Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 15-02-2018
Auteur: Tonny Klinkien

Campagne French Touch voor het eerst in Nederland

Campagne French Touch voor het eerst in Nederland
Campagnebeeld French Touch.

De campagne French Touch "La Belle Vie” is officieel gelanceerd in Nederland. French Touch "La Belle Vie” is een grote internationale campagne waarin de Franseart de vivrecentraal staat. Dit jaar wordt de campagne voor het eerst in Nederland georganiseerd. De introductie van de campagne vond plaats op 13 februari in Amsterdam in het bijzijn van CEO’s en directieleden van grote participerende merken als Total, L’Oréal, TUI, Pierre & Vacances, ClubMed en vele anderen.


French Touch: een commerciële, culturele én mediacampagne
"Allereerst is French Touch "La Belle Vie” een feest ter ere van de Frans-Nederlandse vriendschap”, vertelt Daniel Teboul, algemeen directeur French Touch: "Nederlanders houden van Frankrijk, dat blijkt wel uit het feit dat er jaarlijks 4 miljoen Nederlanders Frankrijk bezoeken. In partnerschap met de Franse Ambassade in Nederland en een groot aantal commerciële partners, organiseren wij daarom dit jaar de French Touch campagne voor het eerst in Nederland.”

Het is een unieke samenwerking door de enorme diversiteit aan partners uit de culturele, food- en reisbranche met als doel de Nederlanders te blijven interesseren voor de Franse manier van leven.


120.000 gratis magazines
Tijdens de campagne wordt er van 20 maart t/m 20 april een aantal commerciële, culturele en feestelijke acties opgezet. Zovinden consumenten in duizenden retail locaties in de vijf grote Nederlandse steden speciale French Touch aanbiedingen. Het gaat hierbij om producten die symbool staan voor de Franseart de vivre. Daarnaast verschijnt speciaal voor deze campagne de glossy French Touch "La Belle Vie”, een gratis magazine in een oplage van 120.000.


De campagne die door Ivo Niehe wordt gepresenteerd, wordt afgesloten met een grote show in Theater Amsterdam op 20 april, waarin artiesten en vooraanstaande personen uit de Franse en Nederlandse mode- en filmwereld optreden.

www.frenchtouchlabellevie.nl.
Trefwoorden: toerisme, campagne

CELTH



||| Nieuws |||

15/07/25
Laadnetwerk voor elektrische vliegtuigen naar Lelystad
Duurzame luchtvaartstartup NRG2fly heeft een investering opgehaald voor de uitrol van een laadnetwer...
15/07/25
Royal Den Haag viert de vrijheid
Het is inmiddels een traditie. Den Haag viert Royal September. Dit jaar kleurt de hofstad in de aanloop naar Prinsjesdag feestelijk oranje. Deze 10-daagse staat in het teken van vrijheid.
15/07/25
Vernieuwde fietsroute 'Duits Lijntje' laat je de historie van een Europese spoorlijn beleven
Fietsers kunnen vanaf 14 juli de rijke geschiedenis van de bijzondere spoorlijn het 'Duits Lijntje' ervaren via een nieuwe themaroute.
15/07/25
Sal weer in winteraanbod Corendon
Touroperator Corendon voegt het Kaapverdische eiland Sal weer toe aan het winteraanbod. Vanaf november 2025 vliegen reizigers drie keer per week (dinsdag, donderdag en zaterdag) met Corendon Dutch Airlines vanaf Amsterdam naar Sal.
15/07/25
Exclusief voor leden
Jaarbeurs stroomlijnt registratie tot leadgeneratie
Koninklijke Jaarbeurs bundelt haar krachten met het internationale eventmanagementplatform Visit by GES. Met deze stap brengt de Utrechtse evenementenorganisatie al haar registratie, ticketing, matchmaking en leadgeneratie onder in één centraal platform.
15/07/25
Prognose zomer 2025: toeristisch bezoek stijgt in regio's Veluwe, Arnhem en Rijk van Nijmegen
De zomer van 2025 brengt groei voor de regio’s Veluwe, Arnhem en het Rijk van Nijmegen. Dat blijkt uit de nieuwste prognose van Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen.
14/07/25
Frieslands museumnacht 2025 'Als sterren vallen'
Op zaterdag 27 september 2025 beleeft Friesland de vierde editie van Museumnacht FRL. Het thema is 'Als sterren vallen'. Dit is de enige provinciebrede museumnacht in Nederland.
14/07/25
Groene Hart Visie: Recreatie is geen bedreiging, maar een kans – mits goed georganiseerd
Het Groene Hart staat op scherp. In de nieuwste editie van het digitale magazine Groene Hart Visie wordt duidelijk dat recreatie in dit kwetsbare landschap niet alleen spanning oproept, maar ook richting kan geven.