Geplaatst op: 15-09-2020
Auteur: Marc Gerlings

Aquanura met Guus Meeuwis songs

Aquanura met Guus Meeuwis songs
WET Design ontwikkelde nieuwe versie voor Aquanura.
De watershow Aquanura in attractie- en verblijfspark Efteling is voor veel bezoekers een mooi einde van de dag in het park. Vanaf 9 oktober kun je dagelijks, aan het einde van de dag, genieten van de nieuwe water- en lichtshow ‘Aquanura met een zachte G’. Daarin zit de verwijzing naar Guus Meeuwis. 

In deze 12 minuten durende show, met ruim 200 fonteinen en 900 lampen, hoor je een combinatie van de grootste hits van Guus en bekende Efteling-klassiekers. 

In samenwerking met WET Design is ook een volledig nieuwe water- en lichtshow ontworpen. Aquanura met een zachte G is tot en met zondag 15 november 2020 dagelijks te bekijken.

Het Sprookjesboom Zomerconcert in het Efteling Theater staat sinds 18 juli dagelijks op de planken en is nu verlengd. Vanaf 31 augustus is de show elk weekend (met uitzondering van 5 november) en tijdens de vakanties te bezoeken in het Efteling Theater. Vanaf zaterdag 19 september gaat deze show, met kleine aanpassingen, verder als Het Sprookjesboomconcert. 
Trefwoorden: Efteling, attractiepark, entertainment

||| Blogs |||

05/10/20
Van overtoerisme naar ondertoerisme?
Van overtoerisme naar ondertoerisme?
05/10/20 · Toerisme · Jasper Heslinga | Lees meer
Waar tot maart dit jaar de discussie nog volop ging over té veel toeristen, hoe om te gaan me...
08/09/20
Het nieuwe normaal maakt nieuwsgierig en creatief
Het nieuwe normaal maakt nieuwsgierig en creatief Wat is het nieuwe normaal? Deze vraag heb ik ...
28/07/20
Waarom Pinterest voor bedrijven in toerisme & recreatie zo’n geweldig promotiemiddel is
Veel mensen denken bij Pinterest aan hobbyprojecten. Maar wist je dat 1 miljoen Nederlandse gebruikers op Pinterest zoeken naar inspiratie voor reizen en dagjes uit? Pinterest is dus bij uitstek geschikt voor bedrijven in toerisme & recreatie.
28/07/20
I am the greatest!
I am the greatest!
28/07/20 · Reis & vervoer · Vakanties · Marcel Baltus | Lees meer
Marcel Baltus wil met zijn blog de nieuwsredacties eens opschudden. Zij kiezen steevast voor de grote bedrijven als de reisbranche in de actualiteit staat. De vele duizenden kleine reisbedrijven krijgen geen aandacht terwijl zij het kloppend hart zijn van de branche.
14/07/20
Destinatiemarketing in coronatijd
Hoe werk je als DMO aan een toekomstbestendige positionering, ontwikkeling en zichtbaarheid van het toeristische product in je regio? Astrid Crum, directeur van Marketing Drenthe deelt graag haar inzichten.

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

27/10/20
Eerste versie app voor attractiepark Toverland
De Toverland-app bevat de plattegrond van het attractiepark met daarop de actuele informatie over de openingstijden, wachttijden van de attracties, showtijden, eet- & drinkgelegenheden en shops. Ook kunnen bezoekers via de app tickets voor Toverland bestellen.
27/10/20
Kabinet komt met aanvullende steun voor horeca, evenementen, theater, sport en toeleveranciers
De Nederlandse regering heeft vandaag extra steunmaatregelen aangekondigd voor bedrijven die zwaar zijn getroffen door de recente beperkingen.
27/10/20
Exclusief voor leden
Door corona geen ranking in bekende restaurantgids
Lekker500, de onafhankelijke restaurantgids van Nederland die dit jaar voor de 43ste keer verschijnt...
27/10/20
Internationale erkenning voor campagnes MarketingOost
Cowfluencer Liesje22 en de Familie Flamingo maken kans op de prestigieuze Lovie Awards. Dat zijn onderscheidingen voor ‘het beste van het Europese internet’.
27/10/20
Sunweb mag Corendon overnemen
Reisorganisatie Sunweb mag reisorganisatie Corendon overnemen. Dat heeft de Autoriteit Consument & Markt (ACM) besloten. De ACM heeft gekeken naar de concurrentie op zonvakanties rondom de Middellandse Zee, vooral de zogenaamde pakketreizen.
26/10/20
Exclusief voor leden
MOTORbeurs verandert van strategie en wordt outlet
MOTORbeurs Utrecht heeft in 2021 een aangepaste vorm, onder een andere naam: MOTORoutletbeurs Utrech...
26/10/20
Brussels Airport winternetwerk 2020 is 120 destinaties groot
Gevarieerd aanbod met maar liefst 120 Europese en niet-Europese bestemmingen.
26/10/20
Schilderworkshop voor kwetsbare ouderen
Van Gogh Museum en automerk Hyundai organiseren vandaag, de ‘Hyundai x Van Gogh Museum Connection Day’, met diverse activiteiten om het werk en leven van Vincent van Gogh dichter bij kwetsbare ouderen te brengen.