Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 12-12-2019
Auteur: Marc Gerlings

Samenwerking VisitBrabant Convention Bureau en MeetingReview

Samenwerking VisitBrabant Convention Bureau en MeetingReview
Via de website van VisitBrabant Convention Bureau is het mogelijk om locaties te vinden voor vergaderingen, incentives, conferenties en zakelijke evenementen. Vanaf nu worden hier ook de reviewscores van het platform MeetingReview op gepresenteerd. Een belangrijke stap in de samenwerking tussen VisitBrabant Convention Bureau en MeetingReview.

Hulpmiddel voor meetingplanners

"Het belang van reviews wordt, ook in de wereld van zakelijke locaties, steeds groter”, aldus Sef Sweegers van VisitBrabant Convention Bureau. "Door de reviewscores van MeetingReview via onze website te presenteren, maken we het voor zakelijke gasten en meetingplanners makkelijker om de ervaringen van eerdere gasten mee te laten wegen in de keuze voor een locatie in Brabant.”


Presentatie Brabantse locaties op MeetingReview

Door de samenwerking met MeetingReview levert VisitBrabant Convention Bureau daarnaast een bijdrage aan de presentatie van zakelijke locaties in Brabant op deze belangrijke reviewsite. "We presenteren onze zakelijke partnerlocaties desgewenst op MeetingReview, waardoor ze niet alleen via onze website, maar ook die van MeetingReview optimaal gepresenteerd worden”, aldus Sweegers. VisitBrabant biedt vervolgens een totaalprogramma met masterclasses, trainingen en toolkits om ondernemers eenvoudig en effectief op weg te helpen met online reviews. Ook leren ze reviews te benutten als managementtool om hun bedrijfsvoering en gastvrijheid continu te verbeteren op basis van hoe klanten dat ervaren.

De kracht van samenwerken

"We zijn zeer verheugd over de samenwerking met VisitBrabant Convention Bureau”, aldus Marco Kole van MeetingReview. Marco: "Steeds meer destinatiepartners zien het belang in van een hoge gemiddelde score voor gastervaring voor de deelnemende locaties. Het is ook een middel om je destinatie te promoten als gasten zo enthousiast zijn. Wat deze samenwerking extra krachtig maakt is het opleidingsprogramma. De locaties worden echt geholpen bij het verbeteren van de online reputatie”.
Trefwoorden: meeting, convention, review, evenement

CELTH



||| Nieuws |||

08/07/25
Exclusief voor leden
Minor Hotels sleutelt aan B2B platformen
Minor Hotels (560 hotels wereldwijd) zet een stap binnen de B2B-strategie met de lancering van Minor...
04/07/25
Nieuw regionaal Limburgs congresbureau zet in op internationale kenniscongressen
Limburg krijgt een provinciebreed opererend congresbureau dat zich richt op het aantrekken van internationale meerdaagse congressen, met een focus op wetenschap en innovatie. Het vernieuwde bureau is een doorontwikkeling van het Maastricht Convention Bureau (MCB).
04/07/25
Air France-KLM wil meerderheidsbelang in SAS
Air France-KLM wil haar belang in het aandelenkapitaal van SAS verhogen van 19,9% naar 60,5% door de volledige overname van de aandelen van Castlelake en Lind Invest.
27/06/25
Exclusief voor leden
Wordt Groningen de AI-stad van Nederland?
Kunstmatige intelligentie (AI) is de technologie die onze economie, veiligheid en manier van leven de komende jaren gaat bepalen. Maar op dit moment komen de belangrijkste innovaties uit de Verenigde Staten en China. Dat maakt Europa, en dus ook Nederland, te afhankelijk van anderen. In Groningen moet een AI-fabriek komen die in 2027 operationeel wordt.
24/06/25
Nederland behoudt 8e plek op wereldranglijst congressen
Nederland staat voor het derde jaar op rij op de achtste plaats in de wereldwijde ranglijst van de International Congress and Convention Association (ICCA). Deze stabiele positie onderstreept de kracht van Nederland als toonaangevende bestemming voor internationale congressen en bijeenkomsten.
10/06/25
Eurostar rijdt naar Frankfurt en Genève
Eurostar heeft voor het derde jaar op rij positieve eindejaarsresultaten en groeicijfers gemeld. Interessanter is het feit dat met de vernieuwing van de treinstellen ook nieuwe bestemmingen zijn aangekondigd in het hart van Europa.
24/04/25
KLM voegt Barbados weer toe aan winterbestemmingen
KLM start in het winterseizoen van 2025 met de heropening van de nieuwe tropische bestemming Bridget...
07/04/25
Libéma ontwikkelt Kasteel Steenenburg tot complete horeca
Het roze kasteel van voormalig attractiepark ‘Land van ooit’ wordt door Libéma verbouwd tot horecagelegenheid. Er wordt ook een hotel bijgebouwd. Libéma richt zich op zowel de zakelijke als de toeristische gast. In september gaat het kasteel open voor de gasten.