Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 29-04-2021
Auteur: NRIT redactie

Wisselingen in sales team touroperator TUI

Wisselingen in sales team touroperator TUI
Accountmanagers Marieke Jansen en Antoin Klein Hofmeijer gaan nieuwe uitdagingen binnen TUI aan. Marieke is sinds kort Retail Manager Commercial bij de TUI reisbureaus en Antoin vervolgt zijn carrière binnen TUI als Product lead Product City Western Region.

Het team van Sales Manager Dimitri Joannides is inmiddels aangevuld met twee nieuwe collega’s, die het accountmanagement voor hun rekening gaan nemen: Anne Tattersall en Rutgher Verstrepen.

Anne heeft van huis uit al ‘reiswereldgenen’ en begon 8 jaar geleden bij TUI als productmanager in het team van Jacques Crijnen. Ze neemt nu een volgende stap in de commerciële en dynamische omgeving van Distributie. Rutgher Verstrepen komt terug bij TUI om het salesteam te versterken, in de tussentijd heeft hij gewerkt bij Thomas Cook en De Jaarbeurs. Half mei start hij als accountmanager om zich onder meer te richten op projecten op het gebied van commercie, connectiviteit, betaalsystemen en distributie.

Dimitri: "Het is goed om te zien dat zelfs in deze turbulente markt, er nieuwe uitdagingen binnen TUI aanwezig blijven, die ook Marieke en Antoin verdere carrièrekansen bieden. Met Rutgher halen we een ervaren kracht in huis, die bekend is bij onze partners en de markt goed kent. Anne is een ervaren productmanager, een perfecte aanvulling voor mijn team."  
Trefwoorden: TUI, touroperator, sales

CELTH



||| Nieuws |||

04/07/25
Exclusief voor leden
Petitie: informeer passagiers over tromboserisico
De Trombosestichting is een petitie gestart om luchtvaartmaatschappijen te bewegen passagiers beter te informeren over het risico op trombose tijdens lange vluchten.
04/07/25
Waar genieten Nederlanders deze zomer van hun vakantie?
De zomervakantie staat voor de deur en veel Nederlanders maken zich op voor een welverdiende reis naar het buitenland. Volgens reisorganisatie TUI blijven Spanje, Griekenland en Turkije de populairste Europese vliegbestemmingen.
04/07/25
Air France-KLM wil meerderheidsbelang in SAS
Air France-KLM wil haar belang in het aandelenkapitaal van SAS verhogen van 19,9% naar 60,5% door de volledige overname van de aandelen van Castlelake en Lind Invest.
03/07/25
Steeds meer reizigers kiezen voor budgetmaatschappijen
Het aantal passagiers dat via Nederlandse luchthavens met een budgetmaatschappij vliegt, is in twintig jaar tijd verdrievoudigd. In 2024 maakten 27,8 miljoen reizigers gebruik van een prijsvechter, tegenover 9,3 miljoen in 2004.
02/07/25
Exclusief voor leden
Starbucks met 180 zitplaatsen opent op Schiphol
Centraal gelegen in de vernieuwde Lounge 1 van Schiphol is geopend een grote Starbucks-locatie van 500 vierkante meter. De herontwikkeling is het resultaat van een nauwe samenwerking tussen Schiphol, Avolta AG en Starbucks.
27/06/25
Exclusief voor leden
Gratis handbagage in aantocht
De Europese Unie wil nieuwe regels invoeren die luchtvaartmaatschappijen verplichten om passagiers gratis een handbagagekoffer toe te staan, naast een persoonlijk item zoals een handtas of laptoptas. Luchtvaartmaatschappijen zijn niet blij.
24/06/25
Exclusief voor leden
Rust en avontuur populair in zomer 2025
Reizigers die deze zomer op het laatste moment nog een vakantie boeken, kiezen opvallend vaak voor rust, veiligheid en actieve rondreizen. De belangstelling voor Europa groeit, de VS valt uit de top 10 en Thailand blijft populair.
19/06/25
Corendon gaat samenwerking aan voor culinaire excursies
Corendon werkt sinds mei samen met het internationale platform ResiRest. ResiRest biedt food-excursies in onder meer de Turkse regio Antalya aan. Een uitrol naar andere destinaties staat op de planning.