Promotie voor je regio? Denk aan je eigen playlist
DMO laat je regio horen
The Beatles. Foto: Engeland\'s Coast Ben je bezig met productontwikkeling en communicatie voor je regio. Denk dan voorbij de websites, agenda’s en de leukste winkelstraten. Breng je boodschap van je creatieve regio over door een playlist te maken. De Engelsen zijn er meesters in om film en muziek in te zetten voor regio’s. De Engelse kust pakt uit met muziek.
Muziek is zo’n wondermiddel wat je uit die bekende sleur kan halen. Muziek verbindt mensen en zorgt ervoor dat je in een split seconde weer terugdenkt aan mooie en bijzondere herinneringen. Luister je graag naar muziek maar ben je de huidige afspeellijsten wel beu of is het tijd om een nieuw genre te ontdekken? England’s Coast weet raad! De ‘British Popsongs Playlist’ is speciaal voor deze periode, en hopelijk de laatste lockdown maand, samengesteld. Met bekende hits van de populairste Britse artiesten van het moment, tot de leukste coastal popsongs, in gedachten kun je even wegdromen naar de prachtige Engelse kust. >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform. Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Trefwoorden: regio, promotie, marketing, muziek, DMO
|
|
06/05/20
We leven inmiddels meer dan 7 weken in een inteligente lockdown. Een ingrijpende maatregel om het Co...
|
30/03/20
Het Coronavirus heeft een grote impact op ons vrijetijdsgedrag. In een paar weken tijd zijn ons gedrag en de VrijetijdTrends 180 graden gedraaid. De vraag is: wat gebeurt er als deze crisis weer op zijn retour is?
|
26/03/20
Wat gaat de coronacrisis onze sector van almaar meer-meer-meer opleveren? Wat boeit onze gasten in de toekomst nu echt?
|
27/12/19
Het is december 2019. De maand van oliebollen, pepernoten, kerstbomen, kadostress en koffiedik kijke...
|
22/10/19
Autistische Amerikaan klaagt Disney aanDe Tampabay Times kopt op 2 oktober jl. ‘Man with Auti...
|
|
02/03/21
Onrust is ontstaan in de culturele sector dat niet de volledige toegezegde 150 miljoen euro steun daadwerkelijk in de sector blijft. De labeling van het geld is niet helder en dan mag een gemeente het geld ook op een andere manier besteden.
|
24/02/21
Het Groninger Museum verlengt The Rolling Stones – Unzipped tot en met 18 april 2021. De verlenging is een uiterste poging van het museum om de tentoonstelling zo lang mogelijk open te houden en zoveel mogelijk bezoekers toe te kunnen laten. Hierna is geen verlenging meer mogelijk omdat de expositie vanaf juni te zien is in het Franse Marseille.
|
24/02/21
Ondernemers krijgen in het eerste en tweede kwartaal van 2021 een hogere maximale tegemoetkoming voor de vaste lasten (TVL). Ook verhoogt het kabinet in het eerste kwartaal de maximale voorraadsubsidie voor de gesloten detailhandel van 200.000 euro naar 300.000 euro. Het kabinet trekt voor deze verruiming 375 miljoen euro uit. Dat schrijven minister Van ’t Wout en staatssecretaris Keijzer van Economische Zaken en Klimaat (EZK) vandaag aan de Tweede Kamer.
|
23/02/21
De perceptie van sterkste reputatie van steden verandert door de invloed van een jaar lang aan coronamaatregelen. Amsterdam was altijd de favoriete stad in de ogen van de Nederlanders maar dat verandert. Utrecht neemt die koppositie over en de hoofdstad daalt zelfs twee plaatsen in een top 1 overzicht.
|
18/02/21
De kunstenaars voor de Kinderbiënnale 2021 zijn bekend. Onder voorbehoud van mogelijke coronamaatre...
|
17/02/21
Zelfstandigen in de culturele sector uit Groningen kunnen zich met financiële steun van de provincie laten bijscholen. Vanaf 24 februari 2021 kunnen ze bij de Kunstraad Groningen subsidie aanvragen voor coaching, scholing of een cursus om mee met kunnen met de ontwikkelingen in de cultuursector. Het beschikbare budget van 200.000 euro komt uit het coronafonds.
|
16/02/21
In de nacht van zaterdag 6 op zondag 7 februari jongstleden is de luchtgedragen Dome van het Vrijheidsmuseum in Groesbeek plaatselijk ingezakt boven de entreehal. Nu de dooi is ingezet is ook de dome hersteld. Het heeft tot veel nieuwe ervaringen geleid over het toepassen van een dome. Er is nog wel schade.
|
08/02/21
Om het tij te keren van leegstaande kerken, lanceren DOSS Event Support en communicatiebureau RAADHUIS uit Alkmaar de campagne ‘Kerk als Merk’ . Samen met eigenaren van kerkelijk vastgoed bedenken en organiseren zij publieksevenementen die de bekendheid en financiële positie van kerken vergroten.
|
|