Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 12-05-2017
Auteur: Marc Gerlings

Rijnland-Palts Tourism kiest Nederlands pr-bureau

Nederland grootste markt inkomend toerisme

Rijnland-Palts Tourism kiest Nederlands pr-bureau
Foto: Rijnland-Palts Tourism GmbH
Marketing- en communicatiebureau Tourism Consultancy ondersteunt per direct het Duitse Rijnland-Palts Tourism GmbHbij alle marketing en PR-activiteiten in Nederland.

"Nederland is de belangrijkste markt voor Rijnland-Palts. In 2016 boekten Nederlanders maar liefst 2,7 miljoen overnachtingen in Rijnland-Palts. Met de gedegen kennis, het uitgebreide netwerk, de creativiteit en het jonge team van Tourism Consultancy verwachten wij een nóg breder publiek aan te trekken en de naamsbekendheid van Rijnland-Palts te vergroten,” aldus Stefan Zindler, directeur van Rijnland-Palts Tourism GmbH.

Rijnland-Palts ligt in het zuidwesten van Duitsland tussen de Rijn en de Moezel, op nog geen twee uur rijden van de Nederlandse grens. In het gebied liggen de oudste stad, de langste hangbrug en de oudste wijngaard van Duitsland: dat en nog véél meer is Rijnland-Palts. Het spectaculaire, gevarieerde heuvellandschap biedt tal van fiets- en wandelmogelijkheden.
Topics:Marketing
Trefwoorden: Duitsland, marketing, pr

CELTH



||| Nieuws |||

03/07/25
Zomervakantie start met bijna 8% meer nieuwe caravans en campers
Aan de vooravond van de zomervakantie is de kampeerbranche in Nederland flink gegroeid. In de eerste helft van 2025 zijn er 6.256 nieuwe caravans en campers afgeleverd, een stijging van 7,7% ten opzichte van dezelfde periode in 2024.
03/07/25
Exclusief voor leden
Minder spanning op arbeidsmarkt gastvrijheidssector
De Landelijke Data Alliantie heeft de nieuwste kwartaalupdate van de Arbeidsmarktmonitor Gastvrijheidssector online gezet. Zien we daar de eerste tekenen van een trendbreuk naar een minder overspannen arbeidsmarkt in de gastvrijheidssector?
03/07/25
Steeds meer reizigers kiezen voor budgetmaatschappijen
Het aantal passagiers dat via Nederlandse luchthavens met een budgetmaatschappij vliegt, is in twintig jaar tijd verdrievoudigd. In 2024 maakten 27,8 miljoen reizigers gebruik van een prijsvechter, tegenover 9,3 miljoen in 2004.
02/07/25
Exclusief voor leden
Starbucks met 180 zitplaatsen opent op Schiphol
Centraal gelegen in de vernieuwde Lounge 1 van Schiphol is geopend een grote Starbucks-locatie van 500 vierkante meter. De herontwikkeling is het resultaat van een nauwe samenwerking tussen Schiphol, Avolta AG en Starbucks.
02/07/25
Minder Nederlanders deze zomer op vakantie
Volgens de meest recente ANWB Vakantiemonitor kiest een kleiner percentage van de Nederlanders – 57% vergeleken met 73% vorig jaar – ervoor om in juli en augustus op vakantie te gaan. Deze verschuiving kenmerkt zich door een duidelijke voorkeur voor dichterbij huis. Vakanties binnen Europa en in eigen land winnen terrein, wat resulteert in de auto als meest gekozen vervoermiddel.
02/07/25
Exclusief voor leden
Forse impact van btw-verhoging op logiessector
De btw-verhoging op logies leidt tot een vraagafname tot 30%, een 8,5% lagere omzet uit toeristische overnachtingen en flinke gevolgen voor budgethotels en de logiessector in de grensstreek. Toch wil het kabinet de btw-verhoging niet terugdraaien.
02/07/25
Exclusief voor leden
Versnelling gebruik AI
Van chatbots en sociale media campagnes tot en met werkprocessen in de horeca, AI is niet meer weg te denken uit de sector leisure. Het gebruik van AI maakt een versnelling mee in onze maatschappij.
30/06/25
Metropolitane fietsroute Delft - Naaldwijk in ontwikkeling
De bestaande fietsroute vanuit Westland naar het centrum van Delft wordt ontwikkeld tot metropolitane fietsroute Delft - Naaldwijk.