Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 10-05-2017
Auteur: Marc Gerlings

Stromma biedt twee verkooppunten voor hoteliers.com

Stromma biedt twee verkooppunten voor hoteliers.com
Foto: Stromma Nederland

Het toeristisch seizoen is van start in Amsterdam. Om nog meer service te kunnen bieden aan de bezoekers van onze hoofdstad, gaan her rondvaartbedrijf Stromma Nederland en Hoteliers.com een partnership aan. Gasten kunnen vanaf eind april last minute hotelkamers boeken in de ticket shops van het toeristisch bedrijf.


Vanuit twee fysieke verkooplocaties op centrale punten in de Amsterdamse binnenstad kunnen straks last minute hotelkamers worden geboekt. Via een centraal boeking systeem kan real time beschikbaarheid van de kamers worden gecheckt en direct worden ingeboekt. Voor Stromma Nederland betekent dit een uitbreiding van het productportfolio, naast rondvaarten door de stad, tickets voor musea en attracties, excursies buiten de stad en souvenirs.

"Met deze extra service bieden we alshost of Amsterdamhet complete plaatje aan onze gasten. We zijn daarmee de ideale one stop shopping partner”, aldus Joachim Koch, Commercieel Directeur van Stromma Nederland.

Met dit partnership voegt Hoteliers.com twee belangrijke fysieke verkooppunten toe aan het verkoop netwerk, waarAmsterdamse hotels hun kamers op last minute basis kunnen verkopen. ‘Omdat de gehanteerde prijzen niet online gepubliceerd worden, hebben hotels de volledige vrijheid om zelf de prijs te bepalen en daarmee de bezetting te optimaliseren,’ aldus Patrick Brand, Business Development Director bij Hoteliers.com.

Vanaf eind april kunnen hotelkamers worden geboekt bij de Stromma.com ticketshops, locaties I amsterdam Visitor Centre (tegenover Centraal Station) en Wolvenstraat (9 straatjes).
Trefwoorden: boeking, hotel, rondvaart, ticketshop

CELTH




||| Nieuws |||

11/08/25
Exclusief voor leden
Zijn vrijetijdsvoorzieningen voor Nederlanders beter bereikbaar geworden?
Het CBS komt vandaag met interessante cijfers over de nabijheid van vrijetijdsvoorzieningen. De algehele conclusie is dat Nederlanders niet ver hoeven te reizen naar locaties met vrijetijdsaanbod. Hoe de nabijheid van deze voorzieningen zich de afgelopen tien jaar heeft ontwikkeld, hebben we ook bekeken.
11/08/25
Exclusief voor leden
Vakantie geen luxe maar cruciaal voor welzijn en geluk
Vakantie is meer dan alleen ontspanning: het speelt een essentiële rol in persoonlijke ontwikkeling, welzijn en relaties. Dat blijkt uit inzichten van drie wetenschappers van de Radboud Universiteit.
11/08/25
Financiële druk op poppodia ondanks stijgende inkomsten in 2024
Het gaat niet goed met de Nederlandse poppodia. De inkomsten stijgen flink maar de kosten nog veel harder. Dat heeft tot gevolg dat een kleine zestig procent van de poppodia in de verliezen zit.
11/08/25
Better Places zet AI in voor snellere en slimmere impactmeting van reizen
Reisorganisatie Better Places maakt een grote stap in het verduurzamen van reizen door artificiële intelligentie (AI) in te zetten voor het meten van de impact van haar reizen.
06/08/25
Citymarketing als structureel instrument voor toekomstbestendig Alkmaar
In aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen roept Stichting Hart van Noord-Holland beleidsmakers op om structureel te investeren in citymarketing. De organisatie, verantwoordelijk voor de citymarketing van Alkmaar, presenteert een integrale visie waarin bezoekers, bewoners, bedrijven en talenten centraal staan. Het doel: een aantrekkelijke, leefbare en economisch vitale gemeente.
06/08/25
Recordaantal lastminute-boekingen: flexibiliteit en beleving sturen boekgedrag
Volgens nieuwe cijfers van HotelSpecials.nl is in juli 2025 maar liefst 37% van alle hotelboekingen binnen een week voor vertrek gedaan. Deze trend onderstreept een verschuiving in het reisgedrag van consumenten, waarbij spontaniteit, flexibiliteit en beleving steeds belangrijker worden. Voor de sector biedt dit aanleiding om het aanbod en de distributiestrategie kritisch tegen het licht te houden.
05/08/25
Slagharen lanceert strategische abonnementsactie
Attractie- & Vakantiepark Slagharen is gestart met een opvallende abonnementsactie die de vrijet...
05/08/25
Park Hilaria: tijdelijk pretpark als strategisch stadsproject
Voor de 23ste keer is de Kennedylaan in Eindhoven omgetoverd tot Park Hilaria, een tijdelijk pretpark dat inmiddels is uitgegroeid tot een vaste zomertraditie. Tijdens het openingsweekend trok het evenement maar liefst 125.000 bezoekers — een vliegende start voor de editie van 2025.

||| Agenda |||

27/08/25
27/08/25 t/m 27-08-25: CELTH Industry Day World Leisure Congress
Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...
03/09/25 t/m 07-09-25
03/09/25 t/m 07-09-25: Hiswa te Water 2025
In 2025 viert de Hiswa te Water haar 40ste editie in de sfeervolle Batavia Haven in Lelystad. Na een...
11/09/25
11/09/25 t/m 11-09-25: Atlasfestival 2025 –Vitamine L: de Leefomgeving als ingrediënt voor Gezondheid
Het Atlasfestival 2025 staat in het teken vanVitamine L– de leefomgeving als bron van gezondheid. ...
22/09/25
22/09/25 t/m 22-09-25: Toerisme Top 2025
De Toerisme Top wordt dit jaar op maandag 22 september in Noord-Holland georganiseerd. Het thema is ...
01/10/25
01/10/25 t/m 01-10-25: Netwerk Editie Kampeerbranche
Na het succes van eerdere edities van het Duurzaamheidscongres introduceren we dit jaar een nieu...