Geplaatst op: 07-03-2019
Auteur: Redactie
PleisureWorld NRIT

NBTC Holland Marketing met 62 partners op ITB

NBTC Holland Marketing met 62 partners op ITB
NBTC Persevent op ITB

NBTC Holland Marketing staat samen met 62 partners op op ’s werelds grootste travel trade beurs in Berlijn: ITB. Tijdens de ITB brengen de Nederlandse partners in de Holland Stand het toeristische aanbod van Nederland onder de aandacht.  


De ITB staat voor wat betreft de Nederlandse deelname dit jaar in het teken van het themajaar ‘Rembrandt & de Gouden Eeuw’ 2019. Negen Nederlandse steden vertellen het verhaal van de Gouden Eeuw, de eeuw die Nederland kenmerkte in kunst en architectuur. "Ook geven we bezoekers een vooruitblik in het themajaar van 2020 ’75 jaar vrijheid’. Zowel in 2019 als 2020 zal een groot aantal activiteiten plaatsvinden, aansprekend voor een breed palet aan doelgroepen. Het uitgangspunt is een divers programma rondom het thema vrijheid, waarin verleden, heden en toekomst een plek krijgen,” aldus Jurriaan de Mol, directeur Partnership Development NBTC.


Iedereen is van harte welkom in hal 10.2 waar de Holland Stand zich bevindt met standnummer 102. De ITB duurt nog tot en met 10 maart 2019.

Link: https://www.itb-berlin.com/
Trefwoorden: toerisme, vakanties, beurzen
Vacature

||| Blogs |||

14/02/19
Iamst(erdam)upid
Iamst(erdam)upid
14/02/19 · Beleid · Toerisme · Han Verheijden | Lees meer
Begin december 2018 zijn de rood-witte "Iamsterdam’ letters van het Museumplein gehaald. Het is ge...
14/02/19
Het belang van een organisatorisch eco-systeem
Terugkijkend op 2018 hebben de meeste toeristische bedrijven uitstekende zaken gedaan. Niet voor nik...
14/01/19
Oude strijder
Er waren mij de laatste jaren al heel wat kwalificaties opgespeld en toch heb ik er weer een nieuw...
13/12/18
Recreatieondernemer: generalist of specialist?
Na de Tweede Wereldoorlog werd het verschijnsel toerisme maatschappelijk steeds belangrijker. Vo...
24/10/18
Toeristen verleiden wordt het nieuwe belijden
Amsterdam puilt uit van de toeristen. Goed voor de economie, maar minder aangenaam voor veel inwone...

||| Twitter |||

||| Nieuws |||

21/05/19
ABN AMRO: Nederlands toerisme blijft sterk groeien
Door de welvaartsgroei en de grotere bereikbaarheid van bestemmingen blijft het toerisme in Nederland ook in de komende jaren stijgen. De groei in de regio is sterker dan op de toeristische hotspots. Dat schrijft ABN AMRO in haar nieuwste Prognose Leisure 2019-2020.
16/05/19
Exclusief voor leden
Nieuwe systematiek voor Amsterdamse toeristenbelasting
De gemeente Amsterdam gaat 300 miljoen euro in de stad investeren. Bezoekers moeten ook meer gaan betalen aan de stad.
16/05/19
Exclusief voor leden
Holidayguru verhuist van Dortmund naar Utrecht
Utrecht wordt de nieuwe thuisbasis van Holidayguru Nederland, een merk van het Duitse bedrijf UNIQ...
16/05/19
Exclusief voor leden
David Lynch succes, 12.000 punten American Cherry Pie verkocht
Leisure, de combinatie van functies in de vrijetijdssector maakt dat de som van de bezoekers veel ...
16/05/19
Ondernemen in grensregio Limburg
Lydia Peeters, de Vlaamse minister van Financiën, benadrukt het belang van Euregionaal ondernemen m...
15/05/19
2,5 miljoen Nederlanders plannen lange zomervakantie in eigen land
Deze zomer gaat naar verwachting 70% van de Nederlanders op vakantie, dat zijn bijna 12 miljoen Nede...
15/05/19
Versterking bruggen Giethoorn tegen toeristenboten
Op maandag 13 mei is gestart met het aanbrengen van aanvaarbeveiliging bij particuliere bruggen in ...
15/05/19
Exclusief voor leden
ANVR achter vliegtax als het naar milieuverbetering gaat
Belastingen houden de toeristische sector bezig. KHN liet vandaag weten tegen de stijging van gemeen...
Partners
Breda University of Applied Sciences
Initiatiefnemers
NRIT Media
Vrijetijdsnetwerk