Geplaatst op: 16-10-2020
Auteur: Marc Gerlings

#Safe bij EuroParcs

#Safe bij EuroParcs
De natuur is open.
Keten van vakantiehuizen EuroParcs grijpt de aangescherpte coronamaatregelen die sinds afgelopen donderdagavond gelden om in de marketing een boodschap over veiligheid te koppelen aan een kortingspercentage, #SAFEhouse.

In emailmarketing gebruikt de keten de belofte om op vier punten veiligheid te bieden. 'Op onze resorts zorgen wij in deze vreemde tijd voor een veilig verblijf voor jou en je gezin met onze 4xSAFE belofte: #SAFEincheck #SAFEhouse #SAFEfood #SAFEnature. Zo kun jij onbezorgd genieten van een heerlijke vakantie!' Daarbij loopt een kortingsactie die tot eind november duurt. De korting is 35%.

#SAFEfood wordt bereikt via bezorging en afhalen van de bestelling uit de horeca van het park.
#SAFEnature, wordt onderbouwd met tips om routes en mooie locaties in de nabije natuur van de parken op te zoeken.

De actie heeft als doel om de boekingen voor de herfstvakantie te stimuleren. EuroCamps heeft 18 parken in Nederland.
Trefwoorden: accommodatie, last minute, marketing, corona, bungalow

||| Blogs |||

05/10/20
Van overtoerisme naar ondertoerisme?
Van overtoerisme naar ondertoerisme?
05/10/20 · Toerisme · Jasper Heslinga | Lees meer
Waar tot maart dit jaar de discussie nog volop ging over té veel toeristen, hoe om te gaan me...
08/09/20
Het nieuwe normaal maakt nieuwsgierig en creatief
Het nieuwe normaal maakt nieuwsgierig en creatief Wat is het nieuwe normaal? Deze vraag heb ik ...
13/05/20
Meer marketing? Nu even geen Holland-promotie!
Hans van Leeuwen vindt dat er geen geld moet worden gestoken in Holland Promotie maar juist ondernemers moeten worden ondersteund.
09/05/20
Van de verblijfsrecreatieparadox naar de toerismeparodie…
Deel 1 van de toerismeparodieRECRON lanceerde ooit eens de term ‘verblijfsrecreatieparadox’ waar...
26/03/20
De wederopbouw van de vrijetijdssector
Wat gaat de coronacrisis onze sector van almaar meer-meer-meer opleveren? Wat boeit onze gasten in de toekomst nu echt?

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

21/10/20
46% meer boekingen voor bungalowparken in herfstvakantie 2020
Vakantieparken in Nederland zien deze herfstvakantie een boekingenstijging van 46 procent ten opzichte van vorig jaar.
20/10/20
Amrican dream in de Keukenhof maar komen de Amerikanen wel?
Pete Hoekstra, ambassadeur van de Verenigde Staten, heeft samen met Keukenhof directeur Bart Siemerink tulpenbollen geplant met de toepasselijke naam ‘American Dream’.
20/10/20
6 nieuwe accommodaties aangesloten bij Vekabo
Bij organisatie Vekabo plattelandsaccommodaties zijn in de afgelopen maanden 6 nieuwe accommodaties ...
16/10/20
Landal in exploitatie futuristisch vakantiepark bij Bergeijk Forest Village
In Luyksgestel, bij Bergeijk, komt een hoogwaardig vakantiepark met 340 recreatiewoningen met centrumvoorzieningen.
16/10/20
Nieuw contract voor Waterbus naar Kinderdijk
De Waterbus heeft vanaf 1 januari 2022 nieuwe vervoerders: Aqualiner en Swets ODV Maritiem.
16/10/20
#Safe bij EuroParcs
Keten van vakantiehuizen EuroParcs grijpt de aangescherpte coronamaatregelen die sinds afgelopen don...
15/10/20
Exclusief voor leden
Beleid om macht van grote platformen te doorbreken
Deze maatregelen moeten gaan gelden voor platforms waar consumenten of ondernemers nauwelijks omheen kunnen en die daarmee een zogenoemde poortwachterspositie hebben.
14/10/20
Aangescherpt reisbeleid 'is je reis niet noodzakelijk? Blijf thuis!'
Ontmoedingingsbeleid wordt opgezet tegen reizen naar risicogebieden met Covid-19.