Geplaatst op: 15-05-2019
Auteur: Redactie
NRIT Media

Camperbeurs in Hardenberg viert 10-jarig bestaan in september

Camperbeurs in Hardenberg viert 10-jarig bestaan in september

Voor het tiende jaar op rij keert Camperbeurs terug naar Hardenberg als afsluiter van de zomerperiode. Het is een jaarlijks terugkerend event dat gemiddeld bezocht wordt door ruim 6.000 bezoekers. De komende editie van Camperbeurs vindt plaats op vrijdag 27, zaterdag 28 en zondag 29 september 2019 in Evenementenhal Hardenberg.


Na tien jaar is Camperbeurs in Hardenberg een begrip geworden. Nederland telt een aantal grote nationale vakantiebeurzen, waar Camperbeurs ook deel van uit maakt. De beurs onderscheidt zich met name vanwege het grote aanbod aan tweedehands en nieuwe campers.


Voor de aankomende editie van Camperbeurs kan de bezoeker weer een divers en uitgebreid aanbod verwachten. De organisatie zet in totaal maar liefst 5 beurshallen in. De populariteit van de camper groeit enorm. Zowel de verkoop van nieuwe als tweedehands campers stijgt al voor het tweede jaar op rij. Op dit moment telt Nederland zo’n 115.000 campers, een verdubbeling van tien jaar geleden.


Wie geïnteresseerd is in de aankoop van een camper, meer informatie wil over het huren van een camper of op zoek is naar een bedrijf die een droomcamper kan ontwerpen vindt dit allemaal op Camperbeurs. Bezoekers kunnen ook terecht voor een divers aanbod aan camper-accessoires voor in en rondom de camper.


Daarnaast worden er diverse activiteiten aangeboden. Zo kunnen bezoekers aanschuiven in het campertheater waar doorlopend presentaties gegeven worden door experts.

Link: https://booking.evenementenhal.nl/nl/camperbeurs-hardenberg-2019/hardenberg
Trefwoorden: Camperbeurs, event, lustrum

||| Blogs |||

03/01/21
2021 wordt een mooi(er) jaar!
2021 wordt een mooi(er) jaar!
03/01/21 · · Menno Stokman | Lees meer
2020 was een bijzonder jaar. Getekend door de start van een pandemie, met stille Amsterdamse grachte...
09/12/20
Brood en betaald voetbal
Brood en betaald voetbal
09/12/20 · Sport · Harm IJben | Lees meer
In een column eerder dit jaar nam ik u mee in mijn zienswijze op ‘het nieuwe normaal’. Ten tijde...
30/10/20
Open brandbrief
Open brandbrief
30/10/20 · Reis & vervoer · Toerisme · Marcel Baltus | Lees meer
Beste reisindustrie collega,Je kent hem vast wel  – Atlas, de krachtpatser op de achterg...
05/10/20
Van overtoerisme naar ondertoerisme?
Van overtoerisme naar ondertoerisme?
05/10/20 · Toerisme · Jasper Heslinga | Lees meer
Waar tot maart dit jaar de discussie nog volop ging over té veel toeristen, hoe om te gaan me...
08/09/20
Het nieuwe normaal maakt nieuwsgierig en creatief
Het nieuwe normaal maakt nieuwsgierig en creatief Wat is het nieuwe normaal? Deze vraag heb ik ...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

21/01/21
Groot doek wordt zes meter opgetild in Maritiem Museum
Het vijf eeuwen oude kunstwerk van 4 bij 2 meter is 6 meter omhoog getakeld omdat het niet in de grootste lift paste.
20/01/21
Exclusief voor leden
Snelfietsroutes krijgen eigen borden
Snelfietsroutes in het hele land krijgen dezelfde bewegwijzering, waardoor ze herkenbaar zijn. De fietsroutes worden op borden aangeduid met een F-nummer in een gekleurd kader.
20/01/21
Ook vaste banen stoppen bij musea
Voor het eerst blijken niet alleen tijdelijke, maar ook vaste banen verloren te zijn gegaan bij musea door de sterk gedaalde inkomsten. Maar bijna alle musea hebben 2020 alsnog doorstaan. Door noodsteun, kostenbesparing en door bijsturen van de tentoonstellingskalender en aanpassingen aan de anderhalve meter. Dit heeft gevolgen voor de exploitatie in 2021.
20/01/21
Exclusief voor leden
Stadskantoor Schiedam twee weken langer projectiescherm kunst
De kunstprojectie van het Stedelijk Museum Schiedam op het stadskantoor blijft op verzoek van de gemeente Schiedam twee weken langer te zien. Op de 50 meter hoge toren komt werk voorbij van schilders, fotografen en videokunstenaars. "Wij vinden de fotoprojectie op ons stadskantoor een geweldig initiatief."
19/01/21
Wat kunnen dagattracties ondernemen om gasten gezondere keuzes in hun horeca te laten maken?
Een meerderheid van de Nederlanders vindt het belangrijk dat hun (klein)kinderen ook op een dagje uit gezond eten. Maar wat kunnen dagattracties ondernemen om gasten gezondere keuzes in hun horeca te laten maken? Ondanks het ruime beschikbare eet- en drinkbudget bij veel bezoekers blijkt een aantrekkelijke prijsstelling van gezond eten een belangrijke driver.
19/01/21
MBO hospitality heeft stageplaatsen hard nodig
Onder meer via www.stage010.nl een campagne waarin bedrijven in de regio Rijnmond worden opgeroepen stageplekken aan te bieden aan mbo-studenten. Veel stageplekken zijn door de coronacrisis in de afgelopen tijd weggevallen: ruim 4.000 mbo-studenten zijn momenteel dringend opzoek naar een stageplek.
19/01/21
Huisje in vakantiepark populair bij een derde van de Nederlanders
Bijna één op de drie Nederlanders ziet vakantieparken als de ideale setting voor een v...
18/01/21
Exclusief voor leden
Emirates start vaccinatie personeel
Terwijl in Europa nog volop de start van vaccinatieprogramma's een lastig politiek en operationeel probleem is, heeft Emirates vandaag de start gemaakt met het vaccinatieprogramma voor het personeel.