MarketingOost ontwikkelt ‘Hier-moet-je-zijn’ widget
MarketingOost voert diverse campagnes om toeristen te interesseren voor een bezoek aan Overijssel. Dat doen ze met online campagnes, pers en PR en door aan te sluiten op de "Hier moet je zijn” beweging in samenwerking met het NBTC. Om te zorgen dat alle ondernemers eenvoudig online kunnen aansluiten bij deze campagne heeft MarketingOost een widget ontwikkeld.
Met deze widget kunnen bedrijven op de eigen site niet alleen Overijssel promoten maar ook de bezoekers meer informatie geven over zijn of haar vakantie of dagje uit. Via de widget kunnen websitebezoekers meer informatie vinden over de omgeving van uw bedrijf.
Bedrijven kunnen zelf aangeven welke informatie hun websitebezoeker te zien krijgt. Zo kan uw websitebezoeker via de widget activiteiten in de buurt vinden maar ook routes, recepten en een kaart van de omgeving. Via een eenvoudig menu stellen ze in welke categorieën u zichtbaar wilt hebben en kiezen vervolgens een banner uit. Deze banner komt tevoorschijn wanneer ze het script plaatsten op de eigen website. Als de bezoeker vervolgens op de banner klikt komt de widget tevoorschijn.
Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, dmo, Overijssel