Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 26-07-2017
Auteur: Redactie
NRIT Media

Campagne voor extra dagbezoek in de zomer

Campagne voor extra dagbezoek in de zomer
Toerisme Flevoland is in samenwerking met 10 toeristische partners een online zomercampagne gestart met als doel meer extra dagbezoek naar Flevoland te genereren. Uitnodigende promotiefilmpjes laten potentiële bezoekers zien wat Flevoland deze zomer te bieden heeft.


Waarom een zomercampagne?
Toeristisch Flevoland gaat een drukke zomer tegemoet. Uit een rondgang van Toerisme Flevoland bij toeristische overnachtingslocaties blijkt dat er een goede bezetting is met vooral Nederlandse- en Duitse gasten. Maar er is zeker nog ruimte voor extra dagbezoekers naar Flevoland.


Insteek
De campagne richt zich op bezoekers die verblijven op overnachtingslocaties buiten Flevoland en inwoners buiten Flevoland die niet op vakantie gaan. Zij worden door de promotiefilmpjes enthousiast gemaakt Flevoland te bezoeken. De filmpjes gericht op de thema's natuur/water en attracties, worden gedurende de hele zomervakantie verspreid via Facebook, Youtube enProgramattic video ads.




Partners
In de campagne werkt Toerisme Flevoland samen met de volgende aanbieders van dag-uitjes verspreid over Flevoland:Walibi Holland, Erfgoedpark Batavialand, De Orchideeën Hoeve, Luchtvaart-Themapark Aviodrome, Fun Forest Almere, Netl de Wildste Tuin, De Randmeren Zeilschool & Bootverhuur, Flevonice sports & funpark, Eemhof Watersport & Beachclub en Staatsbosbeheer Flevoland.


Meer info
Kijk voor meer informatie en de promotiefilmpjes op toerismeflevoland.nl/zomercampagne

Link: http://www.toerismeflevoland.nl/zomercampagne
Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, regiomarketing, flevoland

CELTH



||| Nieuws |||

30/06/25
Metropolitane fietsroute Delft - Naaldwijk in ontwikkeling
De bestaande fietsroute vanuit Westland naar het centrum van Delft wordt ontwikkeld tot metropolitane fietsroute Delft - Naaldwijk.
30/06/25
Drentse Fiets4Daagse bestaat zestig jaar
De Drentse Fiets4Daagse bestaat zestig jaar en de organisatie pakt uit met een kleurrijk randprogramma en een gereduceerd tarief; kinderen t/m 16 jaar fietsen zelfs gratis mee.
30/06/25
Exclusief voor leden
Beeld & Geluid veel te klein voor game event
De kaartverkoop voor game-event Next Level Heroes op zondag 6 juli verloopt zo voorspoedig dat het evenement verhuist naar een grotere locatie.
30/06/25
Exclusief voor leden
RCN wordt verkocht aan Blackstone
RCN Vakantieparken wordt verkocht aan Exodus Bidco B.V., een SPV die indirect wordt gecontroleerd door fondsen gelieerd aan Blackstone. Partijen hebben aan de ACM toestemming gevraagd voor de overname
30/06/25
Exclusief voor leden
Gijs Schreuder voorzitter Varen doe je Samen!
Voor de periode tot 2030 is Gijs Schreuder benoemd als voorzitter van Varen doe je Samen!.
30/06/25
Exclusief voor leden
ABN AMRO verstrekt €25 miljoen lening aan Tiqets
ABN AMRO heeft een lening van €25 miljoen toegekend aan Tiqets Holding BV, een toonaangevend digitaal platform voor culturele en toeristische ervaringen.
30/06/25
Nieuwe fietsroute belicht Oisterwijkse leerindustrie
Met de lancering van de Leerroute Oisterwijk krijgt de rijke leerhistorie van de gemeente een nieuw podium. De 27 kilometer lange fietsroute, ontwikkeld door gemeente Oisterwijk en Brabant Partners, voert langs iconische plekken zoals de KVL-leerfabriek en de fabriek van schoenenfamilie Van Bommel.
30/06/25
Exclusief voor leden
Ruby Group opent eerste hotel in Griekenland
De Ruby Group breidt haar internationale aanwezigheid uit met de aankondiging van een nieuw hotel in Athene, Griekenland. Het wordt het eerste Griekse hotel van de keten.