Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 24-04-2017
Auteur: Redactie
NRIT Media

Weekendje België voor één vaste prijs

Weekendje België voor één vaste prijs
Brussels Airlines heeft samen met veel Vlaamse partners de Hi Belgium Pass ontwikkeld. Europese toeristen kunnen met deze weekendpas een vlucht naar België boeken, in het land met de trein reizen en diverse musea bezoeken.


De Hi Belgium Pass werd in samenwerking met de NMBS, Brussels Airport, Toerisme Vlaanderen, visit.brussels, Visit Brugge, Visit Gent, Visit Leuven, Visit Mechelen en Visit Antwerpen ontwikkeld om de toeristische stroom vanuit 50 Europese luchthavens te stimuleren.


Vaste prijs voor compleet pakket

De Hi Belgium Pass is gericht op buitenlandse toeristen die de combinatie vlucht + trein + museumpas weten te waarderen. De weekendpackages zijn élk weekend van 2017 geldig en eenvoudig te boeken via de website van Brussels Airlines aan een vaste prijs van 149 euro (taksen inbegrepen). In die prijs zit:

  • een heen-en-terug Check & GO Class vliegticket van Brussels Airlines
  • een treinpas 2de klas gedurende de hele verblijfsperiode in heel België (inclusief Diabolotoeslag op van en naar de luchthaven te reizen)
  • een city-, experience- of museumpas voor een kunststad of kunststeden naar keuze (maximum 2)

Hun verblijf moeten de toeristen zelf boeken.


Internationale campagne

Brussels Airlines zet een internationale online campagne op. Ook Toerisme Vlaanderen organiseert gerichte promotieacties in het buitenland. Via sociale media, gerichte mailings, video’s en online advertenties willen ze honderdduizenden consumenten in Europa bereiken.



Link: https://www.brusselsairlines.com/en-be/destinations/belgium/brussels.aspx?v3=true&utm_expid=39962301-10.JYqBEuRXRj2H8PYXYCr8SA.2&utm_referrer=https%3A%2F%2Fpub.be%2Fnl%2Fhi-belgium-pass-all-in-one-reisformule%2F
Topics:Marketing
Trefwoorden: toerisme, belgie, campagnes

CELTH



||| Nieuws |||

03/06/25
Herre Dijkema vertrekt als directeur toerisme veluwe arnhem nijmegen
Herre Dijkema stapt per 1 augustus 2025 over naar de rol van directeur van de Koninklijke NRVD.
03/06/25
Oostenrijk en Liechtenstein in EuroVelo 15
Ter gelegenheid van Wereldfietsdag kondigt de Europese Fietsersfederatie (ECF) de uitbreiding van EuroVelo 15 – Rijnfietsroute aan tot aan de rechteroever van de Rijn, tussen Trübbach en Lustenau.
03/06/25
Klimrijk Brabant verwelkomt 15.000ste bezoeker tijdens jubileumjaar
Het vijftienjarig jubileum van het park was een mooie aanleiding om de 15.000ste bezoeker extra in het zonnetje te zetten.
03/06/25
Recreatie Vakbeurs kiest Villa Pardoes als goede doel voor 2025-editie
Recreatie Vakbeurs heeft Villa Pardoes benoemd tot officieel goede doel voor de beurseditie die zal plaatsvinden op 11, 12 en 13 november 2025.
03/06/25
Collectief van toonaangevende horecapartners lanceert cruciaal onderzoek naar digitale toekomstbestendigheid sector
Vandaag start het eerste nationale Horeca 2.0 onderzoek. Het onderzoek komt op een kritiek moment voor een sector die kampt met een ongekende combinatie van personeelstekorten, stijgende kosten en veranderende consumenteneisen
03/06/25
Van Hooff voorzitter Talent Alliantie
Jeroen van Hooff, CEO Koninklijke Jaarbeurs, is benoemd tot nieuwe voorzitter van de Utrecht Talent Alliantie (UTA). Van Hooff volgt bestuursvoorzitter Hogeschool Utrecht Wilma Scholte op Reimer op.
02/06/25
HZ Kenniscentrum zoekt onderzoeker toerisme
HZ Kenniscentrum Kusttoerisme is dé kennispartner van de Zeeuwse vrijetijdssector zoekt een onderzoeker toerisme.
02/06/25
Bewuster reisgedrag: 39% kiest voor dichtbij, lange verre reizen nemen toe
Volgens onderzoek van Riksja Travel kiezen steeds meer mensen voor bestemmingen binnen 6000 km en wie verder reist, blijft langer weg.

||| Agenda |||

05/06/25
05/06/25 t/m 05-06-25: Nationaal Congres Citymarketing
Hoe draagt city- en regiomarketing bij aan brede welvaart, leefbaarheid en de binding met inwoners? ...
10/06/25
10/06/25 t/m 10-06-25: Online sessie: Handreiking ‘Gedragsstrategie honden aanlijnen’?
Een nieuwe handreiking biedt terreinbeheerders en andere partijen nieuwe inzichten en strategieën o...
19/06/25
19/06/25 t/m 19-06-25: Online kennisevent: Ruimte voor recreatie, maar hoe dan?
Nederland staat voor complexe opgaven die een zware druk leggen op de ruimte, de natuur en budgetten...
24/06/25
24/06/25 t/m 24-06-25: Vakbeurs Vakantiehuis van de Toekomst
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert op dinsdag 24 juni 2025 de vakbeurs 'V...
25/06/25
25/06/25 t/m 25-06-25: Vakbeurs Family Entertainment Centers
Pleisureworld organiseert op woensdag 25 juni 2025 de Vakbeurs Family Entertainment Centers op ...