Geplaatst op: 29-07-2020
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT

Restaurant aan Roompot Marina Beach wordt hippe Beach Club

Restaurant aan Roompot Marina Beach wordt hippe Beach Club
Roompot heeft het restaurant Bestevaer aan Roompot Marina in Kamperland tot een hippe Beach Club omgebouwd. Bijzonder is de high-end beeld- en muziekinstallatie voor gestreamde optredens.

In een recordtempo van drie weken bouwde Roompot het restaurant Bestevaer in Kamperland om tot een hippe Beach Club. Park-, haven- en strandgasten genieten er voortaan van een aantrekkelijke plek waar gestreamde liveoptredens, heerlijke cocktails, fingerfood en een uitgebreide maaltijd een mooie cocktail vormen. De club heeft ook een gewoon restaurantgedeelte. 

Audiovisuele beleving

Roompot zet sterk in  op de audiovisuele beleving en werkt hiervoor samen met Atmosphere Media, dat zijn strepen al verdiende bij premium resorts en cruiserederijen, en voor het eerst nu ook door een Nederlands vakantiepark wordt gebruikt. Via dit streamingplatform krijgt Roompot onbeperkt toegang tot livemuziek en concerten, achtergrondmuziek en -beelden, videoclips, enz. Die beelden, maar ook sportwedstrijden, krijgen gasten te zien op een 12,5m² groot ledscherm dat aan de gevel van de Beach Club hangt. Ook binnen heeft Roompot vier 75 inch schermen naast elkaar geplaatst om gasten te entertainen die het ’s avonds of in het najaar buiten wat te koud vinden.



Bits & bites

Roompot introduceert ook een nieuw menu op deze locatie. Naast de traditionele drankjes, kunnen gasten er voortaan ook genieten van heerlijke cocktails, een lekker glas wijn en heel wat lekkers dat daarmee gepaard gaat. Fingerfood, poké bowls, vers fruit, cubano’s worden ter plaatse bereid, naast alle maaltijden van het restaurant.

Foodtruck

De sfeer wordt helemaal compleet met de foodtruck die voor de beach bar staat en waar strandgasten heerlijk schepijs of een koel drankje kunnen bestellen wanneer het deze zomer warm wordt. De foodtruck gaat een uur eerder open dan de beachclub.
Trefwoorden: horeca, verblijfsrecreatie, restaurants, strandtenten

||| Blogs |||

03/01/21
2021 wordt een mooi(er) jaar!
2021 wordt een mooi(er) jaar!
03/01/21 · · Menno Stokman | Lees meer
2020 was een bijzonder jaar. Getekend door de start van een pandemie, met stille Amsterdamse grachte...
09/12/20
Brood en betaald voetbal
Brood en betaald voetbal
09/12/20 · Sport · Harm IJben | Lees meer
In een column eerder dit jaar nam ik u mee in mijn zienswijze op ‘het nieuwe normaal’. Ten tijde...
30/10/20
Open brandbrief
Open brandbrief
30/10/20 · Reis & vervoer · Toerisme · Marcel Baltus | Lees meer
Beste reisindustrie collega,Je kent hem vast wel  – Atlas, de krachtpatser op de achterg...
05/10/20
Van overtoerisme naar ondertoerisme?
Van overtoerisme naar ondertoerisme?
05/10/20 · Toerisme · Jasper Heslinga | Lees meer
Waar tot maart dit jaar de discussie nog volop ging over té veel toeristen, hoe om te gaan me...
08/09/20
Het nieuwe normaal maakt nieuwsgierig en creatief
Het nieuwe normaal maakt nieuwsgierig en creatief Wat is het nieuwe normaal? Deze vraag heb ik ...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

26/01/21
Meldpunt voor snellere betaling aan mkb
Een mkb-onderneming die door een groot bedrijf niet binnen de afgesproken betaaltermijn betaald krijgt, kan dit vanaf vandaag anoniem melden bij het tijdelijk Meldpunt Achterstallige Betalingen van de Autoriteit Consument & Markt (ACM).
26/01/21
Holland is exit, welkom voor The Netherlands
NBTC heeft op haar event NBTC Focus haar strategie voor 2021 bekend gemaakt. Tegelijkertijd werd het nieuwe NL-logo dat de Nederlandse overheid overal in het buitenland gebruikt ook voor NBTC gelanceerd. Het domein holland.com is nog wel het internationale platform maar op deze site is Holland overal ingeruild voor The Netherlands.
25/01/21
Nederlands toerisme ook in 2021 nog ver van niveau 2019
Nederland heeft in 2020 7,1 miljoen internationale gasten verwelkomd, 65% minder dan in 2019. Ook het aantal Nederlandse gasten kreeg een knauw en daalde met 26% naar 19 miljoen. Dat maakte NBTC vandaag bekend op haar event NBTC Focus.
25/01/21
Bijna alle vakantiegangers naar buitenland bereid tot vaccinatie
Ruim acht op de tien Nederlanders die dit jaar op vakantie willen naar het buitenland is bereid zich...
25/01/21
RCN Vakantieparken breidt uit naar Duitsland
RCN Vakantieparken, bekend van 17 vakantieparken en campings in Nederland en Frankrijk, breidt uit n...
25/01/21
Reisplannen Nederlanders steeds later
Steeds minder Nederlanders hebben reisplannen en de plannen die er zijn schuiven steeds verder naar achteren. Nederlanders zijn een stuk negatiever dan de gemiddelde Europeaan.
25/01/21
Marketing Drenthe sluit aan bij Kennisnetwerk Destinatie Nederland
Nederland, heeft Marketing Drenthe als nieuwe partner in het netwerk mogen toevoegen. Binnen het netwerk gaat Marketing Drenthe samen met andere aangesloten destinatiemarketing- en managementorganisaties aan de slag om te werken aan de versterking van het vakgebied destinatiemanagement en de verdere ontwikkeling van de rol van DMO’s als ‘spin-in- het-web’ bij bestemmingsontwikkeling.
25/01/21
Fries Museum leent medewerkers uit aan zorg
Enkele balie- en beveiligingsmedewerkers van het Fries Museum gaan de komende weken aan de slag als ...