Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 29-04-2021
Auteur: NRIT redactie

Wisselingen in sales team touroperator TUI

Wisselingen in sales team touroperator TUI
Accountmanagers Marieke Jansen en Antoin Klein Hofmeijer gaan nieuwe uitdagingen binnen TUI aan. Marieke is sinds kort Retail Manager Commercial bij de TUI reisbureaus en Antoin vervolgt zijn carrière binnen TUI als Product lead Product City Western Region.

Het team van Sales Manager Dimitri Joannides is inmiddels aangevuld met twee nieuwe collega’s, die het accountmanagement voor hun rekening gaan nemen: Anne Tattersall en Rutgher Verstrepen.

Anne heeft van huis uit al ‘reiswereldgenen’ en begon 8 jaar geleden bij TUI als productmanager in het team van Jacques Crijnen. Ze neemt nu een volgende stap in de commerciële en dynamische omgeving van Distributie. Rutgher Verstrepen komt terug bij TUI om het salesteam te versterken, in de tussentijd heeft hij gewerkt bij Thomas Cook en De Jaarbeurs. Half mei start hij als accountmanager om zich onder meer te richten op projecten op het gebied van commercie, connectiviteit, betaalsystemen en distributie.

Dimitri: "Het is goed om te zien dat zelfs in deze turbulente markt, er nieuwe uitdagingen binnen TUI aanwezig blijven, die ook Marieke en Antoin verdere carrièrekansen bieden. Met Rutgher halen we een ervaren kracht in huis, die bekend is bij onze partners en de markt goed kent. Anne is een ervaren productmanager, een perfecte aanvulling voor mijn team."  
Trefwoorden: TUI, touroperator, sales

CELTH



||| Nieuws |||

08/07/25
Exclusief voor leden
Minor Hotels sleutelt aan B2B platformen
Minor Hotels (560 hotels wereldwijd) zet een stap binnen de B2B-strategie met de lancering van Minor...
07/07/25
SVR vraagt om betaalbaar houden van kampeervakanties
Stichting Vrije Recreatie (SVR) meldt dat kampeervakanties té duur dreigen te worden voor de gast door stijgende toeristenbelasting in combinatie met stijgende kosten bij horeca en supermarkten.
04/07/25
Toeristische bestedingen in Zuid-Limburg stijgen naar recordhoogte
Zuid-Limburg heeft in 2023 een indrukwekkende groei doorgemaakt als toeristische bestemming. Uit onderzoek in opdracht van Visit Zuid-Limburg blijkt dat toeristen en recreanten samen maar liefst €1,59 miljard uitgaven in de regio. Deze groei onderstreept het belang van toerisme als economische motor voor de regio.
04/07/25
Waar genieten Nederlanders deze zomer van hun vakantie?
De zomervakantie staat voor de deur en veel Nederlanders maken zich op voor een welverdiende reis naar het buitenland. Volgens reisorganisatie TUI blijven Spanje, Griekenland en Turkije de populairste Europese vliegbestemmingen.
04/07/25
Air France-KLM wil meerderheidsbelang in SAS
Air France-KLM wil haar belang in het aandelenkapitaal van SAS verhogen van 19,9% naar 60,5% door de volledige overname van de aandelen van Castlelake en Lind Invest.
02/07/25
Exclusief voor leden
Versnelling gebruik AI
Van chatbots en sociale media campagnes tot en met werkprocessen in de horeca, AI is niet meer weg te denken uit de sector leisure. Het gebruik van AI maakt een versnelling mee in onze maatschappij.
27/06/25
Exclusief voor leden
Hoge prijzen zetten Nederlands kusttoerisme onder druk
De Nederlandse kust dreigt binnen- en buitenlandse toeristen kwijt te raken door oplopende prijzen. Een dagje strand kost al snel 100 euro. Dat zet de concurrentiepositie van de Nederlandse kustregio’s onder druk. De kust kan aantrekkelijk blijven als horecaondernemers inzetten op een betere prijs-kwaliteitverhouding. Dat stelt sectorspecialist Services & Leisure Sjuk Akkerman van ING.
26/06/25
VVKR ontvangt 500ste lid
De Vereniging van Kleinschalige Reisorganisaties (VVKR) verwelkomt met trots haar 500ste lid: Tuktuk Reis Sri Lanka.