Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 25-11-2020
Auteur: Redactie
NRIT Media

Trendzz For You biedt totaaloplossing voor souvenirs aan Landal GreenParks

Trendzz For You biedt totaaloplossing voor souvenirs aan Landal GreenParks

Trendzz For You verzorgt vanaf 1 januari 2021 de souvenirs, gift-artikelen en ansichtkaarten bij Landal GreenParks in Nederland. Voorheen werkte Landal GreenParks met diverse leveranciers en verschilde het assortiment per park. Met de keuze voor Trendzz For You krijgt het bungalowparkconcern één partner die het aanbod van Landal GreenParks bewaakt. Er is meer eenduidigheid op de verschillende parken en tegelijkertijd kan men kan beter inspelen op het gewenste gastaanbod per regio.

 

Landal GreenParks zocht een partner die proactief meedenkt met het assortiment impulsartikelen in hun parken om in het nieuwe jaar effectiever, efficiënter en schaalbaar te zijn. Daar hoort standaardisering en formulematig werken bij. Trendzz For You, groothandel in impulsartikelen en (wens)kaarten uit Heino, heeft de tender gewonnen en rolt vanaf 2021 in vijftien bungalowparken hun assortiment uit.

 

Efficiency winst door beperkte investering en minder handling en administratie

Trendzz For You kan een concept aanbieden en binnen dat concept onderscheid maken voor de verschillende regio's waar Landal GreenParks bungalowparken heeft. Eddy de Wit, commercieel directeur van Trendzz For You, licht toe: "We kunnen al in kleine aantallen souvenirs en giftartikelen op maat maken. Dat is vaak interessant omdat we kapitaal en ruimte weten te besparen door de kleine bestelhoeveelheden.” Doordat Trendzz For You een breed assortiment heeft kan Landal GreenParks meer bereiken met minder leveranciers. "En dat zorgt voor minder verschillende facturen, minder vertegenwoordigers in de winkel, minder verschillende pakketjes, minder voorraad, betere omzet en meer tijd voor core activiteiten,” aldus De Wit.

 

Cocreatie

De tijd dat verschillende leveranciers beargumenteerden dat hun product het beste in de winkel past zijn voorbij. Er is nu sprake van cocreatie, waarbij de formulemanager vanuit het hoofdkantoor het concept uitzet en samen met de retailmanagers en Trendzz For You het assortiment bepaalt. De Wit: "Per park wordt er nu samen met de Retail manager en de Formule manager van Landal GreenParks door Trendzz For You een winkelindeling en assortiment gemaakt dat vanaf 1 januari wordt uitgerold. We kijken samen met de winkelier waar er per winkel behoefte aan is. We creëren sfeer en beleving door aantrekkelijke producten in mooie displays.”

Link: https://www.trendzzforyou.nl/

CELTH




||| Nieuws |||

13/08/25
Exclusief voor leden
Bezoekers ARTIS mogen eetbare planten proeven
ARTIS kennen de meesten als een dierentuin maar het biedt ook een tuin voor eetbare planten. Meer dan 22.000 planten, afkomstig van 220 verschillende eetbare soorten staan in de botanische tuin. Niet alleen de planteneters in het park eten ervan, ook bezoekers mogen proeven.
13/08/25
Exclusief voor leden
Met voeten in hert zand wordt de skivakantie geboekt
Sinds half juli ligt het aantal last minute zonbestemmingen bij touroperator Sunweb bijna 15% hoger ...
13/08/25
IVN pleit voor versterken samenwerking in Nationale Parken
Het schrappen van de bezuinigingen op de Nationale Parken twee maanden geleden leidt tot verdere versterking van de samenwerking in de parken.
11/08/25
Exclusief voor leden
Zijn vrijetijdsvoorzieningen voor Nederlanders beter bereikbaar geworden?
Het CBS komt vandaag met interessante cijfers over de nabijheid van vrijetijdsvoorzieningen. De algehele conclusie is dat Nederlanders niet ver hoeven te reizen naar locaties met vrijetijdsaanbod. Hoe de nabijheid van deze voorzieningen zich de afgelopen tien jaar heeft ontwikkeld, hebben we ook bekeken.
11/08/25
Exclusief voor leden
Vakantie geen luxe maar cruciaal voor welzijn en geluk
Vakantie is meer dan alleen ontspanning: het speelt een essentiële rol in persoonlijke ontwikkeling, welzijn en relaties. Dat blijkt uit inzichten van drie wetenschappers van de Radboud Universiteit.
11/08/25
Financiële druk op poppodia ondanks stijgende inkomsten in 2024
Het gaat niet goed met de Nederlandse poppodia. De inkomsten stijgen flink maar de kosten nog veel harder. Dat heeft tot gevolg dat een kleine zestig procent van de poppodia in de verliezen zit.
11/08/25
Better Places zet AI in voor snellere en slimmere impactmeting van reizen
Reisorganisatie Better Places maakt een grote stap in het verduurzamen van reizen door artificiële intelligentie (AI) in te zetten voor het meten van de impact van haar reizen.
06/08/25
Citymarketing als structureel instrument voor toekomstbestendig Alkmaar
In aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen roept Stichting Hart van Noord-Holland beleidsmakers op om structureel te investeren in citymarketing. De organisatie, verantwoordelijk voor de citymarketing van Alkmaar, presenteert een integrale visie waarin bezoekers, bewoners, bedrijven en talenten centraal staan. Het doel: een aantrekkelijke, leefbare en economisch vitale gemeente.

||| Agenda |||

27/08/25
27/08/25 t/m 27-08-25: CELTH Industry Day World Leisure Congress
Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...
03/09/25 t/m 07-09-25
03/09/25 t/m 07-09-25: Hiswa te Water 2025
In 2025 viert de Hiswa te Water haar 40ste editie in de sfeervolle Batavia Haven in Lelystad. Na een...
11/09/25
11/09/25 t/m 11-09-25: Atlasfestival 2025 –Vitamine L: de Leefomgeving als ingrediënt voor Gezondheid
Het Atlasfestival 2025 staat in het teken vanVitamine L– de leefomgeving als bron van gezondheid. ...
22/09/25
22/09/25 t/m 22-09-25: Toerisme Top 2025
De Toerisme Top wordt dit jaar op maandag 22 september in Noord-Holland georganiseerd. Het thema is ...
01/10/25
01/10/25 t/m 01-10-25: Netwerk Editie Kampeerbranche
Na het succes van eerdere edities van het Duurzaamheidscongres introduceren we dit jaar een nieu...