Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 01-12-2020
Auteur: Redactie
NRIT Media

Dagelijks geluk met de Adventskalender voor Overijssel

Met de Adventskalender op VisitOost.nl maken deelnemers iedere dag kans op verrassende prijzen

Dagelijks geluk met de Adventskalender voor Overijssel

December ziet er dit jaar heel anders uit. We zitten meer dan ooit thuis en dat is juist in deze feestelijke maand goed voelbaar. Daarom heeft MarketingOost het initiatief genomen om wat extra gezelligheid de woonkamer in te brengen. In samenwerking met vele ondernemers uit Overijssel wordt de Adventskalender op VisitOost.nl gelanceerd op 1 december. Deelnemers kunnen iedere dag digitaal krassen voor mooie prijzen. Zo blijven we ook in deze tijd het aanbod van onze ondernemers, op een passende manier, onder de aandacht brengen.

 

Digitaal krassen

Hoe kunnen we op een leuke digitale manier toch nog iets betekenen voor onze Overijsselse inwoners, fans en potentiële bezoekers? Door iets te bieden om naar uit te kijken! Met het digitale krassen op de Adventskalender maken deelnemers iedere dag kans op prijzen. Van toegangskaartjes en lokale producten tot complete nachtjes en weekendjes weg. Win je niet? Dan ontvang je op z’n minst een mooie korting op de prijs. Op deze manier kan VisitOost.nl haar "digitale community” dagelijks wat geluk brengen. En op een creatieve manier toch het aanbod van onze ondernemers onder de aandacht brengen.

 
Fijne decemberprijzen

24 Overijsselse partnerondernemers hebben een bijdrage geleverd aan de totstandkoming van de Adventskalender. Zo bieden Hotel & Restaurant De Zon, Vakantiepark Sallandshoeve, Bungalowpark Hoge Hexel, Lumen Hotel en Events en Pillows Grand Hotel Ter Borch complete nachtjes weg als prijs aan. Smaakvol genieten is belangrijk in december. Daarom worden er ook lekkere prijzen verloot van onze horeca-partners De Maathoeve, Kaasboerderij Heileuver, De Buurman, Wijngaard de Wijnstaete, Herberg de Witte Gans, De Hoestinkhof, Bij Yo, Coperto Restobar en het Zwols Balletjeshuis. En met een beetje geluk kunnen deelnemers ook nog een gratis entree winnen bij Stadsmuseum Almelo, Taman Indonesia of Museum De Fundatie. Of zelfs een heel jaar gratis naar De Flierefluiter!

Link: https://www.visitoost.nl/krassen/advent/
Trefwoorden: Adventskalender, krassen

CELTH




||| Nieuws |||

19/08/25
Aanmelden Duurzame KampeerAwards
De Duurzame KampeerAwards zetten bedrijven in het zonnetje die de kampeerbranche verduurzamen. Of het nu gaat om een innovatief kampeermiddel, een natuurvriendelijke kampeerplek of een slim concept dat de sector verder helpt. Aanmelden voor deze awards kan nog tot 29 augustus.
19/08/25
Exclusief voor leden
Programma B&B Vol liefde stimuleert boekingen
Nederlandse Bed & Breakfasts doen deze zomer goede zaken, blijkt uit de nieuwste cijfers van Bedandbreakfast.nl. Het aantal reserveringsaanvragen op de website ligt deze zomer 13% hoger ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar.
18/08/25
Jacqueline Lijs nieuwe directeur-bestuurder Visit Flevoland
Per 15 september van dit jaar zal Jacqueline Lijs de rol van directeur-bestuurder van Visit Flevoland vervullen. Hiermee volgt zij Brigitte Daalder op.
14/08/25
Trend: Nederlanders zoeken vaker koelere destinaties op
Terwijl Nederland massaal op vakantie is, draait de ANWB Alarmcentrale op volle kracht. Halverwege het zomerseizoen heeft de ANWB Alarmcentrale al ruim 450.000 meldingen ontvangen van vakantiegangers in binnen- en buitenland. Op drukke dagen gaat het om zo’n 15.000 digitale meldingen en telefoontjes per dag. Opvallend is dat steeds meer pechhulpvragen komen uit Scandinavië, terwijl het aantal meldingen uit traditionele zonbestemmingen zoals Frankrijk en Italië achterblijft.
13/08/25
Exclusief voor leden
Met voeten in het zand wordt de skivakantie geboekt
Sinds half juli ligt het aantal last minute zonbestemmingen bij touroperator Sunweb bijna 15% hoger ...
13/08/25
IVN pleit voor versterken samenwerking in Nationale Parken
Het schrappen van de bezuinigingen op de Nationale Parken twee maanden geleden leidt tot verdere versterking van de samenwerking in de parken.
06/08/25
Citymarketing als structureel instrument voor toekomstbestendig Alkmaar
In aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen roept Stichting Hart van Noord-Holland beleidsmakers op om structureel te investeren in citymarketing. De organisatie, verantwoordelijk voor de citymarketing van Alkmaar, presenteert een integrale visie waarin bezoekers, bewoners, bedrijven en talenten centraal staan. Het doel: een aantrekkelijke, leefbare en economisch vitale gemeente.
05/08/25
Tienduizend hotels starten massaclaim tegen Booking.com
Meer dan tienduizend hotels uit 25 Europese landen hebben zich verenigd in een massaclaim tegen hotelplatform Booking.com. De actie is geïnitieerd door Hotrec, de Europese koepelorganisatie voor de horeca, en wordt gesteund door onder andere Koninklijke Horeca Nederland (KHN).

||| Agenda |||

27/08/25
27/08/25 t/m 27-08-25: CELTH Industry Day World Leisure Congress
Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...
22/09/25
22/09/25 t/m 22-09-25: Toerisme Top 2025
De Toerisme Top wordt dit jaar op maandag 22 september in Noord-Holland georganiseerd. Het thema is ...
11/11/25 t/m 13-11-25
11/11/25 t/m 13-11-25: Recreatie Vakbeurs
Recreatie Vakbeurs is dé jaarlijkse vakbeurs voor professionals in de recreatiebranche in de ...
02/04/26
02/04/26 t/m 02-04-26: Trendcongres Toerisme 2026
Het Trendcongres Toerisme 2026 is op donderdag 2 april 2026 bij Saxion Hogeschool in Deventer. De ed...