maar liefst 37% van alle hotelboekingen binnen een week voor vertrek gedaan. Deze trend onderstreept een verschuiving in het reisgedrag van consumenten, waarbij spontaniteit, flexibiliteit en beleving steeds belangrijker worden. Voor de sector biedt dit aanleiding om het aanbod en de distributiestrategie kritisch tegen het licht te houden.
23/07/25
Terrasverkiezing vergroot ondernemersbetrokkenheid én zichtbaarheid van waterrijk recreatief aanbod
De jaarlijkse verkiezing ‘Het leukste terras aan het water’, georganiseerd door Stichting Bureau Toerisme, heeft zich in korte tijd ontwikkeld tot een krachtig instrument voor regiopromotie en ondernemersactivatie.
14/07/25
Ludieke campage van Twente Marketing: De Tukker Test
Deze zomer worden inwoners en bezoekers van Twente uitgedaagd om hun innerlijke Tukker te ontdekken. Met de ludieke campagne houdt Twente Marketing mensen letterlijk en figuurlijk een spiegel voor met als centrale vraag ‘Hoeveel % Tukker zit er in jou?’. Op basis van een paar vragen krijg je ook een tip voor Twents vrijetijdsaanbod dat bij je past.
10/07/25
RBT Heuvelrug & Vallei heeft veel bereikt in 2024 maar ook uitdagingen in jubileumjaar
Het Regionaal Bureau voor Toerisme Heuvelrug & Vallei heeft een prima 2024 achter de rug. Dat blijkt uit het onlangs gepubliceerde jaarverslag.
08/07/25
Exclusief voor leden
Minor Hotels sleutelt aan B2B platformen
Minor Hotels (560 hotels wereldwijd) zet een stap binnen de B2B-strategie met de lancering van Minor...
02/07/25
Exclusief voor leden
Versnelling gebruik AI
Van chatbots en sociale media campagnes tot en met werkprocessen in de horeca, AI is niet meer weg te denken uit de sector leisure. Het gebruik van AI maakt een versnelling mee in onze maatschappij.
30/06/25
Drentse Fiets4Daagse bestaat zestig jaar
De Drentse Fiets4Daagse bestaat zestig jaar en de organisatie pakt uit met een kleurrijk randprogramma en een gereduceerd tarief; kinderen t/m 16 jaar fietsen zelfs gratis mee.

||| Agenda |||

27/08/25
27/08/25 t/m 27-08-25: CELTH Industry Day World Leisure Congress
Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...
22/09/25
22/09/25 t/m 22-09-25: Toerisme Top 2025
De Toerisme Top wordt dit jaar op maandag 22 september in Noord-Holland georganiseerd. Het thema is ...
02/04/26
02/04/26 t/m 02-04-26: Trendcongres Toerisme 2026
Het Trendcongres Toerisme 2026 is op donderdag 2 april 2026 bij Saxion Hogeschool in Deventer. De ed...