Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 03-04-2017
Auteur: Redactie
NRIT Media

Wendy Sieger van Amsterdam Marketing naar VVV Nederland

Wendy Sieger van Amsterdam Marketing naar VVV Nederland
Wendy Sieger-Kintzen is bij VVV Nederland gestart als Business Development Manager VVV. Wendy is afkomstig van Amsterdam Marketing, waar zij de functie Director Hospitality & Research bekleedde.


"Momenteel werken wij hard aan het versterken en een nieuwe invulling geven aan het partnership tussen de city- & destinatiemarketing organisaties die het VVV-merk gebruiken en VVV Nederland. Samen met hen zijn we aan de slag met het ontwikkelen en opzetten van een netwerkplatform waar we informatie, kennis en inspiratie bijeen willen brengen en willen delen op het gebied van city-hospitality en visitormanagement, maar waarbinnen we ook gezamenlijk kansrijke commerciële proposities op dit gebied willen verkennen en ontwikkelen" aldus Kees van Wijk, algemeen directeur van VVV Nederland. "Ik ben ervan overtuigd dat het VVV-team van VVV Nederland met de komst van Wendy in staat is om samen met de VVV- city- & destinatiemarketingpartners een stevige impuls te geven aan het VVV-netwerk en de positie en de waarde van het VVV-merk.


Wendy Sieger: "Naast het managen van de verschillende VVV-vestigingen in de stad en metropoolregio Amsterdam heb ik ervaring met commerciële projecten zoals de succesvolle I Amsterdam City Card. Tevens heb ik met tal van publieke en private partijen partnerships ontwikkeld op het gebied van cityhospitality en visitormanagement. Ik kijk ernaar uit om aan de slag te gaan om samen met de city- & destinatiemarketingorganisaties kennis, informatie en inspiratie op het gebied van city-hospitality en visitormanagement bij elkaar te brengen, te ontsluiten en te vertalen naar nieuwe commerciële proposities op dit gebied. En natuurlijk is het VVV-merk hierin een belangrijke verbindende schakel richting de gastvrijheidsconsument.”

Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing vvv

CELTH




||| Nieuws |||

11/08/25
Exclusief voor leden
Zijn vrijetijdsvoorzieningen voor Nederlanders beter bereikbaar geworden?
Het CBS komt vandaag met interessante cijfers over de nabijheid van vrijetijdsvoorzieningen. De algehele conclusie is dat Nederlanders niet ver hoeven te reizen naar locaties met vrijetijdsaanbod. Hoe de nabijheid van deze voorzieningen zich de afgelopen tien jaar heeft ontwikkeld, hebben we ook bekeken.
11/08/25
Exclusief voor leden
Vakantie geen luxe maar cruciaal voor welzijn en geluk
Vakantie is meer dan alleen ontspanning: het speelt een essentiële rol in persoonlijke ontwikkeling, welzijn en relaties. Dat blijkt uit inzichten van drie wetenschappers van de Radboud Universiteit.
11/08/25
Financiële druk op poppodia ondanks stijgende inkomsten in 2024
Het gaat niet goed met de Nederlandse poppodia. De inkomsten stijgen flink maar de kosten nog veel harder. Dat heeft tot gevolg dat een kleine zestig procent van de poppodia in de verliezen zit.
11/08/25
Better Places zet AI in voor snellere en slimmere impactmeting van reizen
Reisorganisatie Better Places maakt een grote stap in het verduurzamen van reizen door artificiële intelligentie (AI) in te zetten voor het meten van de impact van haar reizen.
06/08/25
Citymarketing als structureel instrument voor toekomstbestendig Alkmaar
In aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen roept Stichting Hart van Noord-Holland beleidsmakers op om structureel te investeren in citymarketing. De organisatie, verantwoordelijk voor de citymarketing van Alkmaar, presenteert een integrale visie waarin bezoekers, bewoners, bedrijven en talenten centraal staan. Het doel: een aantrekkelijke, leefbare en economisch vitale gemeente.
06/08/25
Recordaantal lastminute-boekingen: flexibiliteit en beleving sturen boekgedrag
Volgens nieuwe cijfers van HotelSpecials.nl is in juli 2025 maar liefst 37% van alle hotelboekingen binnen een week voor vertrek gedaan. Deze trend onderstreept een verschuiving in het reisgedrag van consumenten, waarbij spontaniteit, flexibiliteit en beleving steeds belangrijker worden. Voor de sector biedt dit aanleiding om het aanbod en de distributiestrategie kritisch tegen het licht te houden.
05/08/25
Slagharen lanceert strategische abonnementsactie
Attractie- & Vakantiepark Slagharen is gestart met een opvallende abonnementsactie die de vrijet...
05/08/25
Park Hilaria: tijdelijk pretpark als strategisch stadsproject
Voor de 23ste keer is de Kennedylaan in Eindhoven omgetoverd tot Park Hilaria, een tijdelijk pretpark dat inmiddels is uitgegroeid tot een vaste zomertraditie. Tijdens het openingsweekend trok het evenement maar liefst 125.000 bezoekers — een vliegende start voor de editie van 2025.

||| Agenda |||

27/08/25
27/08/25 t/m 27-08-25: CELTH Industry Day World Leisure Congress
Het World Leisure Congress (WLO) komt na 13 jaar weer terug in Europa en voor het eerst naar Nederla...
03/09/25 t/m 07-09-25
03/09/25 t/m 07-09-25: Hiswa te Water 2025
In 2025 viert de Hiswa te Water haar 40ste editie in de sfeervolle Batavia Haven in Lelystad. Na een...
11/09/25
11/09/25 t/m 11-09-25: Atlasfestival 2025 –Vitamine L: de Leefomgeving als ingrediënt voor Gezondheid
Het Atlasfestival 2025 staat in het teken vanVitamine L– de leefomgeving als bron van gezondheid. ...
22/09/25
22/09/25 t/m 22-09-25: Toerisme Top 2025
De Toerisme Top wordt dit jaar op maandag 22 september in Noord-Holland georganiseerd. Het thema is ...
01/10/25
01/10/25 t/m 01-10-25: Netwerk Editie Kampeerbranche
Na het succes van eerdere edities van het Duurzaamheidscongres introduceren we dit jaar een nieu...