Geplaatst op: 12-03-2019
Auteur: Marc Gerlings

Verandering positionering van Fletcher?

Vier City Resort Hotels over naar Fletcher

Verandering positionering van Fletcher?
Bad van Thermen Resort Leiden met uitzicht over de stad. Foto: Fletcher.

Fletcher Hotels, de grootste hotelketen van Nederland, opent voor iedereen de deuren naar wellness- en sportervaringen dankzij de overname van vier City Resort Hotels in de steden Helmond, Leiden, Sittard en Oss. Fletcher Hotels staat bekend vanwege spectaculaire aanbiedingen in ieder segment van de hotelbranche en bestendigt vanaf 1 mei haar voor Nederland unieke positie met de aankoop van deze vier vrijwel nieuwe, luxe hotels.


Peter Peters, CEO van de Fitland Groep:"Fletcher Hotels is marktleider in Nederland en een solide partij waarbij onze hotel- en wellnesscollectie in goede handen is. Bovendien blijven met deze overname de meeste of alle banen van onze medewerkers behouden.” >>>

Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 165,75 per jaarVanaf € 331,50 per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Trefwoorden: hotel, wellness, accommodatie, weekendje weg, overnachten

||| Blogs |||

08/04/19
2019: het jaar voor nationaal toeristisch beleid
2019 wordt hét jaar waarin het Rijk haar rol pakt om te sturen op een gebalanceerde ontwikkeling van het inkomende en binnenlands toerisme in Nederland. Een ontwikkeling waarbij economie, samenleving en leefomgeving met elkaar in samenhang worden bekeken. Een ontwikkeling waarin lasten worden gedeeld en bovenal: kansen worden benut!
18/03/19
Een community voor marketingvraagstukken?
Een community voor marketingvraagstukken?
18/03/19 · Marketing · Hanita van der Schaaf | Lees meer
Sinds een aantal weken werk ik in het onderwijs. Een totaal andere wereld, in vergelijking met mijn ...
11/03/19
Groots Denken!
Groots Denken!
11/03/19 · Duurzaam toerisme · Marcel Baltus | Lees meer
Tijdens mijn bezoek aan de ITB Berlijn borrelde een lumineus idee op...
14/02/19
Iamst(erdam)upid
Iamst(erdam)upid
14/02/19 · Beleid · Toerisme · Han Verheijden | Lees meer
Begin december 2018 zijn de rood-witte "Iamsterdam’ letters van het Museumplein gehaald. Het is ge...
14/02/19
Het belang van een organisatorisch eco-systeem
Terugkijkend op 2018 hebben de meeste toeristische bedrijven uitstekende zaken gedaan. Niet voor nik...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

24/04/19
Ook speeltuinen gaan circulair
De eerste Kennisdag Circulaire Speelruimte, met als inhoudelijke kennispartner OBB Speelruimtespec...
23/04/19
Exclusief voor leden
Wereldse keuken bij vernieuwde La Place in Duinrell (+video)
In attractiepark Duinrell is afgelopen vrijdag 19 april restaurant La Place heropend. Het vernieuwd...
23/04/19
Miljoenen voor nieuwe recreatie bij UNESCO gebied Schokland
Met de integrale gebiedsontwikkeling wil de gemeente maatregelen nemen ter bescherming, instandhouding en ontwikkeling van het gebied.
23/04/19
Exclusief voor leden
Hoe moet Rotterdam zich toeristisch ontwikkelen?
In mei komen zeven internationale experts en deskundigen op het gebied van reizen, toerisme en stedelijke ontwikkeling naar Rotterdam om de stad te adviseren over de toekomst van toerisme. De stad wil profiteren van toerisme maar niet dezelfde fouten maken als steden die nu door toerisme worden overlopen.
23/04/19
Drukke Paasdagen voor Keukenhof
NBTC Holland Marketing heeft de bewustwordingscampagne: #tulipfriendlyselfie gelanceerd. Dat de Nederlandse bollen populair, zijn bleek deze Paasdagen wel uit een zo drukke Keukenhof dat werd opgeroepen het park een andere keer te bezoeken.
19/04/19
Sustainable Brand Index voor Landal
Landal GreenParks heeft de Sustainable Brand Index van 2019 in de categorie Travel en Leisure gewonnen.
19/04/19
Exclusief voor leden
Ruimte in de lucht voor Lelystad winter 2021 - 2022
Besluit om al vóór 2023 ruimte vrij te maken in het hoger gelegen luchtruim zodat het vliegverkeer van Lelystad daar terecht kan.
19/04/19
Effecten luchtvaart net als in iedere andere sector behandelen
Andere mobiliteitssectoren of bedrijfstakken worden meer dan de luchtvaart afgerekend op hun effect op de leefomgeving.
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk