Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 15-01-2018
Auteur: Marc Gerlings

Eurostar biedt entertainment en loyaliteitsprogramma in app

Eurostar biedt entertainment en loyaliteitsprogramma in app
Foto: Eurostart

Eurostar, de hogesnelheidstrein die het Verenigd Koninkrijk met het Europese vasteland verbindt, combineert meerdere functies binnen de vernieuwde app. De app biedt vrijetijds- en zakenreizigers een meer gestroomlijnde ervaring, waarbij elke stap van de reis eenvoudig te beheren is via hun smartphone. Praktische informatie, films, games, tickets en het loyaliteitsprogramma zijn in deze vernieuwde digitale omgeving te vinden.

Functies

· Tickets boeken: met de nieuwe app kunnen reizigers in enkele klikken een treinreis boeken

· Nieuwe bestemmingen:Reizigers kunnen via de app hun reis naar aansluitende bestemmingen boeken.

· E-tickets: Reizigers hoeven niet langer hun tickets te printen, maar kunnen ze eenvoudig opslaan in hun smartphone en scannen aan de check-in.

· Boeking wijzigen: Reizigers kunnen onderweg hun boeking beheren of wijzigen.

· Online loyaltyprogramma: Passagiers kunnen rechtstreeks vanuit de app toegang krijgen tot het nieuwe loyaltyprogramma, Club Eurostar. Zo krijgen ze met hun online lidmaatschapskaart snel en eenvoudig toegang tot exclusieve kortingen en voordelen.

· Entertainment in de trein: Toegang tot meer dan 300 uur tv-programma's, films, games en meer vanuit de app, rechtstreeks te streamen tijdens de treinreis op de smartphone, laptop of tablet.

· Treintijden in realtime: Actuele reisinformatie op de dag van heen- or terugreis


De app is nu beschikbaar op Apple iOS en Google Play.

Trefwoorden: reizen, trein, Eurostar, marketing

CELTH



||| Nieuws |||

04/07/25
Toeristische bestedingen in Zuid-Limburg stijgen naar recordhoogte
Zuid-Limburg heeft in 2023 een indrukwekkende groei doorgemaakt als toeristische bestemming. Uit onderzoek in opdracht van Visit Zuid-Limburg blijkt dat toeristen en recreanten samen maar liefst €1,59 miljard uitgaven in de regio. Deze groei onderstreept het belang van toerisme als economische motor voor de regio.
04/07/25
Waar genieten Nederlanders deze zomer van hun vakantie?
De zomervakantie staat voor de deur en veel Nederlanders maken zich op voor een welverdiende reis naar het buitenland. Volgens reisorganisatie TUI blijven Spanje, Griekenland en Turkije de populairste Europese vliegbestemmingen.
04/07/25
Air France-KLM wil meerderheidsbelang in SAS
Air France-KLM wil haar belang in het aandelenkapitaal van SAS verhogen van 19,9% naar 60,5% door de volledige overname van de aandelen van Castlelake en Lind Invest.
02/07/25
Exclusief voor leden
Versnelling gebruik AI
Van chatbots en sociale media campagnes tot en met werkprocessen in de horeca, AI is niet meer weg te denken uit de sector leisure. Het gebruik van AI maakt een versnelling mee in onze maatschappij.
27/06/25
Exclusief voor leden
Hoge prijzen zetten Nederlands kusttoerisme onder druk
De Nederlandse kust dreigt binnen- en buitenlandse toeristen kwijt te raken door oplopende prijzen. Een dagje strand kost al snel 100 euro. Dat zet de concurrentiepositie van de Nederlandse kustregio’s onder druk. De kust kan aantrekkelijk blijven als horecaondernemers inzetten op een betere prijs-kwaliteitverhouding. Dat stelt sectorspecialist Services & Leisure Sjuk Akkerman van ING.
26/06/25
VVKR ontvangt 500ste lid
De Vereniging van Kleinschalige Reisorganisaties (VVKR) verwelkomt met trots haar 500ste lid: Tuktuk Reis Sri Lanka.
20/06/25
Groei Nederlands toerisme in april 2025: autonome stijging én gunstige vakantiespreiding
Het Nederlandse toerisme heeft in april 2025 een duidelijke groei doorgemaakt ten opzichte van april 2024. Volgens cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) steeg het aantal gasten met 459.000 en het aantal overnachtingen met ruim 2,1 miljoen. Deze stijging is deels toe te schrijven aan autonome groei in het toerisme, maar ook aan de gunstige ligging van de meivakantie en Pasen in 2025.
19/06/25
Corendon gaat samenwerking aan voor culinaire excursies
Corendon werkt sinds mei samen met het internationale platform ResiRest. ResiRest biedt food-excursies in onder meer de Turkse regio Antalya aan. Een uitrol naar andere destinaties staat op de planning.