Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 05-03-2018

France 4 Naturisme start pr-activiteiten in Nederland

France 4 Naturisme start pr-activiteiten in Nederland
Foto: France 4 Naturisme

France 4 Naturisme, een van de grootste aanbieders van naturistenvakanties wil zich duidelijker op de Nederlandse markt profileren. USP Marketing PR is per 1 maart 2018 aangesteld als PR bureau voor Nederland. De organisatie claimt dat het de nummer één in naturistische vakanties in Frankrijk is. Met een aanbod van zes vakantiebestemmingen van drie tot vijf sterren, vertegenwoordigt France 4 Naturisme 30% van het naturistische aanbod in Frankrijk.

Bij France 4 Naturisme staat naturisme voor gezond, familiaal en authentiek. De kernwaarden van France 4 Naturisme zijn respect, natuur, vrijheid en innerlijke rust. Eén worden met de natuur in een comfortabele en milieubewuste vakantie omgeving, zonder kleding aan. France 4 Naturisme heeft tevens ecologie en duurzame ontwikkeling hoog op het lijstje staan. De campingdorpen leveren een actieve bijdrage aan duurzaam toerisme, door natuurlijke en culturele ecosystemen te beschermen en de ecologischefootprintvan hun activiteiten zo klein mogelijk te houden. De zes campings bevinden zich aan de Atlantische kust, tussen de pijnbomen, aan de Middellandse Zee, op twee stappen afstand van het strand, op Corsica, tussen verborgen meren en prachtige bergen, de Ardèche en de Provence.


USP Marketing PR zal zich voornamelijk in gaan zetten om de Nederlandse vakantiegangers kennis te laten maken met deze ‘puur natuur’ organisatie.

USP Marketing PR is een onafhankelijk PR bureau gespecialiseerd in toerisme, hospitality en lifestyle. Het bureau is opgericht in 1994 en is gevestigd aan de Brouwersgracht in hartje Amsterdam. USP vertegenwoordigt onder andere Emirates Airline, NYC & Company, Regent Seven Seas Cruises, Tourism Authority of Thailand en WOW air.


Trefwoorden: toerisme, vakanties, naturisten, camping

CELTH




||| Nieuws |||

13/08/25
Exclusief voor leden
Bezoekers ARTIS mogen eetbare planten proeven
ARTIS kennen de meesten als een dierentuin maar het biedt ook een tuin voor eetbare planten. Meer dan 22.000 planten, afkomstig van 220 verschillende eetbare soorten staan in de botanische tuin. Niet alleen de planteneters in het park eten ervan, ook bezoekers mogen proeven.
13/08/25
Exclusief voor leden
Met voeten in hert zand wordt de skivakantie geboekt
Sinds half juli ligt het aantal last minute zonbestemmingen bij touroperator Sunweb bijna 15% hoger ...
13/08/25
IVN pleit voor versterken samenwerking in Nationale Parken
Het schrappen van de bezuinigingen op de Nationale Parken twee maanden geleden leidt tot verdere versterking van de samenwerking in de parken.
11/08/25
Exclusief voor leden
Zijn vrijetijdsvoorzieningen voor Nederlanders beter bereikbaar geworden?
Het CBS komt vandaag met interessante cijfers over de nabijheid van vrijetijdsvoorzieningen. De algehele conclusie is dat Nederlanders niet ver hoeven te reizen naar locaties met vrijetijdsaanbod. Hoe de nabijheid van deze voorzieningen zich de afgelopen tien jaar heeft ontwikkeld, hebben we ook bekeken.
11/08/25
Exclusief voor leden
Vakantie geen luxe maar cruciaal voor welzijn en geluk
Vakantie is meer dan alleen ontspanning: het speelt een essentiële rol in persoonlijke ontwikkeling, welzijn en relaties. Dat blijkt uit inzichten van drie wetenschappers van de Radboud Universiteit.
11/08/25
Financiële druk op poppodia ondanks stijgende inkomsten in 2024
Het gaat niet goed met de Nederlandse poppodia. De inkomsten stijgen flink maar de kosten nog veel harder. Dat heeft tot gevolg dat een kleine zestig procent van de poppodia in de verliezen zit.
11/08/25
Better Places zet AI in voor snellere en slimmere impactmeting van reizen
Reisorganisatie Better Places maakt een grote stap in het verduurzamen van reizen door artificiële intelligentie (AI) in te zetten voor het meten van de impact van haar reizen.
06/08/25
Citymarketing als structureel instrument voor toekomstbestendig Alkmaar
In aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen roept Stichting Hart van Noord-Holland beleidsmakers op om structureel te investeren in citymarketing. De organisatie, verantwoordelijk voor de citymarketing van Alkmaar, presenteert een integrale visie waarin bezoekers, bewoners, bedrijven en talenten centraal staan. Het doel: een aantrekkelijke, leefbare en economisch vitale gemeente.

||| Agenda |||

27/08/25
27/08/25 t/m 27-08-25: CELTH Industry Day World Leisure Congress
Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...
03/09/25 t/m 07-09-25
03/09/25 t/m 07-09-25: Hiswa te Water 2025
In 2025 viert de Hiswa te Water haar 40ste editie in de sfeervolle Batavia Haven in Lelystad. Na een...
11/09/25
11/09/25 t/m 11-09-25: Atlasfestival 2025 –Vitamine L: de Leefomgeving als ingrediënt voor Gezondheid
Het Atlasfestival 2025 staat in het teken vanVitamine L– de leefomgeving als bron van gezondheid. ...
22/09/25
22/09/25 t/m 22-09-25: Toerisme Top 2025
De Toerisme Top wordt dit jaar op maandag 22 september in Noord-Holland georganiseerd. Het thema is ...
01/10/25
01/10/25 t/m 01-10-25: Netwerk Editie Kampeerbranche
Na het succes van eerdere edities van het Duurzaamheidscongres introduceren we dit jaar een nieu...