Geplaatst op: 04-04-2017
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT Media

Eindhoven lanceert KEI Black merchandise

Eindhoven lanceert KEI Black merchandise
Eindhoven heeft met haar zogenaamde vibes een sterk beeldmerk in handen. Die waren al eerder te koop op diverse artikelen. Vaak in de combinatie rood/wit. Nu lanceert Eindhoven KEI Black. Heel verfrissend na alle T-shirts met I love....


Deze nieuwe collectie staat in het teken van Eindhoven en bestaat, zoals de naam al doet vermoeden, voornamelijk uit zwarte items. De KEI Black lijn is te koop bij Brandstore Eindhoven/VVV op het Stationsplein. Carline Sterk, Brandstore Eindhoven/VVV: "We zien dat niet alleen Eindhovenaren, maar ook internationale bezoekers graag een stukje Eindhoven mee naar huis willen nemen. We hopen dat deze nieuwe kledinglijn overal zichtbaar gaat zijn, zowel offline als online.”


Visueel sterk merk

Het merk Eindhoven komt visueel op verschillende manieren sterk ten uiting op de kledingstukken. Er is ruime keuze voor iedereen die zijn of haar trots voor de stad wil uitdragen. De basiscollectie bestaat uit caps, t-shirts en een trui, en zal de komende tijd verder uitgebreid worden. KEI Black is ontstaan vanuit een samenwerking tussen Eindhoven365, grafisch ontwerpbureau Scherpontwerp, afdeling Merchandising van PSV en CC Fashions.



Trots op deze energieke stad

Peter Kentie, directeur Eindhoven365: "De beleving van het merk Eindhoven is in zijn geheel erg populair. De vibes worden gedragen door heel Eindhoven. Iedereen laat hiermee zien hoe trots men is op deze energieke stad. Het inspireerde ons om eens goed na te denken over een gehele kledinglijn, samen met andere Eindhovense partijen. Daar is een mooie samenwerking uit voortgekomen.”


Topics:Toerisme
Trefwoorden: marketing, steden, stedelijk toerisme, merken, branding, merchandise

CELTH



||| Nieuws |||

17/07/25
Exclusief voor leden
Kom je in aanmerking voor regeling Kunst Erfgoed Festival?
Organiseer je een festival, biënnale/triënnale of vergelijkbaar evenement gericht op beeldende kunst en/of erfgoed? Of wil je beeldende kunst en/of erfgoed tonen binnen een andersoortige context, zoals een pop- of theaterfestival? Misschien kom je in aanmerking voor een bijdrage Kunst Erfgoed Festival van Mondriaan Fonds.
17/07/25
easyJet boekt sterke winstgroei in derde kwartaal 2025 en blijft optimistisch over toekomst
Luchtvaartmaatschappij easyJet heeft in het derde kwartaal achter de rug met meer winst, capaciteit en bezetting.
16/07/25
Ga mee op inspiratiereis naar Montpellier – beleef de Europese recreatiesector van binnenuit
Van 3 t/m 6 november 2025 organiseert HISWA-RECRON samen met France-Compagnie opnieuw een unieke inspiratiereis voor recreatieprofessionals. Inmiddels hebben 23 ondernemers en managers uit de Nederlandse recreatiesector zich aangemeld voor deze exclusieve reis. Wil jij er ook bij zijn? Er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar.
16/07/25
Eerste podhotel van Nederland opent in hartje Den Haag
In het centrum van Den Haag is De Lola Podshotel officieel geopend, het eerste volwaardige podhotel van Nederland. Gevestigd in de voormalige Foodhallen aan de Haagsche Bluf, introduceert het hotel een innovatief slaapconcept met 80 compacte slaapunits.
16/07/25
Exclusief voor leden
Hoe gaat Nederland last minute op vakantie?
Een deel van de vakantiegangers hoopt op een last minute. Maar wat weten we eigenlijk van ze? Wat voor type vakantie boeken ze, waar vertrekken ze en hoeveel zijn ze bereid te betalen. De VakantieDiscounter dook in haar data en komt met interessante bevindingen. We zetten ze in 6 punten op een rijtje.
16/07/25
Exclusief voor leden
Dagattracties kunnen sleutelrol spelen in verduurzaming reisgedrag
Dagattracties zoals pretparken, dierentuinen en musea kunnen een belangrijke bijdrage leveren aan duurzamer reisgedrag van hun bezoekers. Dat blijkt uit een onderzoek van reizigersvereniging Rover.
16/07/25
Merlin investeert 70 miljoen pond in ruimtevaartthema
Merlin Entertainment heeft op 15 juli de eerste details onthuld van het ruimtevaartthema dat wordt ontwikkeld in LEGOLAND Resorts in Florida en Californië, met onder meer indoor achtbanen.
16/07/25
Aantal bezoekers VVV's Noordwijk stijgt fors
Een recordaantal van 23.904 bezoekers in VVV Noordwijk en Noordwijkerhout in de eerste helft van 2025. Voor VVV Noordwijk betekent dat een stijging van 34% ten opzichte van 2024, voor Noordwijkerhout een stijging van 16%.