Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 12-04-2019
Auteur: Redactie
NRIT Media

Merk Fryslân lanceert nieuwe campagne ‘Druk hè?’

Merk Fryslân lanceert nieuwe campagne ‘Druk hè?’

Regiomarketingorganisatie Merk Fryslân lanceerde op donderdag 11 april de nieuwe campagne ‘Druk hè?’. De campagne ging om 18.00 uur van start met de lancering van de ‘Druk hè?’ video’s via het LinkedInkanaal van Meetinfriesland.nl en het Facebookkanaal van Friesland.nl. De Dam in Amsterdam en Hotel Weidumerhout waren decor voor de video.


Meet in Friesland

De zakelijke campagne richt zich op meeting- en eventplanners die op zoek zijn naar een ander alternatief voor de Randstad. Friesland is nog niet bij iedereen top of mind als zakelijke destinatie. Vaak wordt gedacht, dat de afstand te groot is. Met de campagne wil Merk Fryslân de voordelen van een zakelijke bijeenkomst in Friesland benadrukken. Geen files, hoge parkeertarieven of onvoldoende parkeerplekken. Even weg uit de drukte zorgt bovendien voor meer inspiratie en creativiteit. Martin Cnossen, directeur Merk Fryslân laat weten vooral de focus te willen leggen op kwaliteitstoerisme. ‘We vinden het belangrijk de (zakelijke) toerist aan te trekken, die bewust kiest voor de rust en ruimte die Friesland biedt.’


Reis naar de ruimte

Meeting-, event- en reisplanners, maar ook vakbladen krijgen binnenkort de gelegenheid een ruimtereis naar Friesland te maken. Zowel leisure als het zakelijk toerisme zijn onderdeel van de campagne. Daarnaast wordt de campagne ondersteund door abri’s op 86 stations, waarvan 75 stations in steden met meer dan 100.000 inwoners.

Link: https://www.meetinfriesland.nl/nl/ruimte
Trefwoorden: Friesland, campagne, meeting- en eventplanners

CELTH



||| Nieuws |||

04/07/25
Exclusief voor leden
ZooParc Overloon opent nieuw expeditiegebied Ngyuwe
ZooParc Overloon heeft vandaag het langverwachte expeditiegebied Ngyuwe geopend voor abonnementhouders. Dit nieuwe deel van het park staat volledig in het teken van Tropisch Afrika en is vanaf 11 juli toegankelijk voor alle bezoekers.
04/07/25
Nieuwe erfgoedroute-app brengt Limburgs verleden tot leven
Onder grote belangstelling is de gratis app Erfgoed Route Limburg gelanceerd. De app biedt wandelaars en fietsers een unieke manier om het erfgoed van Noord- en Midden-Limburg te beleven via audio- en videoverhalen op locatie.
04/07/25
Nieuw regionaal Limburgs congresbureau zet in op internationale kenniscongressen
Limburg krijgt een provinciebreed opererend congresbureau dat zich richt op het aantrekken van internationale meerdaagse congressen, met een focus op wetenschap en innovatie. Het vernieuwde bureau is een doorontwikkeling van het Maastricht Convention Bureau (MCB).
04/07/25
Nieuwe fietsroute rond het IJsselmeer met veerverbindingen
De veerverbindingen tussen Enkhuizen, Stavoren, Urk en Medemblik zijn voortaan onderdeel van de fiets- en wandelnetwerken van Noord-Holland, Friesland en Urk. Dit maakt het eenvoudiger om recreatieve routes over het IJsselmeer te plannen.
04/07/25
Nieuwe tool brengt toeristisch aanbod regio in kaart
Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen (TVAN) heeft op 3 juli de Destination Data Monitor gelanceerd: een interactieve tool die inzicht geeft in het toeristisch aanbod per gemeente of regio.
04/07/25
Exclusief voor leden
Petitie: informeer passagiers over tromboserisico
De Trombosestichting is een petitie gestart om luchtvaartmaatschappijen te bewegen passagiers beter te informeren over het risico op trombose tijdens lange vluchten.
04/07/25
Exclusief voor leden
Opening nieuwe camperplaats in hart van Emmen
Emmen verwelkomt camperreizigers met een gloednieuwe camperplaats aan het Westeind.
04/07/25
Toeristische bestedingen in Zuid-Limburg stijgen naar recordhoogte
Zuid-Limburg heeft in 2023 een indrukwekkende groei doorgemaakt als toeristische bestemming. Uit onderzoek in opdracht van Visit Zuid-Limburg blijkt dat toeristen en recreanten samen maar liefst €1,59 miljard uitgaven in de regio. Deze groei onderstreept het belang van toerisme als economische motor voor de regio.