Geplaatst op: 29-06-2020
Auteur: Marc Gerlings

Vijf nationale parken bundelen marketingkrachten

Vijf nationale parken bundelen marketingkrachten
Vijf nationale parken presenteren zichzelf sinds kort op de nieuwe website www.beleefdenationaleparken.nl.
Vijf nationale parken presenteren zichzelf sinds kort op de nieuwe website www.beleefdenationaleparken.nl. Op de site zijn de topbelevenissen per park verzameld, stuk voor stuk unieke ervaringen die de diversiteit van de Nederlandse natuur benadrukken. Het gebied Waddenzee Unesco Werelderfgoed, Nationaal Park NLDelta, Nationaal Park Nieuw Land, Nationaal Park Oosterschelde en Nationaal Park Sallandse Heuvelrug gaan gezamenlijk meer marketingactiviteiten ontplooien. Kritisch punt, de Nederlandse bezoekersmarkt merkt niet direct veel van deze slimme samenwerking.

Eindelijk is er samenwerking in marketing en communicatie van de parken. Het komt precies op een goed moment waarop veel Nederlanders ook de natuur in eigen land ontdekken. De site richt zich op mensen die op zoek zijn naar once in a lifetime-ervaringen zoals bijvoorbeeld droogvallen met een zeilschip op de Waddenzee of een overnachting in de herberg op natuureiland Tiengemeten in Nationaal Park NLDelta. Ervaringen die de schoonheid van de Nederlandse natuur laten zien en mensen versteld laten staan over de onverwachte natuurparels die we hebben. Het kritische punt aan deze site is >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 165,75 per jaarVanaf € 331,50 per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Trefwoorden: Nationaal Park, samenwerken, marketing, communicatie, natuur

||| Blogs |||

06/05/20
Waarom we vooral in onze vrije tijd moeite hebben met de lockdown
We leven inmiddels meer dan 7 weken in een inteligente lockdown. Een ingrijpende maatregel om het Co...
30/03/20
VrijetijdsTrends 2020 en de invloed van Corona: Thuisentertainment, lokalisering, on- en offline, herstel of crisis
Het Coronavirus heeft een grote impact op ons vrijetijdsgedrag. In een paar weken tijd zijn ons gedrag en de VrijetijdTrends 180 graden gedraaid. De vraag is: wat gebeurt er als deze crisis weer op zijn retour is?
26/03/20
De wederopbouw van de vrijetijdssector
Wat gaat de coronacrisis onze sector van almaar meer-meer-meer opleveren? Wat boeit onze gasten in de toekomst nu echt?
13/01/20
Eenzijdige beeldvorming
Met veel bombarie trokken boeren op 4 oktober naar De Haag om te protesteren. Aanleiding voor dit pr...
27/12/19
Wat een nepjaar was het eigenlijk…
Het is december 2019. De maand van oliebollen, pepernoten, kerstbomen, kadostress en koffiedik kijke...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

10/07/20
Bezoekerslift Utrechtse Dom open
De 24-jarige Thom Stulen is vrijdag als eerste met de bezoekerslift van de Utrechtse Domtoren omhoog...
10/07/20
Handtekeningen binnen voor snelfietsroute Amersfoort - Utrecht
De snelfietsroute Amersfoort-Utrecht is weer een stap dichterbij de uitvoering. De provincie Utrecht...
10/07/20
10 kolossale kunstwerken langs Maasfietsroute
Langs het Limburgse deel van Maasroute officieel geopend zijn 10 kolossale kunstwerken geplaatst.
10/07/20
Derde icoon-fietsroute: LF Kustroute
Nederland heeft een nieuwe LF Kustroute. De route maakt deel uit van een reeks geplande LF-icoonroutes van het Fietsplatform. De route is 610 kilometer lang en volgt de Nederlandse kustlijn.
08/07/20
Exclusief voor leden
Toenemend vertrouwen maar ook veel onzekerheid in branche
Het vertrouwen van ondernemers in de vrijetijdsbranche is in een maand tijd omhoog geschoten. Maar de onzekerheid in de branche is nog groot. Hoe pakt dat voor de verschillende deelbranches uit?
06/07/20
Kampen gaat met animatieteam in de stad werken
Als eerste stad van Nederland presenteert Kampen in de zomervakantie een vast, wekelijks animatieprogramma. Net alsof je op de camping staat.
06/07/20
Virtuele tijdreis naar Delftshaven 1620
Binnenkort is het voor het eerst het mogelijk een digitale tijdreis naar het Delfshaven van 1620 te maken. Op 2 augustus komt TimeTransit Delfshaven online
06/07/20
Vakhandel verkoopt recordaantal elektrische fietsen
De verkoop van e-bikes door fietsspeciaalzaken is in mei 2020 met 38 procent gestegen ten opzichte van dezelfde maand vorig jaar.