Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 28-11-2018
Auteur: Redactie
NRIT Media

Ontmoetingszone voor vakbezoekers tijdens Vakantiebeurs uitgebreid

Ontmoetingszone voor vakbezoekers tijdens Vakantiebeurs uitgebreid

Vakantiebeurs, hét reisevenement van het jaar, faciliteert samen met Sunny Cars als hoofdsponsor, aankomende editie wederom een B2B-zone waar vakbezoekers kunnen werken en waar zakelijke ontmoetingen kunnen plaatsvinden. Na het succes van vorig jaar heeft de organisatie besloten de B2B-zone uit te breiden en verder te professionaliseren.


De zone bevindt zich aankomend jaar in hal 8 en zal bestaan uit twee gedeeltes; een B2B-garden met een business terras en een "B2B-Skylounge with a view” waar de B2B Trade-units zich bevinden met exposanten die zich puur richten op B2B-contacten tijdens de Vakdagen. De complete B2B-zone is geopend op woensdag 9 januari (vakdag) en donderdag 10 januari (eerste consumentendag) en is uitsluitend toegankelijk voor vakbezoekers en exposanten. 


Wegens het grote succes van vorig jaar, is de B2B-zone voor 2019 vergroot, verbeterd en geüpgraded. Er is een gratis WIFI-netwerk en vakbezoekers kunnen hier op een plezierige manier rustig zakendoen met exposanten. Hiermee wordt voldaan aan de vraag uit de markt om ook aanbod te creëren voor trade-bezoekers. Inmiddels zijn zelfs alle trade-units uitverkocht. Naast Sunny Cars zullen de volgende partijen aanwezig zijn in deze zone: Airtrade Holland, Transavia, Cathay Pacific, Vuelandia, Holiday Taxi Group, Holiday Extra’s, Visit Brussel, Zwitserland Toerisme, Prettig Reizen, Schauinsland Reisen, Schmetterling TravelXL, TravelMedia, E-Village, WebBeds, Red Online Marketing, Sales in Motion, Ctoutvert, Solfly, IDM Sud-Tirol en Hotelcracy Software.

Link: https://www.vakantiebeurs.nl/nl-nl/exposant/nieuw.aspx
Trefwoorden: Ontmoetingsplek, vakantiebeurs, reisorganisaties

CELTH




||| Nieuws |||

11/08/25
Exclusief voor leden
Zijn vrijetijdsvoorzieningen voor Nederlanders beter bereikbaar geworden?
Het CBS komt vandaag met interessante cijfers over de nabijheid van vrijetijdsvoorzieningen. De algehele conclusie is dat Nederlanders niet ver hoeven te reizen naar locaties met vrijetijdsaanbod. Hoe de nabijheid van deze voorzieningen zich de afgelopen tien jaar heeft ontwikkeld, hebben we ook bekeken.
11/08/25
Exclusief voor leden
Vakantie geen luxe maar cruciaal voor welzijn en geluk
Vakantie is meer dan alleen ontspanning: het speelt een essentiële rol in persoonlijke ontwikkeling, welzijn en relaties. Dat blijkt uit inzichten van drie wetenschappers van de Radboud Universiteit.
11/08/25
Financiële druk op poppodia ondanks stijgende inkomsten in 2024
Het gaat niet goed met de Nederlandse poppodia. De inkomsten stijgen flink maar de kosten nog veel harder. Dat heeft tot gevolg dat een kleine zestig procent van de poppodia in de verliezen zit.
11/08/25
Better Places zet AI in voor snellere en slimmere impactmeting van reizen
Reisorganisatie Better Places maakt een grote stap in het verduurzamen van reizen door artificiële intelligentie (AI) in te zetten voor het meten van de impact van haar reizen.
06/08/25
Citymarketing als structureel instrument voor toekomstbestendig Alkmaar
In aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen roept Stichting Hart van Noord-Holland beleidsmakers op om structureel te investeren in citymarketing. De organisatie, verantwoordelijk voor de citymarketing van Alkmaar, presenteert een integrale visie waarin bezoekers, bewoners, bedrijven en talenten centraal staan. Het doel: een aantrekkelijke, leefbare en economisch vitale gemeente.
06/08/25
Recordaantal lastminute-boekingen: flexibiliteit en beleving sturen boekgedrag
Volgens nieuwe cijfers van HotelSpecials.nl is in juli 2025 maar liefst 37% van alle hotelboekingen binnen een week voor vertrek gedaan. Deze trend onderstreept een verschuiving in het reisgedrag van consumenten, waarbij spontaniteit, flexibiliteit en beleving steeds belangrijker worden. Voor de sector biedt dit aanleiding om het aanbod en de distributiestrategie kritisch tegen het licht te houden.
05/08/25
Slagharen lanceert strategische abonnementsactie
Attractie- & Vakantiepark Slagharen is gestart met een opvallende abonnementsactie die de vrijet...
05/08/25
Park Hilaria: tijdelijk pretpark als strategisch stadsproject
Voor de 23ste keer is de Kennedylaan in Eindhoven omgetoverd tot Park Hilaria, een tijdelijk pretpark dat inmiddels is uitgegroeid tot een vaste zomertraditie. Tijdens het openingsweekend trok het evenement maar liefst 125.000 bezoekers — een vliegende start voor de editie van 2025.

||| Agenda |||

27/08/25
27/08/25 t/m 27-08-25: CELTH Industry Day World Leisure Congress
Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...
03/09/25 t/m 07-09-25
03/09/25 t/m 07-09-25: Hiswa te Water 2025
In 2025 viert de Hiswa te Water haar 40ste editie in de sfeervolle Batavia Haven in Lelystad. Na een...
11/09/25
11/09/25 t/m 11-09-25: Atlasfestival 2025 –Vitamine L: de Leefomgeving als ingrediënt voor Gezondheid
Het Atlasfestival 2025 staat in het teken vanVitamine L– de leefomgeving als bron van gezondheid. ...
22/09/25
22/09/25 t/m 22-09-25: Toerisme Top 2025
De Toerisme Top wordt dit jaar op maandag 22 september in Noord-Holland georganiseerd. Het thema is ...
01/10/25
01/10/25 t/m 01-10-25: Netwerk Editie Kampeerbranche
Na het succes van eerdere edities van het Duurzaamheidscongres introduceren we dit jaar een nieu...