Campings kunnen breed online reputatie meten
Europees online bedrijf Campingmonkey introduceert
Camping-reviews.com. Deze online tool vereenvoudigt het overzicht
voor campingeigenaren, hoe gasten de camping waarderen en uitdragen.
Dit reputatiemanagementsysteem verzamelt op verzoek van
de campingeigenaar de waarderingen van álle belangrijkste
reviewkanalen, waaronder Zoover, Booking.com, Tripadvisor en Expedia
en presenteert deze in een gebruiksvriendelijk totaaloverzicht.
Camping-reviews.com is bestemd voor campingeigenaren verspreid over
geheel Europa en is operationeel in twintig talen.
Via Camping-reviews.com ontvangen campinghouders over elk
gewenst tijdvak overzichten van klantaanbevelingen en –sentiment.
Alle waarderingen worden met behulp van eenvoudig te interpreteren
grafieken en diagrammen vergeleken met de gemiddelde scores van ruim
8000 andere campings. Campingeigenaren kunnen zo zelf actuele
prestaties op waarde taxeren en, indien gewenst, onmiddellijk
product en services bijsturen. Zo zijn zij in staat de
winstgevendheid op peil te houden of verder te verbeteren.
Camping-reviews.com adviseert, indien gewenst, welke acties hiervoor
ondernomen moeten worden.
Reputatie komt te voet, gaat te paard
Robbert Jan
Meerpoel, directeur Campingmonkey, "Uit verschillende onderzoeken,
waaronder die van Tripadvisor en TrustYou, blijkt dat 95% van de
consumenten reviews leest, vóór ze overgaan tot een boeking. Meer
dan de helft hiervan laat zelfs zijn definitieve keuze afhangen van
deze online waarderingen. Campingeigenaren zijn bijna 24 uur per dag
bezig hun gasten in optimale vakantiesfeer te brengen. Het ontbreekt
hen echter vaak aan tijd om de verschillende reviewkanalen bij te
houden. Terwijl ze tegelijkertijd zeer goed weten dat de online
reputatie van hun eigen camping bepalend is voor de toekomstige
winstgevendheid. Een reputatie komt te voet, maar gaat te paard. Als
de actualiteit dat gebiedt, moet er toch een mogelijkheid zijn dat er
kan worden bijgestuurd? Dat kan nu via Camping-reviews.com. Op een
handige manier, die past binnen het drukke schema van de
campinghouder. Eén druk op het toetsenbord of op de mobiele telefoon
is voldoende om op de hoogte te zijn hoe de camping het online doet.
”
Trefwoorden: toerisme, kamperen, camping, marketing
|
|
17/06/25
Met ingang van 1 juli start Caroline Belt als directeur-bestuurder voor de Van Gogh Sites Foundation. Caroline neemt hiermee het stokje over van Frank van den Eijnden die in de afgelopen 15 jaar Van Gogh in Brabant op de kaart heeft gezet en Simone van der Heiden die vanaf 2022 mede de directie heeft gevoerd.
|
17/06/25
De CO2-uitstoot ten gevolge van binnenlandse vakanties groeide in 2023 harder dan het aantal vakanties. De zogenaamde eco-efficiency verbeterde wel, van 2,24 verdiende euro naar 2,33 euro per kilogram uitgestote CO2. Dat blijkt uit een studie van de Breda University of Applied Sciences en NBTC.
|
16/06/25
Op 13 juni heeft PMV, de Participatiemaatschappij Vlaanderen een overeenkomst bereikt met het Canadese pensioenfonds Ontario Teachers’ Pension Plan, OTPP, om haar onrechtstreeks belang in Brussels Airport Company te verwerven.
|
16/06/25
Deze zomer, van 23 tot en met 26 juli, verandert DierenPark Amersfoort van 16.00 tot 21.00 uur in een vrolijk festivalbos voor het hele gezin. Tijdens het ZOOmer Festival kunnen bezoekers genieten van swingende muziek, entertainment en foodtrucks, allemaal te midden van de dieren.
|
16/06/25
34 procent van de Nederlandse vrouwen vindt autorijden in het buitenland spannend, terwijl 82 procent van de mannen gerust achter het stuur stapt.
|
13/06/25
De inflatie is gedaald van 4,1 in april naar 3,3 procent in mei van dit jaar, meldt CBS. Bijzonder i...
|
13/06/25
Nederlanders lunchen snel en efficiënt, Belgen nemen de tijd voor contact en culinaire beleving. Dat blijkt uit het nieuwe rapport van ABN AMRO, getiteld 'Lunchcultuur in de Lage Landen: kansen voor een Bourgondische lunchrevolutie'. De bank onderzocht de lunchbestedingen in Nederland en België en ziet grote verschillen die economische kansen bieden voor horeca, toerisme en grensoverschrijdende samenwerking.
|
13/06/25
De afgelopen drie jaar gaven Nederlanders ruim €3,1 miljard uit aan bezoeken aan attractieparken en dierentuinen. Dat blijkt uit de Nationale Benchmark Attractieparken en Dierentuinen van onderzoeksbureau Multiscope, gebaseerd op een enquête onder meer dan 4.100 Nederlanders.
|
|
19/06/25
Nederland staat voor complexe opgaven die een zware druk leggen op de ruimte, de natuur en budgetten...
|
24/06/25
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert op dinsdag 24 juni 2025 de vakbeurs 'V...
|
25/06/25
Pleisureworld organiseert op woensdag 25 juni 2025 de Vakbeurs Family Entertainment Centers op ...
|
27/06/25
De Beleidsmakersdag staat zo vlak voor de vakanties in het teken van 'Vooruitwerken em verbinden ric...
|
27/08/25
Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...
|
|