Geplaatst op: 28-08-2019
Auteur: Redactie
PleisureWorld NRIT

Center Parcs met Bizcation op de zakelijke markt

Center Parcs met Bizcation op de zakelijke markt

Center Parcs groeit sterk in zakelijke evenementen. Het aantal boeking voor de zogenaamde Bizcations groeide de eerste jaarhelft met 15 procent. In dit concept biedt Center Parcs de ideale ‘all-in-one’ oplossing voor het organiseren van een vergadering of bedrijfsuitje in een ontspannen sfeer.


Met comfortabele, sfeervolle accommodaties middenin de natuur, multifunctionele locaties voor vergaderingen en een ruim aanbod van teambuilding activiteiten biedt Center Parcs alle ingrediënten voor een geslaagde Bizcation: een zakelijk event met een perfecte balans tussen werk, teambuilding en samenzijn met je collega’s. In de eerste helft van 2019 is er een stijging van 15% zichtbaar van dergelijke gecombineerde boekingen in vergelijking met dezelfde periode vorig jaar. Center Parcs speelt hiermee in op een nieuwe trend waarbij tijdens een bedrijfstrip het zakelijke en het vakantiegevoel met elkaar worden gecombineerd, zodat je tussen alle meetings door ook écht samen kunt zijn met collega’s.

 

Voor elk gezelschap stelt Center Parcs desgewenst een passend activiteitenprogramma samen: van mountainbiken, zeilen, duiken en blokarten tot bowlen, boogschieten, Adventure Golf, Escape Room en de High Adventure Experience. Bedrijven die het groots willen aanpakken, kunnen voor hun bedrijfsuitje of event zelfs een heel vakantiepark afhuren.

 

‘Business meets pleasure’

Met Bizcation biedt Center Parcs onder het motto ‘Where Business meets pleasure’ de ideale ‘all-in-one’ oplossing voor het organiseren van een vergadering of bedrijfsuitje in een ontspannen sfeer. "In onze vakantieparken gaan zakelijk comfort en gemak hand in hand met allerlei voorzieningen voor sport en ontspanning. Zo kun je tussen de vergaderingen door samen met je collega’s de golven trotseren in de Aqua Mundo of elkaar helpen tijdens een avontuurlijk klimparcours op de High Adventure. En ’s avonds sluit je samen de dag af, tijdens een sfeervol diner, feest of borrel. Zo ben je écht samen met je collega’s en leer je hen in een heel andere omgeving erg goed kennen”, vertelt Eelco van Schellebeek, Sales Manager Center Parcs Business Solutions. "Ook kunnen bedrijven medewerkers de mogelijkheid bieden hun verblijf te combineren met een familie-uitje. Zodat zij na een aantal dagen intensief vergaderen tijd kunnen vrijmaken om samen te zijn met hun gezin of familie.”

Trefwoorden: verblijfsrecreatie, bungalowparken, zakelijk toerisme

||| Blogs |||

27/12/19
Wat een nepjaar was het eigenlijk…
Het is december 2019. De maand van oliebollen, pepernoten, kerstbomen, kadostress en koffiedik kijke...
22/05/15
Managing visitor pressure in urban tourism
The discussion around the balance between visitors and inhabitants is discussed frequently in the ...
07/12/14
Trends & Hypes november 2014
De vrijetijdssector is een enorm dynamische sector waar de ontwikkelingen en innovaties elkaar snel...
10/11/14
Trends & Hypes oktober 2014
De vrijetijdssector is een enorm dynamische sector waar de ontwikkelingen en innovaties elkaar snel...
05/09/14
Trends & Hypes augustus 2014
De vrijetijdssector is een enorm dynamische sector waar de ontwikkelingen en innovaties elkaar snel...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

23/06/20
Exclusief voor leden
Nieuwe internationale intercity verbindt Randstad, Brabant en Limburg met Aken
Voor het toerisme komt een interessante treinverbinding tot stand, bijna van de Noordzee tot aan het Duitse Aken. De probleempunten zitten in de infrastructuur en daarom meldt NS pas een aanvangsjaar 2025. Een nog lastiger punt, de lijn is volgens de huidige berekening niet kostendekkend. Aken is populair, zowel in Duitsland maar ook bij Nederlanders die Duitsland bezoeken.
12/06/20
Den Haag wil meer concurrentie op het spoor voor internationale verbindingen
Uit oogpunt van kwaliteit en stabiliteit gaat de concessie voor het landelijke spoorwegnet (hoofdrailnet) na 2024 opnieuw naar NS. Voor internationale verbindingen en op een aantal regionale lijnen moet er juist meer ruimte komen voor concurrentie.
10/06/20
De meeste bedrijven vinden duurzaam zakenreizen belangrijk maar weten niet hoe dit aan te pakken
Bedrijven willen graag duurzamer zakenreizen maar moeten rekening houden met de impact op mensen, de...
26/05/20
Na weken van videobellen lijkt vraag naar meetings groot
Op 1 juni openen de meeste meetingbedrijven weer hun deuren. Na de lockdown sinds 15 maart maken de ...
30/04/20
CELTH schetst vier scenario’s voor de bezoekerseconomie na de crisis
Op welke wijze en hoe snel kan de vrijetijdssector zich na de crisis herstellen? CELTH verkent daarvoor vier scenario's.
05/03/20
Vijf veelbelovende bedrijven geselecteerd voor deelname aan Travel Startup Accelerator
87Labs, Airtrotter, Hi,hi Guide, Ventoura en Via Ella zijn de vijf startups die gaan deelnemen aan d...
19/02/20
Exclusief voor leden
42 internationale bedrijven naar Den Haag door Den Haag Marketing
The Hague & Partners heeft in 2019 een belangrijke bijdrage geleverd aan de Haagse economie. Bui...
14/02/20
Schiphol sterk 2019 met plus 27% groei nettoresultaat
Amsterdam Schiphol Airport draaide in 2019 een goed jaar ondanks technische storingen waardoor passa...