Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 12-11-2020
Auteur: Marc Gerlings

Vier Groningse smaken in chocoladeletters

Vier Groningse smaken in chocoladeletters
De Marne Mosterd. Foto: Marketing Groningen.

Bij Marketing Groningen gaan ze creatief om met de producten die de DMO on- en offline in de winkel Groningen Store verkoopt. Nu Sinterklaas bijna in het land is, zijn er vier wel heel opvallende smaken.

In een willekeurige supermarkt word je al rijkelijk bediend met meerdere smaken in chocoladeletters. Voor de Groningen Store is gekeken naar smaken die helemaal bij deze Noordelijke provincie passen. Dan krijg je vier opvallende letters.

- Knol's Oude Wijvenkoek' puur
- 'Marne Mosterd' melk
- 'Fladderak van Hooghoudt' wit
- en er is gewoon een pure chocoladeletter te bestellen, de 'Groningen' puur

Je kunt niet kiezen uit letters. Geen S van Sint maar de G van Groningen. De letters zijn niet goedkoop, deze zijn allemaal 9 euro min 1 cent.
Topics:Marketing
Trefwoorden: dmo, winkel, chocolade

CELTH



||| Nieuws |||

07/07/25
SVR vraagt om betaalbaar houden van kampeervakanties
Stichting Vrije Recreatie (SVR) meldt dat kampeervakanties té duur dreigen te worden voor de gast door stijgende toeristenbelasting in combinatie met stijgende kosten bij horeca en supermarkten.
04/07/25
Exclusief voor leden
ZooParc Overloon opent nieuw expeditiegebied Ngyuwe
ZooParc Overloon heeft vandaag het langverwachte expeditiegebied Ngyuwe geopend voor abonnementhouders. Dit nieuwe deel van het park staat volledig in het teken van Tropisch Afrika en is vanaf 11 juli toegankelijk voor alle bezoekers.
04/07/25
Nieuwe erfgoedroute-app brengt Limburgs verleden tot leven
Onder grote belangstelling is de gratis app Erfgoed Route Limburg gelanceerd. De app biedt wandelaars en fietsers een unieke manier om het erfgoed van Noord- en Midden-Limburg te beleven via audio- en videoverhalen op locatie.
04/07/25
Nieuw regionaal Limburgs congresbureau zet in op internationale kenniscongressen
Limburg krijgt een provinciebreed opererend congresbureau dat zich richt op het aantrekken van internationale meerdaagse congressen, met een focus op wetenschap en innovatie. Het vernieuwde bureau is een doorontwikkeling van het Maastricht Convention Bureau (MCB).
04/07/25
Nieuwe fietsroute rond het IJsselmeer met veerverbindingen
De veerverbindingen tussen Enkhuizen, Stavoren, Urk en Medemblik zijn voortaan onderdeel van de fiets- en wandelnetwerken van Noord-Holland, Friesland en Urk. Dit maakt het eenvoudiger om recreatieve routes over het IJsselmeer te plannen.
04/07/25
Nieuwe tool brengt toeristisch aanbod regio in kaart
Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen (TVAN) heeft op 3 juli de Destination Data Monitor gelanceerd: een interactieve tool die inzicht geeft in het toeristisch aanbod per gemeente of regio.
04/07/25
Exclusief voor leden
Petitie: informeer passagiers over tromboserisico
De Trombosestichting is een petitie gestart om luchtvaartmaatschappijen te bewegen passagiers beter te informeren over het risico op trombose tijdens lange vluchten.
04/07/25
Exclusief voor leden
Opening nieuwe camperplaats in hart van Emmen
Emmen verwelkomt camperreizigers met een gloednieuwe camperplaats aan het Westeind.