Geplaatst op: 17-09-2019
Auteur: Redactie
PleisureWorld NRIT

Droomparken en Ticketsplus lanceren Droomuitjes.nl

Droomparken en Ticketsplus lanceren Droomuitjes.nl

In samenwerking met Ticketsplus lanceert Droomparken een nieuwe website genaamd: www.droomuitjes.nl. Via deze portaal biedt zij haar gasten nog meer onvergetelijke ‘ontdek momenten’ rondom de veertien Droomparken verspreid over Nederland.


Voor Ticketsplus is het van belang dat haar partners meerwaarde zien in het ontsluiten van de regio, maar het is daarbij nog belangrijker dat de kracht van de regio gezien wordt als een bijzonder sterk marketinginstrument. In de samenwerking met Droomparken vormde de livegang van de ticketmodule aan de receptiebalies van alle parken de eerste pijler. Het Droomuitjes-platform vormt de tweede stap, waarbij gastbeleving centraal staat.


Het aanbod met aangesloten uitjes is inmiddels ook flink uitgebreid. Waar Ticketsplus in het begin voornamelijk grote en bekende dagattracties aansloot, bestaat het aanbod inmiddels ook uit lokale uitjes zoals zwembaden, boottochten, kleine musea en speelparadijzen. Naast de diversiteit in het aanbod heeft Ticketsplus de afgelopen jaren veel kennis en ervaring opgedaan. Hiermee ondersteunt zij hun partners in de zoektocht naar meer beleving, meer omzet en meer kennis. Met de enorme groei in het aantal toeristen in vooruitzicht en de daarmee gepaard gaande spreiding van toeristen in Nederland, vormt dit een sterke basis voor een succesvolle samenwerking.


Marco Budding, directeur marketing Droomparken: ‘Droomparken geeft ruimte om te ontdekken en met Droomuitjes.nl bieden we onze gasten onvergetelijke ontdekmomenten, een perfecte match dus.’ ‘Het is mooi om te zien dat Droomparken in de customer journey van de gast verder kijkt dan enkel het aansluiten van de uitjes en activiteiten uit de omgeving. Net als wij ziet Droomparken de regio als een krachtige marketingtool, waar men op termijn ook een hogere gasttevredenheid mee kan bewerkstelligen of wat men kan inzetten als loyaliteitsinstrument, aldus Willem-Jan Brabers, directeur Ticketsplus.

Link: https://www.droomuitjes.nl
Trefwoorden: verblijfsrecreatie, dagrecreatie, uitstapjes, attractieparken, musea

||| Blogs |||

09/05/20
Van de verblijfsrecreatieparadox naar de toerismeparodie…
Deel 1 van de toerismeparodieRECRON lanceerde ooit eens de term ‘verblijfsrecreatieparadox’ waar...
06/05/20
Waarom we vooral in onze vrije tijd moeite hebben met de lockdown
We leven inmiddels meer dan 7 weken in een inteligente lockdown. Een ingrijpende maatregel om het Co...
06/05/20
De revival van de stacaravan en andere na-Coronaase trends in 2025
Herinnert u zich nog vaag het artikel uit het Algemeen Dagblad in november 2019? "In 2018 gaven...
30/03/20
VrijetijdsTrends 2020 en de invloed van Corona: Thuisentertainment, lokalisering, on- en offline, herstel of crisis
Het Coronavirus heeft een grote impact op ons vrijetijdsgedrag. In een paar weken tijd zijn ons gedrag en de VrijetijdTrends 180 graden gedraaid. De vraag is: wat gebeurt er als deze crisis weer op zijn retour is?
26/03/20
De wederopbouw van de vrijetijdssector
Wat gaat de coronacrisis onze sector van almaar meer-meer-meer opleveren? Wat boeit onze gasten in de toekomst nu echt?

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

08/07/20
Exclusief voor leden
Toenemend vertrouwen maar ook veel onzekerheid in branche
Het vertrouwen van ondernemers in de vrijetijdsbranche is in een maand tijd omhoog geschoten. Maar de onzekerheid in de branche is nog groot. Hoe pakt dat voor de verschillende deelbranches uit?
08/07/20
Bedrijfssucces zorgt voor snel bereik mijlpaal 1 miljoen geplante bomen
Website Natuurhuisje.nl startte in 2018 met de missie om één miljoen bomen te planten in ontwikkelingslanden. Die mijlpaal is bereikt. Het bedrijf wil nu meer doen voor de natuur in eigen land.
08/07/20
Prijzen in de branche lopen op, niet zo sterk als vorig jaar
De prijzen voor consumentengoederen en -diensten lopen langzaam weer op. Ook in onze branche lopen de prijzen weer op.
07/07/20
Kamperen op Archeon met uniek driedaags arrangement
Museumpark Archeon heeft voor het eerst een eigen camping. Het park heeft hiervoor de samenwerking gezicht met Outstanding die normaal gesproken tenten levert voor festivals en evenementen. De camping is alleen te boeken met een driedaags arrangement in de maanden juli en augustus.
07/07/20
Stayokay Maastricht vernieuwd
De vestiging van hostelketen Stayokay in Maastricht is fors gerenoveerd, onder meer tijdens de intel...
06/07/20
Kamperen in stijl op Camping Geversduin
Camping Geversduin introduceerde vorige week een gloednieuwe accommodatie: de Duin Boet. Dat is een compleet ingerichte luxe tent opgebouwd uit een houten frame met overdekte houten veranda. Met alle luxe die je in een vakantiewoning mag verwachten.
06/07/20
Online training voor animatiemedewerkers redt het seizoen
Richard Otten van Animatiewerk en Daan Olders van ict-bedrijf GIEA ontwikkelden een platform voor meer dan 60 trainingsvideo’s. Inmiddels hebben al 350 jongeren de training met goed gevolg doorlopen en kunnen op vakantieparken aan de slag.
06/07/20
Recordverkopen voor caravans en campers
De verkoop van caravans en campers is de afgelopen maand juni zó snel gegroeid dat de kampeerbranche de coronamisère alweer bijna te boven is.