Geplaatst op: 12-06-2019
Auteur: Redactie
PleisureWorld NRIT

TUI zet Escape Room in voor laatboekers

TUI zet Escape Room in voor laatboekers

Om laatboekers te helpen bij hun vakantiekeuze heeft TUI een pop-up Escape Room gemaakt die de in juni op tour door Nederland gaat. Reizigers kunnen zich laten opsluiten in de TUI Escape Room en zo op een ludieke manier een ideale vakantie te vinden en zo een eind te maken aan het uitstelgedrag.


"We hebben onze trouwe vroegboekers, die elk jaar snel hetzelfde hotel boeken waar ze al jaren komen”, vertelt Frans Leenaars, Chief Marketing Officer. "Daar tegenover staan de vakantiegangers die lang wachten en zeer kort voor vertrek pas willen boeken. De prijs zal uiteraard van invloed zijn op hun keuze maar deze groep staat ook open voor inspiratie en nieuwe ideeën waardoor soms nog langer kan duren.”

Eind aan uitstelgedrag

  

"Om hen aan te sporen tot actie hebben we een pop-up TUI Holiday Escape Room ontwikkeld die in Eindhoven, Utrecht en Rotterdam langskomt. Wie op een ludieke manier een einde wil maken aan zijn uitstelgedrag laat zich, met partner of gezin, opsluiten in de TUI Holiday Escape Room. Door het kraken van codes, cryptische aanwijzingen en het leggen van logische verbanden, ontstaat je ideale vakantie”, vertelt Frans Leenaars. "Alles gaat op een speelse, maar ingenieuze manier en je kunt de escape room pas verlaten als je vakantieplannen helemaal af zijn. Bovendien maak je kans op een reischeque t.w.v. 2500,-", voegt hij glimlachend toe.



Praktisch

  

De TUI Holiday Escape Room is te vinden op de volgende locaties: 

Zaterdag 1 juni: Heuvel, Eindhoven (9:30-17:00) 

Vrijdag 7 juni: Markthal, Rotterdam (10:00-21:00) 

Zaterdag 15 juni: Hoog Catharijne, Utrecht (10:00-20:00)

 
Trefwoorden: vakanties, touroperators, reisbranche

||| Blogs |||

29/05/20
Niet doemdenken maar doendenken
Patronen doorbreken is moeilijk. En dat is precies wat er in deze tijden noodzakelijk is.
29/05/20
Wie breekt de macht van de Online Travel Agency’s?
Leisure Brains begrijpt er geen (J)OTA van dat er nog een OTA bestaat…. Ze vragen zich af of omdenken kans van slagen heeft.
13/05/20
Meer marketing? Nu even geen Holland-promotie!
Hans van Leeuwen vindt dat er geen geld moet worden gestoken in Holland Promotie maar juist ondernemers moeten worden ondersteund.
09/05/20
Van de verblijfsrecreatieparadox naar de toerismeparodie…
Deel 1 van de toerismeparodieRECRON lanceerde ooit eens de term ‘verblijfsrecreatieparadox’ waar...
06/05/20
Waarom we vooral in onze vrije tijd moeite hebben met de lockdown
We leven inmiddels meer dan 7 weken in een inteligente lockdown. Een ingrijpende maatregel om het Co...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

05/06/20
Gemeenten Land van Cuijk steken 35.000 euro in herstelcampagne
De vijf gemeenten in het Brabantse Land van Cuijk hebben besloten om uit hun samenwerkingsbudget een bedrag van 35.000 euro beschikbaar te stellen voor een toeristisch hersteloffensief.
05/06/20
Ons virtueel prikbord van inspiratie: Verantwoorde vakbeurzen in coronatijd
Naast ons coronadossier met actualiteiten willen we in deze nare tijden ook hoop en inspiratie bieden.
04/06/20
Meer tijd voor recreatievaart voor doorgang Groningse sluizen
De recreatievaart kan een impuls krijgen door het langer bedienen van bruggen en sluizen in de provi...
04/06/20
Exclusief voor leden
15 km klompenpad bij Winssen
Winssen heeft vanaf vrijdag 12 juni een nieuw Klompenpad: het Ambts- en Rijkspad. Het Ambts- en Rijkspad is een rondwandeling van 15 kilometer en voert de recreanten door het buitengebied van Winssen via de historische dorpsboomgaard, over de dijk, door uiterwaarden, langs poelen en de voormalige grens tussen de Ambten Rijk van Nijmegen en Maas en Waal.
04/06/20
Breda sluit VVV-winkel
De deuren van de Bredase VVV winkel, onderdeel van Breda Marketing, gaan definitief op slot. De winkel lijdt al geruime tijd verlies en pogingen het tij te keren hebben niet voor een ommekeer gezorgd.
04/06/20
Prima 2019 voor toerisme in de Achterhoek
De Achterhoek heeft het in 2019 toeristisch gezien uitstekend gedaan. . In deze coronatijd lijkt het vreemd om terug te kijken op toeristisch 2019. Toch geeft het een goede indicatie van de toeristische slagkracht van een regio en de uitgangspositie die het inneemt voor herstel.
04/06/20
EuroParcs neemt DroomParken over
Droomparken wordt overgenomen door EuroParcs. De overname moet het bedrijf meer slagkracht geven.
04/06/20
Geheel vernieuwd Center Parcs Zandvoor weer open
Als laatste park opent het geheel vernieuwde Center Parcs Park Zandvoort op vrijdag 5 juni opnieuw haar deuren. Alle 428 cottages, 116 hotelkamers zijn volledig vernieuwd en ook de infrastructuur is vernieuwd.