Geplaatst op: 11-04-2019
Auteur: Ton Vermeulen
PleisureWorld NRIT

Whooz wint in Emerce Top 100, recreatie wint mee

Whooz wint in Emerce Top 100, recreatie wint mee

Whooz heeft in de Emerce Top 100 de eerste  plaats behaald in de categorie Data suppliers. Als enige segmentatiespecialist geven ze inzicht in de kenmerken, interesses en gedragingen van alle 7,7 miljoen huishoudens die Nederland op dit moment telt.


Voor de recreatie heeft Whooz samen met Pleisureworld NRIT de Smart Data Module ontwikkeld waarmee bedrijven in onze branche hun klanten beter in kaart kunnen brengen. Op de Vakdag Het vakantiepark van de toekomst geeft Jan Louwris een uitgebreide presentatie over de mogelijkheden in de recreatie van deze module.


Op 14 februari heeft Whooz haar gloednieuwe Whize segmenten gelanceerd waarin zij Nederland van scratch heeft gesegmenteerd, iets wat zij ongeveer elke 7 jaar doen.


"Deze award is een fantastisch resultaat voor ons team met deze  hoge beoordeling van onze klanten, prospects en partners.", schrijft Whooz enthousiast in een reactie. "Wij willen ze dan ook heel erg bedanken voor hun stemmen. Wanneer je als winnaar uit de bus komt, schept dat natuurlijk verplichtingen. Het is dan ook aan ons om continu te blijven innoveren, het serviceniveau hoog te houden, nieuwe data toe te voegen en daarmee elk kwartaal weer de beste Whize segmentatie en data te creëren. Voor ons legt dit de lat nog hoger om volgende jaar alle sterren te scoren en nog meer klanten met onze Whize segmenten te laten werken.”

Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, klanten, segmentatie, klankdata

||| Blogs |||

13/05/20
Meer marketing? Nu even geen Holland-promotie!
Hans van Leeuwen vindt dat er geen geld moet worden gestoken in Holland Promotie maar juist ondernemers moeten worden ondersteund.
24/03/20
Leidt het coronavirus straks tot een reset in ons denken en handelen?
En dan nu wat positief nieuws over het coronavirus2020. Alleen al om de allitererende getallen zou j...
06/09/19
Drie misvattingen bij het opzetten van een actie
Consumenten hebben steeds meer behoefte aan een totale beleving en willen hun vrije tijd optimaal be...
11/06/19
Ik google, jij googlet en wij googlen
Ik google, jij googlet en wij googlen
11/06/19 · Marketing · Hanita van der Schaaf | Lees meer
Afgelopen week bracht ik een bezoek aan Google in Amsterdam. Ik was altijd al nieuwsgierig naar de m...
18/03/19
Een community voor marketingvraagstukken?
Een community voor marketingvraagstukken?
18/03/19 · Marketing · Hanita van der Schaaf | Lees meer
Sinds een aantal weken werk ik in het onderwijs. Een totaal andere wereld, in vergelijking met mijn ...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

26/05/20
VisitBrabant officieel partner van Kennisnetwerk Destinatie Nederland
VisitBrabant is partner geworden van het Kennisnetwerk Destinatie Nederland. Dit kennisnetwerk bestaat uit circa 70 destinatie- en citymarketingorganisaties in Nederland.
25/05/20
iPublishing pakt sterke positie in jongerenreizen
Online mediabedrijf iPublishing heeft een portfolio van 7 jongerenvakantie websites, 14 gerelateerde premium domeinnamen en social media kanalen overgenomen van Summer Sites.
20/05/20
VVV Cadeaukaart lanceert cadeauzoeker
Vanaf heden kunnen houders van de VVV Cadeaukaart, naast het zoeken van ‘waar’ je deze kan beste...
07/05/20
Perspectief voor ondernemers
Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen heeft vier scenario’s voor de toeristisch-recreatieve sector ontwikkeld. Volgens directeur Herre Dijkema moeten die scenario’s ondernemers perspectief op de toekomst bieden.
20/04/20
Kennismaken met het Kennisnetwerk Destinatie Nederland
Het Kennisnetwerk Destinatie Nederland heeft een digitale corporate brochure uitgebracht om haar stakeholders te informeren over haar strategie, programmalijnen, activiteiten en organisatie.
17/04/20
Eerste VVV Inspiratiepunt Achterhoek opgeleverd in Winterswijk
In Winterswijk is het eerste VVV Inspiratiepunt van de Achterhoek klaar om, zodra de maatregelen dit weer toelaten, haar deuren te openen. In het nieuwe inspiratiepunt kunnen inwoners en toeristen op een visuele manier inspiratie opdoen over Winterswijk en de Achterhoek.
04/04/20
Een streekmerk met marketingpower: goed voor landbouw, horeca en recreatie
Hoe haal je, als regio, het meeste rendement uit streekproducten? In Rivierenland hebben ze daar een uitgewerkt plan voor met als kers op de taart regionale attractie: De Streeckerij
29/03/20
Hoe gaan de DMO’s in het land om met de coronacrisis?
Hoe gaan de DMO's in Zeeland, Brabant, Limburg, Gelderland, Overijssel, Drenthe en Groningen om met de coronacrisis? Deel 2.